Koskaan miten paljon olet voinut satuttaa toista
Et varmaan ajattele
32
655
Vastaukset
- Anonyymi
En voi tietää, jos ei kukaan kerro mitä olen tehnyt. Jos olen tietämättäni jotain tehnyt, niin olisi suotavaa kertoa se minullekin.
- Anonyymi
Samaa mieltä...
- Anonyymi
Minusta olisi kohtuullista käydä asiat läpi niinkuin ne ovat. Sen olet velkaa
- Anonyymi
Ihan sama mitä sanon! kaikki asiat väännetään mua vastaan ja sitten vielä.valehdellaan eikä kerrota mitä on tapahtunut. Nyt riittää. Onnea elämäänne. ei kuulu mun elämään siat ei narrit ei looserit ja Paskanjauhat. soon 0 toleranssi ny. Olen kiltti ihminen en asaitse tota.
- Anonyymi
Kun paljastin tunteeni?
- Anonyymi
Minä en tiedä mikä on täysin totta ja mikä ei
- Anonyymi
Tiedät miksi ja se on syy.
- Anonyymi
En kyllä tiedä
- Anonyymi
Tiedätkö että minulla ei tule olemaan ketään koskaan jos jätät minut lopullisesti koska tiedän että olet "olit" se oikea ei minua kiinnosta nyt eikä koskaan kukaan muu kuin sinä mutta ilmeisesti olen loppuelämäni yksin ja suren...
- Anonyymi
En ikinä satuttaisi häntä naista.
- Anonyymi
Olen kuullut tuon lauseen ennenkin.
- Anonyymi
Olen pilkan kohde sinulle
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuullut tuon lauseen ennenkin.
Palstalla?
- Anonyymi
En ajattele koska hänellä on oma elämänsä ja juttunsa ja tiedän ettei häntä satuta ja häiritse kuin vain olemassaoloni, olen vain tuntematon joku ihminen muiden ihmisten joukossa. Toisaalta onneksi saa olla täälläkin tuntematon.
- Anonyymi
Ehkä minä en ajattele tuollaisia syyttelyjä, koskaan.
Kirjoitettu on.paholainen on raivon vallassa, sillä se tietää sen, aikansa olevan lyhyt
T.synnytä lapsia, mukuloita senkin peruna
Arvaa apina kuka?
https://m.youtube.com/watch?v=V6xtDuof0VE- Anonyymi
Mikä maailmassa saa sinut kuvittelemaan että aloitus olisi sinulle tai että se olisi siltä jolta kuvittelet?
- Anonyymi
Kenelle tämä on osoitettu?
- Anonyymi
Rumalle naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rumalle naiselle.
Arvata saattaa, että et millään voi kertoa miten sinua on loukattu. Aloituksessa jo arvelet ettei se ihminen tiedä. Mikset kerro hänelle?
- Anonyymi
Älä kiusaa!!
- Anonyymi
Väkisin sattuu..kun erotaan
- Anonyymi
Kerro miten?
- Anonyymi
Ja mitä täällä naista rumaks haukut?
- Anonyymi
Ootko katkera?
- Anonyymi
Kyllä katkera saa olla jos on kohdeltu huonosti vaikkapa valehtelemalla ja käyttämällä hyväksi jollaintapaa, miten nyt voikaan toimia, eikä näe itse siinä mitään väärää vaan pakenee tilanteesta tuntematta huonoa omaatuntoa ns. Ei tunne empatiaa, ei pyydä anteeksi. Tunnekylmyys ja eläminen hetkessä kuvastaa nykymenoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä katkera saa olla jos on kohdeltu huonosti vaikkapa valehtelemalla ja käyttämällä hyväksi jollaintapaa, miten nyt voikaan toimia, eikä näe itse siinä mitään väärää vaan pakenee tilanteesta tuntematta huonoa omaatuntoa ns. Ei tunne empatiaa, ei pyydä anteeksi. Tunnekylmyys ja eläminen hetkessä kuvastaa nykymenoa.
Juttele hänen kaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan tähän. Tuo allaoleva kommentti saattaisi olla kuvailemani ihmistyypin...ei huomaa toimineensa väärin ja anteeksipyyntö on vain opittu tapa vailla merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä sä ite teit? Et suostu näkemään omaa osuuttasi,vaikka se oli se syy!!!
- Anonyymi
En, ei ole sellaisesta mitään tietoa. Jos naamatusten valittaisit, yrittäisin toki hyvitellä.
- Anonyymi
Hyvitellä mieshuoraamista vai? hah just
- Anonyymi
Sinuako?
- Anonyymi
En omi täältä mitään. En hyvää en pahaa. Täällä ei ole minulle mitään siksi kun olen niin puhumaton ja arka. Irtaannun täältä hitaasti mutta varmasti. Mieheltä sivusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506