Olen melko tyytyväinen

😊🪑🪛 sadesään puuhasteluihin. Selvisin porauksista ilman, että minuun tuli reikiä. Porakoneen kanssa oli vähän alkuvaikeuksia, mutta sitten se alkoi tottelemaan. Ehkä porakoneissa on turvallisempia malleja kuin tämä höylän kylkiäisenä saatu.

Nyt olisi pehtoorillekin natisematon ruokapöydän tuoli. 🤗

Hyvää yötä jo etukäteen. Täällä alkaa saunatouhut. 🧴🧽🪣

10

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei sulla susi mitään porakonetta ees oo🙈

• En tiedä mitä sudella on, mutta mulla on porakone, pyörösaha, akkuruuvinväännin, sähköhiomakone, kuumailmapuhallin, oksasilppuri, 2 ruohonleikkuria, trimmeri, 2 jääkaappia, 3 sähköhellaa, 3 kahvinkeitintä .... ym

• lounas.ajatus kirjoitti:

En tiedä mitä sudella on, mutta mulla on porakone, pyörösaha, akkuruuvinväännin, sähköhiomakone, kuumailmapuhallin, oksasilppuri, 2 ruohonleikkuria, trimmeri, 2 jääkaappia, 3 sähköhellaa, 3 kahvinkeitintä .... ym

Sullapa paljon. Mulla ei oo ees kahvinkeitintä. Mutta vannesaha löytyy sekä puu- että metallisorvi myös.

• JeroP kirjoitti:

Sullapa paljon. Mulla ei oo ees kahvinkeitintä. Mutta vannesaha löytyy sekä puu- että metallisorvi myös.

Yksi kahvinkeitin tuli mökin perintönä ja yksi keitin on kaksi kuppi keittävä matkakeitin. Se mun pyörösaha on oikealta nimeltään joku muu kuin pyörösaha. Siinä on pyöreä sähköllä pyörivä terä. Se on joko jiirisaha tai katkaisusaha vai onkohan ne sama-asia.

• lounas.ajatus kirjoitti:

Yksi kahvinkeitin tuli mökin perintönä ja yksi keitin on kaksi kuppi keittävä matkakeitin. Se mun pyörösaha on oikealta nimeltään joku muu kuin pyörösaha. Siinä on pyöreä sähköllä pyörivä terä. Se on joko jiirisaha tai katkaisusaha vai onkohan ne sama-asia.

On se jiirisaha jos se kääntyy 45 asteen kulmaan. Ja luonnollisesti sillä voi myös katkaista sillon. Mulla on taas sellanen sekä että, että siinä on myös yläpöytä. Eli samalla sahalla voi lisäksi myös halkaista. Vannesahalla taas saa tehtyä vinoja halkaisuja ja kaarevia muotoja, mutta mitään isompaa levyä ei saa halkaistua, ei siis mahdu. Tän lisäksi on vielä metallivannesaha, jolla saa katkaista ja tehdä jiirejä teräs rakenteisiinkin. Etten nyt turhaa kehuskele niin kerron että pesukone, mikrouuni puuttuu kokonaan ja hella ja jääkaappiin vetelee viimeisiä. Kahvin siis keitän vesipannulla ja lasken sen siitä suppilo läpi kannuun, jotka jäi siitä keittimestä mikä sillon vuosia sitten hajos.

• Anonyymi

Iskuporakone on paras. Muuten ruuvi voi alkaa pyöriä tyhjää jos se laite ei kykene iskemään. Joku sanoi muistaakseni kerran että terien kannattaa olla kobolttia koska ne ovat kestäviä.

• Tykkään mun akkuruuvinvääntimestä. Siinä on hiljainen ääni ja erilaisian säätöjä nopeutta ja voimaa myöten. Alkureiät tein black&deckerillä mis en tykkää. Siinä on kova ään, pyörii liian nopeasti ja liipasimeen osuu käsi vahingossakin. Se pyörii vielä pitkään sen jälkeen kun on sormet irroittanut.

Terät on black&decker. Niitä on puulle, metallille ja tiilille. En tiedä mistä ne on tehty. Hienoja ja kiiltäviä kuitenkin. Olisi siinä ruuveillekin terät, mutta ei mun taidoilla porakoneella mitään ruuvailla 😅

• Anonyymi

Hyvä ettei natise pöytä,huono ettei sänkykään..

• Itelle ei työkaluista ja keittiöntuoleista heti sänkyasiat tule mieleen.

• Anonyymi

Sinullako sitten narisee trollimiehelle kimittäjä? Epäilen vahvasti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      175
      1461
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1039
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      735
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      660
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      650
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      643
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      642
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    10. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    Aihe