Fenno optiikko

Anonyymi-ap

Moikka, miun äiti oli käynyt pari päivää sitten Fenno optiikalta kysymässä apuja lasien sankojen oikomiseen koska hän oli kaatunut ja sen myötä lasit on vinksallaan. Hänet käännytettiin sieltä ulos, vain koska lasit olivat ostettu eri liikkeestä. Hän olisi ollut valmis maksamaan kyseisestä palvelusta ymmärrettävästi, koska lasit eivät ole sieltä ostettu, mutta vastaus oli "mene sinne oikomaan mistä ostitkin". Harmittaa ihan sikana ettei häntä oltu autettu vaikka mulle muutamia vuosia sitten heillä sanottiin, he voivat maksua vastaan tehdä palveluita jos lasit eivät ole heiltä ostettuna. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

18

1175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä on Fenno optiikka?

• Anonyymi

Outokummun optiikka on fenno optiikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outokummun optiikka on fenno optiikka

Missä on Outokummun optiikka

• Anonyymi

Specseevertille Joinsuuhun, ni hommaan korjaus. Jo maanantaina, nimi ei ehkä oikein. Mutta pelaa kuin junan vessa.

• Anonyymi

Sitten on Fennolla palvelu tyypillistä Outokumpulaista, luvataan kaikenlaista mutta tosipaikan tullen kielletään kaikki. Oman kylän palveluja kehotetaan käyttämään, mitä helvetin palveluja tällaiset sitten on...

Käpykylässä usein yksi alan liike joka palvelee jos huvittaa. Itse käyn Joensuussa viikoittain, siellä palvellaan nöyrästi.
      Silmälasien kanssa joensuuhun, siellä kyseinen palvelu ei maksa juuri mitään..

• Anonyymi

Specsavers ja matka Joensuuhun. Samalla ruokaostokset jne
      Silmälasit saa halvalla ja palvelu pelaa

• Anonyymi

Joensuusta saa palvelut ja kaiken tarvitsemansa halvemmalla.
        Silmälasit saa Specsavers liikkeestä halvimmalla. Omat pokat ostin Joensuusta, vertailin hintoja ja säästö oli melkoinen kalleimpiin verrattuna. Muistaakseni ero oli 250 euron luokkaa. Okun fenno se olikin kallis, samat pokat saman ketjun liikkeessä joensuussa olivat noin 100 € halvemmat...

Rahastusta, rankkaa ylihinnoittelua löytyy monissa okun liikkeissä, hintojen vertailu kannattaa aina. Viisas raha ostaa sieltä mistä halvimmalla saa..

T. Saita ja ylpeä siitä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joensuusta saa palvelut ja kaiken tarvitsemansa halvemmalla.
        Silmälasit saa Specsavers liikkeestä halvimmalla. Omat pokat ostin Joensuusta, vertailin hintoja ja säästö oli melkoinen kalleimpiin verrattuna. Muistaakseni ero oli 250 euron luokkaa. Okun fenno se olikin kallis, samat pokat saman ketjun liikkeessä joensuussa olivat noin 100 € halvemmat...

Rahastusta, rankkaa ylihinnoittelua löytyy monissa okun liikkeissä, hintojen vertailu kannattaa aina. Viisas raha ostaa sieltä mistä halvimmalla saa..

T. Saita ja ylpeä siitä...

Harmittaa kun maksoin ylihintaa laseista. Olen viisaampi ensi kerralla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmittaa kun maksoin ylihintaa laseista. Olen viisaampi ensi kerralla.

Specsavers möi kahdet lasit ilman lisäjuttuja 100 euroa yhteensä, en osta muualta. Siksi Joensuu suunnaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Specsavers möi kahdet lasit ilman lisäjuttuja 100 euroa yhteensä, en osta muualta. Siksi Joensuu suunnaksi.

Pitää lähteä pikimmiten Joensuuhun, koska palvelu.....

• Anonyymi

Hyvinhän nuo korjasi lasit kun kävin joskus,oli ruuvi hukassa ja linssi irti

• Anonyymi

Eikä ollut siis sieltä ostetut lasit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä ollut siis sieltä ostetut lasit

Specsaversilla Joensuussa se onnistui hyvin. Isosti sinne kiitoksia!

• Anonyymi

Sulla ei oo laseja, unissasi korjauttelet lasejas

• Anonyymi

Ylihinta eli kuulemani mukaan Outokumpulisä maksettu jo ostettaessa. Luulivat vielä että ostin muualta oli tylyä maksaa oikaisusta lisää yli hintaa. Joensuu kutsuu seuraavan kerran kun lasit solmussa.

terveisin Marko

• Anonyymi

Olet oikeassa Marko, Joensuu kutsuu, voi syödä hyvin jossain Joensuun hyvistä ravintoloista. Edullisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa Marko, Joensuu kutsuu, voi syödä hyvin jossain Joensuun hyvistä ravintoloista. Edullisesti

Viikon ruuat voi samalla reissulla myös ostaa paljon halvemmalla..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ees selkä oo kippeenä, tahi joku muu jäsen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3105
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2653
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1519
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe