Tosi ystävyyttä vai yli 30 v nainen kanssa irl.
Tosi ystävyyteen kuuluu paljon erotiikkaa. Ja vain Tosi ystävälleni juttelen henk koht asioitani. Mitä minulle kuuluu ja vain Tosi ystäväni kuulumisia kuuntelen.
Juttelun alussa naisen mainittava että haluaa olla minun tosi ystäväni.Vain silloin naisen kanssa juttelen irl
Ja ystäväksi pyrkivän täytyy olla seksikäs.
Hametta yms.Sukkahousua.Legginssit.
Tosi ystävyyttä
8
128
Vastaukset
- Anonyymi
Juttelen vain Tosi ystävälleni.
- Anonyymi
Tänä aina tällein.
- Anonyymi
Sulla on varmaan hyvin vähän ystäviä ja ihmisiä elämässä noin muutenkaan. Mikään ystävyys tai muukaan ihmissuhde ei perustu tuollaiseen käskytykseen, että sun pitää sanoa, että "haluan tosi ystäväksesi" ja pukeutua hororytkyihin, kun tulet juttelemaan. Mulle ei ainakaan kukaan sanele mitä sanon ja puen päälleni tai on entinen "ystävä". Sinun kanssasi näyttää olevan hyvin epänormaalia ja luonnotonta tuo kanssakäyminen...ei ihme, että olet yksin palstalla käskyttämässä
- Anonyymi
Anna sen ulista - ei se käy täysillä pytyillä, mutta ei siitä mitään haittaakaan ole.
- Anonyymi
Pätään itse kenelle juttelen asioitani ja kenelle en.
Sitä sinä et trolli päätä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pätään itse kenelle juttelen asioitani ja kenelle en.
Sitä sinä et trolli päätä.Ihan rauhassa vaan 😅 tuskin on tunkua jutuillesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan rauhassa vaan 😅 tuskin on tunkua jutuillesi
T trolli joka kirjoittaa trollauspaskaa vaan
- Anonyymi
Täällä suoli palstalla taitaa kyllä olla ystävyyttä varten oma palstansa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506