Moi
Onko paljon muita jotka ihan koukussa suuseksiin?
Mistä pidät siinä? Tykkäätkö enemmän antaa vai saada? Kumpi kiihottaa enemmän?
Itse varttuneempi vähän bi-henkinen mies ja ihan koukussa siihen sekä saajana että antajana! Miehen kanssa en ole mistään muusta edes kiinnostunut ja tykkään siitä siis sekä miehen että naisen kanssa. Naisen kanssa edes itse akti voi unohtua...
-oralisti-
Onko muita jotka ihan koukussa suuseksiin?
12
1101
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkään imettää ja imeä ehkä enemmän imemisestä. T. Ukm 60v Hämeenlinnasta
- Anonyymi
Tykkään imeä. M66v pori
- Anonyymi
Yleensä levarilla kun kohtaan halukkaan, keskustelemme mistä toinen tykkää moni haluu suihin ottoa. T. Ukm 60v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä levarilla kun kohtaan halukkaan, keskustelemme mistä toinen tykkää moni haluu suihin ottoa. T. Ukm 60v
Haluan että mua nussitaan suuhun M65v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan että mua nussitaan suuhun M65v
Oletko missä nussin mielelläni suutasi. T.ukm 60v
- Anonyymi
Olen suihin ottaja ilman vastapalvelusta, polvistun eteen, tyydytän suullani, nielen spermat ja kiitän
- Anonyymi
Kyllähän sitä herkullista pillua nuolisi vaikka kuinka.
M42 Satakunta - Anonyymi00014
Oma vaimo innostui antamaan minulle suuseksiä ja sitähän on päivittäin, useaan kertaan. Ollaan jo eläkeiässä, molemmat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864650Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1793655Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.682096Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791288- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471094- 501000
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904