Fenno optiikko

Anonyymi-ap

Moikka, miun äiti oli käynyt pari päivää sitten Fenno optiikalta kysymässä apuja lasien sankojen oikomiseen koska hän oli kaatunut ja sen myötä lasit on vinksallaan. Hänet käännytettiin sieltä ulos, vain koska lasit olivat ostettu eri liikkeestä. Hän olisi ollut valmis maksamaan kyseisestä palvelusta ymmärrettävästi, koska lasit eivät ole sieltä ostettu, mutta vastaus oli "mene sinne oikomaan mistä ostitkin". Harmittaa ihan sikana ettei häntä oltu autettu vaikka mulle muutamia vuosia sitten heillä sanottiin, he voivat maksua vastaan tehdä palveluita jos lasit eivät ole heiltä ostettuna. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

34

4182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä on Fenno optiikka?

      • Anonyymi

        Outokummun optiikka on fenno optiikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outokummun optiikka on fenno optiikka

        Missä on Outokummun optiikka


    • Anonyymi

      Specseevertille Joinsuuhun, ni hommaan korjaus. Jo maanantaina, nimi ei ehkä oikein. Mutta pelaa kuin junan vessa.

    • Anonyymi

      Sitten on Fennolla palvelu tyypillistä Outokumpulaista, luvataan kaikenlaista mutta tosipaikan tullen kielletään kaikki. Oman kylän palveluja kehotetaan käyttämään, mitä helvetin palveluja tällaiset sitten on...

      Käpykylässä usein yksi alan liike joka palvelee jos huvittaa. Itse käyn Joensuussa viikoittain, siellä palvellaan nöyrästi.
      Silmälasien kanssa joensuuhun, siellä kyseinen palvelu ei maksa juuri mitään..

      • Anonyymi00033

        Täysin keksitty juttu!


    • Anonyymi

      Specsavers ja matka Joensuuhun. Samalla ruokaostokset jne
      Silmälasit saa halvalla ja palvelu pelaa

      • Anonyymi

        Joensuusta saa palvelut ja kaiken tarvitsemansa halvemmalla.
        Silmälasit saa Specsavers liikkeestä halvimmalla. Omat pokat ostin Joensuusta, vertailin hintoja ja säästö oli melkoinen kalleimpiin verrattuna. Muistaakseni ero oli 250 euron luokkaa. Okun fenno se olikin kallis, samat pokat saman ketjun liikkeessä joensuussa olivat noin 100 € halvemmat...

        Rahastusta, rankkaa ylihinnoittelua löytyy monissa okun liikkeissä, hintojen vertailu kannattaa aina. Viisas raha ostaa sieltä mistä halvimmalla saa..

        T. Saita ja ylpeä siitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joensuusta saa palvelut ja kaiken tarvitsemansa halvemmalla.
        Silmälasit saa Specsavers liikkeestä halvimmalla. Omat pokat ostin Joensuusta, vertailin hintoja ja säästö oli melkoinen kalleimpiin verrattuna. Muistaakseni ero oli 250 euron luokkaa. Okun fenno se olikin kallis, samat pokat saman ketjun liikkeessä joensuussa olivat noin 100 € halvemmat...

        Rahastusta, rankkaa ylihinnoittelua löytyy monissa okun liikkeissä, hintojen vertailu kannattaa aina. Viisas raha ostaa sieltä mistä halvimmalla saa..

        T. Saita ja ylpeä siitä...

        Harmittaa kun maksoin ylihintaa laseista. Olen viisaampi ensi kerralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaa kun maksoin ylihintaa laseista. Olen viisaampi ensi kerralla.

        Specsavers möi kahdet lasit ilman lisäjuttuja 100 euroa yhteensä, en osta muualta. Siksi Joensuu suunnaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Specsavers möi kahdet lasit ilman lisäjuttuja 100 euroa yhteensä, en osta muualta. Siksi Joensuu suunnaksi.

        Pitää lähteä pikimmiten Joensuuhun, koska palvelu.....


    • Anonyymi

      Hyvinhän nuo korjasi lasit kun kävin joskus,oli ruuvi hukassa ja linssi irti

      • Anonyymi

        Eikä ollut siis sieltä ostetut lasit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ollut siis sieltä ostetut lasit

        Specsaversilla Joensuussa se onnistui hyvin. Isosti sinne kiitoksia!


      • Anonyymi

        Sulla ei oo laseja, unissasi korjauttelet lasejas


    • Anonyymi

      Ylihinta eli kuulemani mukaan Outokumpulisä maksettu jo ostettaessa. Luulivat vielä että ostin muualta oli tylyä maksaa oikaisusta lisää yli hintaa. Joensuu kutsuu seuraavan kerran kun lasit solmussa.

      terveisin Marko

      • Anonyymi

        Olet oikeassa Marko, Joensuu kutsuu, voi syödä hyvin jossain Joensuun hyvistä ravintoloista. Edullisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa Marko, Joensuu kutsuu, voi syödä hyvin jossain Joensuun hyvistä ravintoloista. Edullisesti

        Viikon ruuat voi samalla reissulla myös ostaa paljon halvemmalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa Marko, Joensuu kutsuu, voi syödä hyvin jossain Joensuun hyvistä ravintoloista. Edullisesti

        Ei ees selkä oo kippeenä, tahi joku muu jäsen


    • Anonyymi00021

      Tyypillistä Outokumpulaista palvelua.

      Täällä palvellaan kailotetaan jokaisen firman mainoksissa mutta kissan paskat. Joensuuhun ajan vähintään kerran viikossa, saan palvelua edulliseen hintaan. Ruokakaupoissa on tarjoukset ja pian 3 Lidliä palvelee edullisilla hinnoillaan joten säästän kuukaudessa satasia eläkkeestäni.

      Optikkoja löytyy enemmän kuin tarpeeksi. Specsavers on edullisin liike hyvällä palvelulla. Outokumpu on siis mulle toistaiseksi nukkumalähiö pian muutan Joensuuhun jolloin palvelut lähellä. Asunto on ostettu ja odotan sen tyhjenemistä pintaremontti ja pääsen asumaan oikeiden ihmisten seuraan...

      • Anonyymi00022

        Heippa ja näkemiin. Outokummun mustamaalaajat joutaa muuttaa vaikka Utsjoelle niin ei ainainen ulina Okun palveluista kuulu jatkuvasti.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Heippa ja näkemiin. Outokummun mustamaalaajat joutaa muuttaa vaikka Utsjoelle niin ei ainainen ulina Okun palveluista kuulu jatkuvasti.

        Vihaa, vihaa, ja taas puhdasta vihaa...
        Tyypillistä okulaista kommentointia kun kritiikki puree kuin miljoona hyttystä.. Meitä ei ole liikaa veroja maksamassa, koko ajan menetämme väkeä hautaan ja maailmalle. Asiallinen kritiikki pitää kestää kuin mies ja kärsiä kuin nainen.
        Ihmisillä on mielipiteitä, niitä saa myös sananvapauslain mukaan kertoa vapaasti.

        Kertomasi mustamaalaus on siis kritiikkiä, ansaittua sellaista...


      • Anonyymi00028

        Heippa!


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Heippa ja näkemiin. Outokummun mustamaalaajat joutaa muuttaa vaikka Utsjoelle niin ei ainainen ulina Okun palveluista kuulu jatkuvasti.

        Utsjoki onkin mielenkiintoisempi ja parempi paikka elää kuin tämä oku


    • Anonyymi00024

      Älkää nyt hyvät Okulaiset menkö Joensuuhun viemään rahojanne. Siitä pian seuraa, ettei teillä ole mitään palveluita siellä ja sitten on todellakin mentävä Joensuuhun ja usein.

      • Anonyymi00025

        Alkaa olla pieni pakko kulkea joensuuhun. Paikkakunnan palvelut niin helvetin kalliita tai niitä ei ole, Joensuusta löytyy kaikki ja matkakulut säästyy alhaisina hintoine..


      • Anonyymi00026

        Olen toimeentulotuella joten ei varaa kuin punalapputuotteisiin, töitä kun ei okusta löydy.. Joensuuhun ei varaa mennä, matka maksaa liikaa..

        Olen siis vankina täällä...


      • Anonyymi00029

        Omat rahani vaihdan palveluihin missä haluan. Okuun niistä jää vähän saan palveluni muualta..


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Omat rahani vaihdan palveluihin missä haluan. Okuun niistä jää vähän saan palveluni muualta..

        Muuta siekin pois olisi kaikille paras!


    • Anonyymi00027

      Miksi aurasus on niin huonoa eikö työt kiinosta!

      • Anonyymi00030

        Ketä kiinnostaa valituksesi. Osta 4 vetoauto ja aja sillä, ei 30-40 sentin lumi haittaa..


    • Anonyymi00032

      Höpöhöpö puhetta!

    • Anonyymi00035

      Älkäähän nyt täällä toisianne haukkuko. Minusta tuo keskustelun aloitus oli tosi asiallinen ja vilpitön. Olen kokenut saman asian ihan toisella puolella Suomea. Itse en mene enää ikinä Fenno Optiikan liikkeisiin. Ketjun yrittäjät ovat enemmän poliiseja kuin hyvän palvelun liikkeitä.

      • Anonyymi00036

        Suomi on vapaa maa, täällä voi ostaa rahalla palvelunsa sieltä mistä haluaa. Itse kierrän Outokummun palveluja melko tehokkaasti, töissä käyn Joensuussa. Silmälasini uusin Specsaversilla, edullisesti ja hyvän palvelun siivittämänä.

        Suuri osa palveluistani on Joensuussa, ruokakaupat, erikoisliikkeet, kaikki tarvittava valmiiksi kilpailluin hinnoin.
        Toki kysyn oman kylän hinnat jotka usein noin 10 % kalliimmat Joensuuhun verrattuna. Erikoisliikkeitä ei okussa paljoa ole, nekin vähäiset hinnoittelevat itsensä ulos.
        Suureen ääneen ihmetellään miksi kauppa ei käy. Eläkeläiset ja autottomat henkilöt pitävät okun puoteja pystyssä...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1822
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      569
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      481
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe