Pispalan uusi ylikulkusilta töhrittiin heti: ”Käräjillä sitten ihmetellään, että tulipa kalliiksi”
Pispalan uusi ylikulkusilta töhrittiin heti
24
335
Vastaukset
- Anonyymi
Pispalan uusi ylikulkusilta töhrittiin heti: ”Käräjillä sitten ihmetellään, että tulipa kalliiksi”
Kaupungin rakennuttamispäällikön mukaan graffitinpiirtäjiä on niin runsaasti, että keskusta-alueella pahimmat paikat putsataan viikoittain.
https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000010636347.html- Anonyymi
Missä on kamera valvonta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on kamera valvonta ?
5e saa jo kameran valvomaan
- Anonyymi
Asennevammaisia ilkivaltaa tekeviä mulkeroita tuntuu olevan joka paikassa nykyään. Remmiä persuksiin sellaisille ja sitten häpeäpaaluun torille, että kansalaiset saavat katsella punottavaa persettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asennevammaisia ilkivaltaa tekeviä mulkeroita tuntuu olevan joka paikassa nykyään. Remmiä persuksiin sellaisille ja sitten häpeäpaaluun torille, että kansalaiset saavat katsella punottavaa persettä.
Nyt valvomaan !
Video kamera on asennettu tunnistuslaitteella äskön ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt valvomaan !
Video kamera on asennettu tunnistuslaitteella äskön !Nyt laitettu riistakamera
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt laitettu riistakamera
Laitan vielä 4kpl koska sain ilmaseksi temusta !
Ja itsellä ei ole käyttöä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taiteilija Arhinmäki asialla?
- Anonyymi
arhinmäki ?
- Anonyymi
Mielenterveys on monella nuorella häiriintynyt, koska vanhemmat eivät välitä lapsistaan. Annetaan seteli käteen ja työnnetään ulos, sanotaan mene kavereidesi kanssa puuhailemaan. Ja niinhän ne sitten puuhailevat. energiajuomaa lipitetään ja tolkit heitetään mäkeen, liikennemerkit potkitaan ja kaikki paikat töhritään.
- Anonyymi
Virtsaaminen ja oksuttelu on sitten sama kuin graffiti! Ja muu haiseva sotkeminen. Jotkut vahingot voi antaa anteeksi tai jos henkilö ei ole ollut terve, kyvykäs. Ei ole hyvä silti laittaa ketään vankilaan.
- Anonyymi
Onneksi kamerat on nyt asennettu ja odottavat tekijöitä ,jotka jäävät nyt itse teossa kiinni !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi kamerat on nyt asennettu ja odottavat tekijöitä ,jotka jäävät nyt itse teossa kiinni !
Videot ja sisällöt vien poliisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Videot ja sisällöt vien poliisille
Hyvä hyvä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä hyvä !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylös - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylösjärkyttävää toimintaa
- Anonyymi
Missä matu, siellä ongelma.
- Anonyymi
Takaisin ylös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takaisin ylös
Sray pullosta saadaan teknistä näyttöä ja tekijä jää kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sray pullosta saadaan teknistä näyttöä ja tekijä jää kiinni
Näin kamerat kun menin bussilla ohi !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kamerat kun menin bussilla ohi !
mäkin näin kun kävelin pispalan valtatietä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mäkin näin kun kävelin pispalan valtatietä
nyt jäit kameraan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt jäit kameraan
Takaisin ylös
- Anonyymi
Viikon sisään kustu kumoon.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392543Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591948- 401627
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311473Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281340Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107899Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762