Onko kukaan menossa jokihaavistoon, kylmäkoskella.. leirille? Mä meen esteleirille (oiskohan kutos-leiri?) Käykö kukaan kyseisellä tallilla?? Ois kiva saada tietää millaista siellä on..esim.jotain hepoista,opetuksesta...ym... Kiitti jo etukäteen!
jokihaaviston ratsastuskoulu
9
3327
Vastaukset
- tiina
mä kävin alkeet viisi vuotta sitten tuolla. olin leirillä. ihmiset oli kivoja ja hepat ihania. erityisesti iffe ja iita (hoitoheponi)
- Sanna
mää kävin jonkun neljän vuotta kyseisellä tallilla, hepat ihan mukavia ainakin silloin, opetus hyvää ja tehokasta mutta ympäristö ja tarhat ei mitenkään kauheen "kauniita"
jos haluat enemmän että kerron sinulle jotain niin voinhan minä kertoa mutta en ole käynyt siellä varmaan kahteen vuoteen enää... : (
[email protected] - Sanna
iffy ei ole enää elossa, se kuoli johonkin sellaiseen että se törmäsi toisen hevosen kanssa ja sit jotain muuta että kai se sitten kuoli ittestään tai sitten se lopetettiin, huhut kun on huhuja...
- paala
Sanna kirjoitti:
mää kävin jonkun neljän vuotta kyseisellä tallilla, hepat ihan mukavia ainakin silloin, opetus hyvää ja tehokasta mutta ympäristö ja tarhat ei mitenkään kauheen "kauniita"
jos haluat enemmän että kerron sinulle jotain niin voinhan minä kertoa mutta en ole käynyt siellä varmaan kahteen vuoteen enää... : (
[email protected]Moi! Muistatko kun kävit jokihaavistolla että oliko siellä maneesia? Millä leirillä olit? Kuka sinua opetti siellä?
- tiina
paala kirjoitti:
Moi! Muistatko kun kävit jokihaavistolla että oliko siellä maneesia? Millä leirillä olit? Kuka sinua opetti siellä?
nyt tallia on laajennettu. en ole itse muutamaan vuoteen käynyt mutta äiti kertoi kun oli mennyt siitä ohi. en tiedä onko tarhoja kunnostettu nyt niinkuin talliakin.
mul oli opena marika ja satu korhonen. marika piti 2-4 tuntia ja satu lopu. tykkäsin enemmän sadusta kuin marikasta. - Paala
tiina kirjoitti:
nyt tallia on laajennettu. en ole itse muutamaan vuoteen käynyt mutta äiti kertoi kun oli mennyt siitä ohi. en tiedä onko tarhoja kunnostettu nyt niinkuin talliakin.
mul oli opena marika ja satu korhonen. marika piti 2-4 tuntia ja satu lopu. tykkäsin enemmän sadusta kuin marikasta.en tiiä olenko kysyny vielä tätä..mut oliko siellä maneesia silloin kun sä kävit? Sijaitseeko talli aika lähellä tietä?? ..kun olen ehkä joskus mennyt siitä ohi..
Kiitti kauheesti jos jaksat vastata!!!=) - tiina
Paala kirjoitti:
en tiiä olenko kysyny vielä tätä..mut oliko siellä maneesia silloin kun sä kävit? Sijaitseeko talli aika lähellä tietä?? ..kun olen ehkä joskus mennyt siitä ohi..
Kiitti kauheesti jos jaksat vastata!!!=)silloin ei ollut ainakaan maneesia, en tiedä onko nyt tehty...
me asuttiin ainakin siinä kaupan (k-veki muistaakseni) yläkerrassa. siinä oli samassa asunto kuin se kauppa. niitten asuntoa oli siel kaupan alakerrassa ja yläkerrassa ja sillai...
talli oli sitten vähän "peremmällä". tietkö missä on Laukkosten piilopirtti...?! Laukkosten piilopirtille mennään siitä tallin ohi, en oikein osaa selittää... - Paala
tiina kirjoitti:
silloin ei ollut ainakaan maneesia, en tiedä onko nyt tehty...
me asuttiin ainakin siinä kaupan (k-veki muistaakseni) yläkerrassa. siinä oli samassa asunto kuin se kauppa. niitten asuntoa oli siel kaupan alakerrassa ja yläkerrassa ja sillai...
talli oli sitten vähän "peremmällä". tietkö missä on Laukkosten piilopirtti...?! Laukkosten piilopirtille mennään siitä tallin ohi, en oikein osaa selittää...Heippis!! Aattelin vähän jatkaa ja kysyy et oliko se paikka sun mielestä siisti ja "hintansa arvoinen" ku en ole koskaan käynyt siellä ja en tiedä kyseisiä paikkoja.. oliko nukkumapaikat "siistit"?? Ja oliks ne kentät hyvät ratsastaa...jne...
olis kiva et voisit vastata.. sori jos kysyn liikaa... Onko talli kaukana sieltä missä me nukutaan?? Kiitti jo etukäteen!!:)
kyselee nim. "Paala"
- Pömpöm
Itse käyn siellä ja juuri maineesi valmistunut..tai oikeestaan se on tehty siitä vanhasta tallista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514