Kiristä narsisti elämästäsi

Anonyymi-ap

18

960

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otsikon piti olla nitistä

• Anonyymi

OOTTEKO KUULLEET ETTÄ NESTEELLÄ ON NARSISTI JOKA PUHUU ::MINÄ MINÄ EI MUUT :JA täysin toisista paskaa. Heh heh vaan.

• Anonyymi00005
        Anonyymi kirjoitti:

OOTTEKO KUULLEET ETTÄ NESTEELLÄ ON NARSISTI JOKA PUHUU ::MINÄ MINÄ EI MUUT :JA täysin toisista paskaa. Heh heh vaan.

Pitkä vaalea koiramies uhkaili työkavereita, akkaa ja hakkasi koiriaan.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Pitkä vaalea koiramies uhkaili työkavereita, akkaa ja hakkasi koiriaan.

Pitkä Malkku hakkasi aina jo kun työkaverin saunailloissa. Lyhyt hymy veltto oli apuna.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pitkä Malkku hakkasi aina jo kun työkaverin saunailloissa. Lyhyt hymy veltto oli apuna.

Mikä osoite niin käyn jututtaa MALKKUA

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Narsistit on valehtelijoita ja etsivät hyväksyntää vaikka muista vääryyksiä kertomalla .Kunhan pysyy vain oma nahka jotenkin harteilla.Vai mitä H....

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sellainenkin sattui että hakkasi yhdessä saunaillassa kaupunginvaltuutetun.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Norotie

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Norotie

Aina toisen vika
        Gaslighting eli sumuttaminen kuuluu narsistin työkalupakkiin, mutta siihen voivat sortua muutkin. Asiantuntija kertoo, mistä merkeistä sumutuksen tunnistaa. Kohteeseensa se voi jättää kauheat jäljet, joista toipuminen vie pitkään. – Moni kuvailee, että tuntuu kuin olisi tulossa hulluksi.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Narsistit on valehtelijoita ja etsivät hyväksyntää vaikka muista vääryyksiä kertomalla .Kunhan pysyy vain oma nahka jotenkin harteilla.Vai mitä H....

Juuri noin olen sen ajatellutkin olevan!

• Anonyymi00015

Onneksi osaan muita neuvoa. Ja varoittaa.

• Anonyymi00016

Onko Muu liikkeenjohdon konsultointi Purotien toimistossa

• Anonyymi00017

Narsisti ei hyväksy omia virheitään vaan paikkaa ne toisia syyttelemällä ,etsii hyväksyntää porukoista jotka kuuntelee mutta ei sano totuutta kertojalle.Narsisti kääntää kaiken oman nekatiivisyyden ja johdattaa sitä toiseen henkilöön syyttelemällä.Narsisti pakenee ,syyttelee ,käyttäyttyy johdon mukaisesti ja kieroilee kunnes saa OMASTA MIELESTÄÄN HYVÄKSY NNÄN porukkaan.VALEHTELEE KAIKILLE ja toisekseen pakoilee TODELLISUUTTA.TÄLLÄNEN ON TIEDOSSA JA NIIN MUUTKIN TIETÄÄ.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Narsisti ei hyväksy omia virheitään vaan paikkaa ne toisia syyttelemällä ,etsii hyväksyntää porukoista jotka kuuntelee mutta ei sano totuutta kertojalle.Narsisti kääntää kaiken oman nekatiivisyyden ja johdattaa sitä toiseen henkilöön syyttelemällä.Narsisti pakenee ,syyttelee ,käyttäyttyy johdon mukaisesti ja kieroilee kunnes saa OMASTA MIELESTÄÄN HYVÄKSY NNÄN porukkaan.VALEHTELEE KAIKILLE ja toisekseen pakoilee TODELLISUUTTA.TÄLLÄNEN ON TIEDOSSA JA NIIN MUUTKIN TIETÄÄ.

Pilkältä vaaleelta jäi monta hyvääkin työkaveria selälleen nyrkin jälki sinelmänä otsassa.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Pilkältä vaaleelta jäi monta hyvääkin työkaveria selälleen nyrkin jälki sinelmänä otsassa.

Keskustalainen käräoikeuden lautamies ja Rautatieläisten liiton demari luottamusmies hakkasi työkaverinsa niin huonoon kuntoon ettei pystynyt viikkoon töihin

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Keskustalainen käräoikeuden lautamies ja Rautatieläisten liiton demari luottamusmies hakkasi työkaverinsa niin huonoon kuntoon ettei pystynyt viikkoon töihin

Tulis kokeilemaan kuka tippuu ja miten nopeesti.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Tulis kokeilemaan kuka tippuu ja miten nopeesti.

Keskustalaisen lautamiehen appi ja anoppi nosti vävyn käräjäoikeuteen ja liikuntalautakuuntaan. Valtuustoon ei älykkyys eikä äänet riittänyt.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Keskustalaisen lautamiehen appi ja anoppi nosti vävyn käräjäoikeuteen ja liikuntalautakuuntaan. Valtuustoon ei älykkyys eikä äänet riittänyt.

VR miestä tuttitkiin käräjäoikeudessa työtön yksityisyyteen ja henkilökohtaisten tietojen levittämisestä työyhteisössä. Nyt vihdoin vaimo ymmärtää ottaa avioeron ja talo on myynnissä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe