Et varmaan ajattele

Anonyymi-ap

Koskaan miten paljon olet voinut satuttaa toista

32

655

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En voi tietää, jos ei kukaan kerro mitä olen tehnyt. Jos olen tietämättäni jotain tehnyt, niin olisi suotavaa kertoa se minullekin.

• Anonyymi

Samaa mieltä...

• Anonyymi

Minusta olisi kohtuullista käydä asiat läpi niinkuin ne ovat. Sen olet velkaa

• Anonyymi

Ihan sama mitä sanon! kaikki asiat väännetään mua vastaan ja sitten vielä.valehdellaan eikä kerrota mitä on tapahtunut. Nyt riittää. Onnea elämäänne. ei kuulu mun elämään siat ei narrit ei looserit ja Paskanjauhat. soon 0 toleranssi ny. Olen kiltti ihminen en asaitse tota.

• Anonyymi

Kun paljastin tunteeni?

• Anonyymi

Minä en tiedä mikä on täysin totta ja mikä ei

• Anonyymi

Tiedät miksi ja se on syy.

• Anonyymi

En kyllä tiedä

• Anonyymi

Tiedätkö että minulla ei tule olemaan ketään koskaan jos jätät minut lopullisesti koska tiedän että olet "olit" se oikea ei minua kiinnosta nyt eikä koskaan kukaan muu kuin sinä mutta ilmeisesti olen loppuelämäni yksin ja suren...

• Anonyymi

En ikinä satuttaisi häntä naista.

• Anonyymi

Olen kuullut tuon lauseen ennenkin.

• Anonyymi

Olen pilkan kohde sinulle

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuullut tuon lauseen ennenkin.

Palstalla?

• Anonyymi

En ajattele koska hänellä on oma elämänsä ja juttunsa ja tiedän ettei häntä satuta ja häiritse kuin vain olemassaoloni, olen vain tuntematon joku ihminen muiden ihmisten joukossa. Toisaalta onneksi saa olla täälläkin tuntematon.

• Anonyymi

Ehkä minä en ajattele tuollaisia syyttelyjä, koskaan.

Kirjoitettu on.paholainen on raivon vallassa, sillä se tietää sen, aikansa olevan lyhyt

T.synnytä lapsia, mukuloita senkin peruna

Arvaa apina kuka?

https://m.youtube.com/watch?v=V6xtDuof0VE

• Anonyymi

Mikä maailmassa saa sinut kuvittelemaan että aloitus olisi sinulle tai että se olisi siltä jolta kuvittelet?

• Anonyymi

Kenelle tämä on osoitettu?

• Anonyymi

Rumalle naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rumalle naiselle.

Arvata saattaa, että et millään voi kertoa miten sinua on loukattu. Aloituksessa jo arvelet ettei se ihminen tiedä. Mikset kerro hänelle?

• Anonyymi

Älä kiusaa!!

• Anonyymi

Väkisin sattuu..kun erotaan

• Anonyymi

Kerro miten?

• Anonyymi

Ja mitä täällä naista rumaks haukut?

• Anonyymi

Ootko katkera?

• Anonyymi

Kyllä katkera saa olla jos on kohdeltu huonosti vaikkapa valehtelemalla ja käyttämällä hyväksi jollaintapaa, miten nyt voikaan toimia, eikä näe itse siinä mitään väärää vaan pakenee tilanteesta tuntematta huonoa omaatuntoa ns. Ei tunne empatiaa, ei pyydä anteeksi. Tunnekylmyys ja eläminen hetkessä kuvastaa nykymenoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä katkera saa olla jos on kohdeltu huonosti vaikkapa valehtelemalla ja käyttämällä hyväksi jollaintapaa, miten nyt voikaan toimia, eikä näe itse siinä mitään väärää vaan pakenee tilanteesta tuntematta huonoa omaatuntoa ns. Ei tunne empatiaa, ei pyydä anteeksi. Tunnekylmyys ja eläminen hetkessä kuvastaa nykymenoa.

Juttele hänen kaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan tähän. Tuo allaoleva kommentti saattaisi olla kuvailemani ihmistyypin...ei huomaa toimineensa väärin ja anteeksipyyntö on vain opittu tapa vailla merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä sä ite teit? Et suostu näkemään omaa osuuttasi,vaikka se oli se syy!!!

• Anonyymi

En, ei ole sellaisesta mitään tietoa. Jos naamatusten valittaisit, yrittäisin toki hyvitellä.

• Anonyymi

Hyvitellä mieshuoraamista vai? hah just

• Anonyymi

Sinuako?

• Anonyymi

En omi täältä mitään. En hyvää en pahaa. Täällä ei ole minulle mitään siksi kun olen niin puhumaton ja arka. Irtaannun täältä hitaasti mutta varmasti. Mieheltä sivusta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 51
      707
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      39
      664
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      630
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37