Musiikin tohtori hakee vassareiden puheenjohtajaksi

Anonyymi-ap

Näin on vähissä vassareiden puheenjohtajakanditaatit. Ne, jotka ei ole jo panneet Brysseliin, vetäytyvät puheenjohtajakisasta kuten esim. Veronika Honkasalo, joka kyllä muuten soittaa suutaan kyselytunneilla ym. Mutta todellista vastuuta pelkää.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010633704.html

7

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko se Jo Värvätty RYSSÄN-Kätyriksi ?

IS-lehdessä Professori Varoittaa, kasvavasta joukosta Putinin-Kätyreitä !

SDP:n ja LaitaVasemmiston PUNIKKI-Kommunistit On Aina Olleet RYSSÄN-Kätyreitä ! - - Jo vuodesta 1918 se on alkanut !
      - sota-aikana 1939-44 Kommunisteja tuomittiin Vankiloihin - VAKOOJINA !

• Anonyymi

Suomessa asuu n. 300 000 venäläistä. Siinä joukossa ne putinistit lymyilee ! Ollaan höveleitä tännepäin mutta Venäjän vallan voimistuessa ja voittojen karttuessa tunnustetaan Venäjän kansalaisuutta. Venäläisiltä on otettava pois kaksoiskansalaisuus !

• Anonyymi

Mietipä nyt aloittaja vielä hetki..... Siis nyt on hakusessa äääääärivasemmistolaisen puolueen puheenjohtajan paikka, puolueen, joka oli paskomassa suomen talouden 2019-2023 kauhukabinetti hallituskaudella!!!!!!!!! Kuka moisen paikan haluaa????

• Anonyymi

Niinpä, Rysselissä saavat olla lähempänä idoleitaan venajamielisissa ryhmissä....

• Anonyymi

Ai niinkö? Eikös Tynkkynen ole meidän yhteysmies Putiniin?

Miksi vasemmisto tukisi äärioikeisto Venäjää? Eihän siellä edes ole Vihervasemmistoa?

Mutta Persut ovat kaiken aikaa olleet Putinin miehiä!

Trumpin ja Putinin.

Miksi?

Koska siellä ei ole:

Vihervasemmistoa
        Ay-liikettä
        Yleä
        EU:ta
        Euroa
        Pridekulkueita
        Elokapinaa
        Pakkoruotsia
        Vähemmistöjen oikeuksia

Siellä on:

Vahva johtaja
        Yksi oikea Persujen totuus!
        Maahan tyhjennys

Persu! Muuta onneksi maahan!

Suomi tulee onnelliseksi
        Täällä ei kukaan enää riitele. Ei vihapuhetta!!

• Anonyymi

Persu ei ymmärrä mitä YTM tarkoittaa? Myös musiikin Tohtori.

Toisin on esim Persujen Tynkkynen, joka on lukion käynyt sivari.

Hakkarainen sahamies. Junnila ei ollut lähelläkään yliopistoa, mutta valehtelu, että opiskelee. Huhtasaari ei osannut gradua vääntää, kopsasi kaverilta. Ja Sotea on pantu sairaanhoitaja töihin??

Joten..... Vasemmisto saa huippupätevän puh.johtajan.

Yleisesti, joka puolueessa on ollut vähän halukkuutta johtaa puoluetta!

• Anonyymi

Tuo koskee vain Rinteen/Marinin hallituksessa olleita puolueita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe