Niin hirveää hakkaamista ollut vuoden, että kyllä kohta kuolevat ihan vaan pahuuteensa.
Ne on kerran onnistunut niin yrittävät uudelleen
11
183
Vastaukset
- Anonyymi
Parasta vaan odottaa, että kuolevat itse noihin "hakkaamisiin ja syömisiinsä". Ei niistä muuten pääse eroon ikinä.
Juuri näiden sekopäiden takia en ole juurikaan missään mukana ja en nyt erakoidu mutta pitää odottaa että loppuu. - Anonyymi
Hirveää jomotusta päässä, ihan sekopäitä, toivottavasti kuolevat itse pian ja saavat pahaa joka hakkaamisesta. Ihan järkyttävää.
Itsellä ei vajausta kuin rahasta, ja sitäkin tulossa.
Ja sinkkuna saan harrastaa suhteita. Odotan että kumppani ei ole varattu jos niin sanoo, ja suhde on suhde, ei sopimus, eli liity mihinkään mt juttuihin tai tietoisuuden levityksiin jne. - Anonyymi
Pää pystyyn ja läpsi takaisin.
- Anonyymi
se vaan pahenee niin, yritin jo vetäistä takaisin ", turpaan" mutta tulee vaan lisää. toivottavasti kuolevat pian, ihan järkyttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se vaan pahenee niin, yritin jo vetäistä takaisin ", turpaan" mutta tulee vaan lisää. toivottavasti kuolevat pian, ihan järkyttävää.
On kyllä kurjaa ja hurjaa. Varsinaisia hamstereita oravanpyörässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on pahinta aamuisin ja sitten eri hakkaajat /syöjät työpäivinä. ihan järkyttävää toimintaa. tupakointi liittyy siihen hakkaamiseen myös, ihan järkyttävää ollut vuoden. aiemmin loppunut siihen hetkeksi että menneet niin yli että ovat yrittäneet tappaa, lääkettä ne yrittää, mutta ei oo minun sairauksia joten en varmasti lähde, eikä niistä pääse eroon niin ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on pahinta aamuisin ja sitten eri hakkaajat /syöjät työpäivinä. ihan järkyttävää toimintaa. tupakointi liittyy siihen hakkaamiseen myös, ihan järkyttävää ollut vuoden. aiemmin loppunut siihen hetkeksi että menneet niin yli että ovat yrittäneet tappaa, lääkettä ne yrittää, mutta ei oo minun sairauksia joten en varmasti lähde, eikä niistä pääse eroon niin ikinä.
loppuu kuin seinään klo 16.00.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
loppuu kuin seinään klo 16.00.
hyi helvetti, eikä itsellä ole ollut ikinä tarve syödä ketään, eli ei kyllä karmaa minulle. ei niillä ole edes minulle sopivaa tietotaitoa kg A eri tyyppisiä ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hyi helvetti, eikä itsellä ole ollut ikinä tarve syödä ketään, eli ei kyllä karmaa minulle. ei niillä ole edes minulle sopivaa tietotaitoa kg A eri tyyppisiä ihmisiä.
sinne pitäisi mennä niiden jotka syö muita ja on vajausta jaksamisessa jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinne pitäisi mennä niiden jotka syö muita ja on vajausta jaksamisessa jne.
ja kun ne on siellä pitäisi estää etteivät syö muita enää. mutta osa vaan jatkaa hommaansa sielläkin. siinä yhdessä psykopaatit ryhmässä on monia jotka syö muita. kaikki saman tyylisiä jollain tapaa.
- Anonyymi
ja kun ne "syö" muita niin sairastuvat. ja sitten niillä ei sopivia kumppaneita ja "vajausta" kaikessa ja osa yrittää kehittyä ja hyötyä, ja ei oikein ja hallitusti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506