Mistä johtuu et tänä kesänä on paljon kyykäärmeitä. Yhtä mittaa saa lukea kun ovat luikerrelleet ties mihin sisälle. Onko se tää kuumuus vai mikä.turussakin oli nyt kaupungissa nähty rantakäärme luikertelemassa.
Eivät ole kauheen kivoja nähtäviä. Itse en ainakaan tykkää
Tänä vuonna paljon
7
324
Vastaukset
- Anonyymi
Käärme tuo katala olento.
- Anonyymi
Käärmeiden määrää ei mitata lehtiotsikoilla.
- Anonyymi
Saman pistänyt merkille, enkä kanssa tykkään niistä yhtään, suorastaan fobia niihin! 😨
Kumma kyllä, joskus oon kumminkin käynyt mm. Zoolandiassa, jossa niitä paljon.
Mutta en tiedä, uutisoidaanko vaan nyt enemmän. Kuivuus ainakin voi tuoda niitä sinne missä vettä, mutta nythän ei ole kovin kuivaa ollut eikä epätavallisen kuumaakaan.
lajijasuris - Anonyymi
Kyykäärme on rauhoítettu laji. Antakaa luikerrella missä haluavat, kyllä luonto pitää huolen, että eivät lisäänny räjähdysmäisesti.
- Anonyymi
Tiedetään että on rauhoitettu, mut ei se silti oo yhtään kivan näköinen, ja vielä vähemmän jos se asuntoon pääsee. Itsellä kans on kammo käärmeisiin
- Anonyymi
Kyllä niitä täällä Loimaallakin luikertelee.
Pyöräillessäni Mäenpään Uitontietä pitkin näin kolme kuollutta käärmettä ratsutallin lähellä. Ja myös useana muunakin vuonna olen niitä siellä päin nähnyt.
Siellä näkyy olevan kaadetun metsää, niin ehkä ovat lähteneet pakosalle. Autot sitten ovat ajaneet niitten yli. - Anonyymi
En ole nähnyt ainuttakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984