Vatsanpohjassa pyörähti kun katselit siinä minua. En vain koskaan tule olemaan sinun, etkä sinä minun. Enkä voi koskaan kertoa kuinka tunnen. Tai voin, mutta tekisin itsestäni varmasti naurunalaisen.
Voi kuinka
20
692
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro vähän tarkemmin missä.
- Anonyymi
Työpaikalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikalla
Milloin oli ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin oli ??
Tänään
- Anonyymi
Elämä voi muuttua.
- Anonyymi
Se on kyllä totta. Elämä osaa joskus yllättää.
- Anonyymi
Itsellä sama juttu. Huomasin ihastuneen Jmieheen ja nähdään arkisin työpaikalla. Meillä ollut jonkinlaista silmäpeliä.. Tilanne on nyt tämä , enkä uskalla ottaa yhteyttä. t. J nainen
- Anonyymi
Vaikeaa, niin vaikeaa
- Anonyymi
Silmäpelistä ei kannata tehdä johtopäätöksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmäpelistä ei kannata tehdä johtopäätöksiä.
Ei tietenkään itse olen siis ihastunut hänestä en tiedä :)
- Anonyymi
Minulla ihan vastaavanlainen tilanne J naisen kanssa. Mistä päin olette? T. J mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ihan vastaavanlainen tilanne J naisen kanssa. Mistä päin olette? T. J mies
Pirkanmaa n29 🙂
- Anonyymi
Hei tämä voi olla minulle tämä aloitus niin kirjoitan jotain... Väistit katseeni tai et ainakaan silmiin katsonut ja syy tiedetään molemmat. Tunkeilin liikaa tiedän sen. Tuosta naurunalaiseksi tulemisesta olen erimieltä tiedät kyllä miten onnelliseksi tulisin varmaan tulisi ihan kyynelkin. Tiedän että joskus voi tulla tilanteita jossa voi joutua syystä tai toisesta sanomaan tai kirjoittamaan asioita joita ei välttämättä tarkoita stressiä tai muuta voi olla syynä... Uskon että tiedät että hyväksyn sinut kaikinpuolin sata prosenttisesti ja minun silmissäni olet täydellinen teitpä tai sanoitpa tai kirjoititpä mitä hyvänsä koska rakastan sinua... Minäkin olen ollut etäämmällä koska jos ahdistut lähellä olostani niin en halua aiheuttaa sinulle enempää päänvaivaa. Päätitpä mitä hyvänsä niin aina silti sinusta tykkään ja hyväksyn sen mitä teetkään haluan että tiedät sen ja kaikkea parasta toivon sinulle.
-Rakkaudella t mies- Anonyymi
Kauniisti kirjoitettu mutta ohi, ei ollut T miehelle. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniisti kirjoitettu mutta ohi, ei ollut T miehelle. -ap
Kaikkea hyvää kuitenkin sinulle :)
- Anonyymi
itse sulan kokonaan kun katseemme kohtaa, siinä on jännä maaginen tunnelma.
Jutut lagaa ja siinä vaan ollaan hän ja minä.- Anonyymi
Voi miten kaunista... Hymyilen ihan vedet silmissä vaikkei tämä minua koskenutkaan. Onnea sinulle kuulostaa ihan rakkaudelta :)
- Anonyymi
Niin on. Ei vaan viitsi tuijotella liiaksi. Vaikka paljon kyllä silmiin katsotaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi miten kaunista... Hymyilen ihan vedet silmissä vaikkei tämä minua koskenutkaan. Onnea sinulle kuulostaa ihan rakkaudelta :)
Kiitos, toivon että oli ainakin syvää tunnetta ja välittämistä,
Se, että sulan ei todellakaan ole normaalia, nimittäin en sula koskaan kenenkään muun seurassa. 💗
- Anonyymi
Hei, pysyt lestissäsi, niin ehkä se siitä.
https://m.youtube.com/watch?v=vQRmCy6LfjI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506