Kysyimme Iltalehden lukijoilta Suomen parasta grilliravintolaa ja suosituksia, mitä kyseisestä paikasta kannattaa tilata. Ja vastauksiahan sateli. Ylivoimaisesti eniten mainintoja sai lahtelainen Burger Mafia. Mainintoja sai tasaisesti sekä Kärpäsen että Kivimaan toimipiste. Perinteinen grilliravintola on tarjonnut tiriseviä herkkuja jo vuodesta 1978.
Fanikunnan keskuudessa on yksi suosikkiannos: Grillit huurussa -hampurilainen. Muuten Iltalehden lukijat antavat suosituksia listan laidasta laitaan:
”Burger Mafia Kärpäsessä käyn usein. Lempparini on ehdottomasti kanalautanen.”
”Burger Mafian superlihis.”
”Pekonilautanen tai grillilautanen.”
”Annoskebab ja tietenkin Lahen Burger Mafia Kivimaa.”
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/47acd04a-70ee-4205-a0ba-97f8b466643a
https://www.tiktok.com/@burgermafialahti
IL: Suomen paras grilli on Lahden Burger Mafia
6
635
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen oli ennen ja nyt on nyt eli mitä kannattaa tilata niin tilaa taksi...
- Anonyymi
Hyvät on sapuskat tuolla.
- Anonyymi
Nakkarisapuskat hakkaa hampurilaispaikkojen ruuat 100-0.
- Anonyymi
Onkohan rakennuksen kuntoa koskaan tutkittu.
- Anonyymi
Todella surkea esitys ainakin kärpäsen mafiassa hampurilaispihvi, kertaalleenjäähtynyt(ehkä jopa pakastettu) pihvi lämmitetty uudelleen. Tuntuma sama kuin söisi kylmiä eineslihapullia.
Tämä grilli oli hyvä viimeksi 80-90 luvulla, nyt vain varjo entisestä.- Anonyymi
Siis aivan järkyttävän kallista! Tavallinen hampurilaisateria yhdellä einespihvillä 20€! Tämä on burgermafian tarinan päätöspysäkki. Menettävät kyllä asiakkaansa näillä Norjan snägärihinnoilla. Asiakkaiden älykkyyden aliarviointia on pistää riistohinnat huonolaatuiselle roskaruoalle. Ja asiakkaat eivät ole niin tyhmiä, etteivät haistaisi palaneenkäryä koko hommassa.. Surullista mitä on tapahtunut Lahden kovamaineiselle pitkän linjan snägärille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463929Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333426Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162763Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102014IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm81139Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451107- 80986