jokihaaviston ratsastuskoulu

paala

Onko kukaan menossa jokihaavistoon, kylmäkoskella.. leirille? Mä meen esteleirille (oiskohan kutos-leiri?) Käykö kukaan kyseisellä tallilla?? Ois kiva saada tietää millaista siellä on..esim.jotain hepoista,opetuksesta...ym... Kiitti jo etukäteen!

9

3327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiina

      mä kävin alkeet viisi vuotta sitten tuolla. olin leirillä. ihmiset oli kivoja ja hepat ihania. erityisesti iffe ja iita (hoitoheponi)

      • Sanna

        mää kävin jonkun neljän vuotta kyseisellä tallilla, hepat ihan mukavia ainakin silloin, opetus hyvää ja tehokasta mutta ympäristö ja tarhat ei mitenkään kauheen "kauniita"
        jos haluat enemmän että kerron sinulle jotain niin voinhan minä kertoa mutta en ole käynyt siellä varmaan kahteen vuoteen enää... : (

        [email protected]


      • Sanna

        iffy ei ole enää elossa, se kuoli johonkin sellaiseen että se törmäsi toisen hevosen kanssa ja sit jotain muuta että kai se sitten kuoli ittestään tai sitten se lopetettiin, huhut kun on huhuja...


      • paala
        Sanna kirjoitti:

        mää kävin jonkun neljän vuotta kyseisellä tallilla, hepat ihan mukavia ainakin silloin, opetus hyvää ja tehokasta mutta ympäristö ja tarhat ei mitenkään kauheen "kauniita"
        jos haluat enemmän että kerron sinulle jotain niin voinhan minä kertoa mutta en ole käynyt siellä varmaan kahteen vuoteen enää... : (

        [email protected]

        Moi! Muistatko kun kävit jokihaavistolla että oliko siellä maneesia? Millä leirillä olit? Kuka sinua opetti siellä?


      • tiina
        paala kirjoitti:

        Moi! Muistatko kun kävit jokihaavistolla että oliko siellä maneesia? Millä leirillä olit? Kuka sinua opetti siellä?

        nyt tallia on laajennettu. en ole itse muutamaan vuoteen käynyt mutta äiti kertoi kun oli mennyt siitä ohi. en tiedä onko tarhoja kunnostettu nyt niinkuin talliakin.

        mul oli opena marika ja satu korhonen. marika piti 2-4 tuntia ja satu lopu. tykkäsin enemmän sadusta kuin marikasta.


      • Paala
        tiina kirjoitti:

        nyt tallia on laajennettu. en ole itse muutamaan vuoteen käynyt mutta äiti kertoi kun oli mennyt siitä ohi. en tiedä onko tarhoja kunnostettu nyt niinkuin talliakin.

        mul oli opena marika ja satu korhonen. marika piti 2-4 tuntia ja satu lopu. tykkäsin enemmän sadusta kuin marikasta.

        en tiiä olenko kysyny vielä tätä..mut oliko siellä maneesia silloin kun sä kävit? Sijaitseeko talli aika lähellä tietä?? ..kun olen ehkä joskus mennyt siitä ohi..
        Kiitti kauheesti jos jaksat vastata!!!=)


      • tiina
        Paala kirjoitti:

        en tiiä olenko kysyny vielä tätä..mut oliko siellä maneesia silloin kun sä kävit? Sijaitseeko talli aika lähellä tietä?? ..kun olen ehkä joskus mennyt siitä ohi..
        Kiitti kauheesti jos jaksat vastata!!!=)

        silloin ei ollut ainakaan maneesia, en tiedä onko nyt tehty...

        me asuttiin ainakin siinä kaupan (k-veki muistaakseni) yläkerrassa. siinä oli samassa asunto kuin se kauppa. niitten asuntoa oli siel kaupan alakerrassa ja yläkerrassa ja sillai...

        talli oli sitten vähän "peremmällä". tietkö missä on Laukkosten piilopirtti...?! Laukkosten piilopirtille mennään siitä tallin ohi, en oikein osaa selittää...


      • Paala
        tiina kirjoitti:

        silloin ei ollut ainakaan maneesia, en tiedä onko nyt tehty...

        me asuttiin ainakin siinä kaupan (k-veki muistaakseni) yläkerrassa. siinä oli samassa asunto kuin se kauppa. niitten asuntoa oli siel kaupan alakerrassa ja yläkerrassa ja sillai...

        talli oli sitten vähän "peremmällä". tietkö missä on Laukkosten piilopirtti...?! Laukkosten piilopirtille mennään siitä tallin ohi, en oikein osaa selittää...

        Heippis!! Aattelin vähän jatkaa ja kysyy et oliko se paikka sun mielestä siisti ja "hintansa arvoinen" ku en ole koskaan käynyt siellä ja en tiedä kyseisiä paikkoja.. oliko nukkumapaikat "siistit"?? Ja oliks ne kentät hyvät ratsastaa...jne...
        olis kiva et voisit vastata.. sori jos kysyn liikaa... Onko talli kaukana sieltä missä me nukutaan?? Kiitti jo etukäteen!!:)
        kyselee nim. "Paala"


    • Pömpöm

      Itse käyn siellä ja juuri maineesi valmistunut..tai oikeestaan se on tehty siitä vanhasta tallista :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe