Kun Pekka Haavisto kätilöi Suomen sähköverkkojen lahjoituksen Carunalle saa kuluttajat nyt maksaa monin tavoin.
Caruna paitsi repii voittoja ja valehtelee ettei toiminta kannata myös kiusaa liittymän tarvitsijoita.
Caruna jarruttaa tilattujen liittymien rakentamista.
Taustalla on voittojen rajoittaminen joka puolestaan riepoo Carunan päälliköitä.
Pitäisikö kansan nyt tehdä kiusaa Pekka Haavotolle tuolle suurelle idiootille.
Pekka Haaviston kosto Suomalaisille
10
461
Vastaukset
- Anonyymi
MYRKYN-VIHREÄT tuhoaa Suomen !
- Anonyymi
Haavisto , Suomen tuho.
- Anonyymi
Isis palkitsi pekkaa nyt saksassa
Suomi seuraava? - Anonyymi
Paitsi Pekka Haavisto, tätä kauppaa oli sopimassa myös Stubb. Nykyinen presidentti. Näistä kahdesta piti pakolla vielä valita pressa.
- Anonyymi
Mä en usko että se oli välttämättä kosto: luulen että Pekkulin talouden ymmärtäminen on vaan sellaisella tasolla ettei Pekkuli tajunnut mitkä olisivat seuraukset kun vakaavarainen valtionyhtiö myydään sikahalvalla veroparaatisiin rekisteröidylle sijoittajryppäälle.
Toisaalta kun vihreiden puolueohjelman tuohon aikaan luki niin sen tavoitteena oli yksityistää kaikki valtionyritykset.- Anonyymi
kerro lisää
- Anonyymi
Kyllä pitäisi Pekkaa kiusata maailman tappiin. Meidän mummolta on jo kahdesti katkaistu sähköt. Eikä saatu helposti takaisin, vaikka maksettiin laskut, kun rahat ensin kerättiin. On tämä niin hel.... sairasta. Hävetkää Haavisto ja kumppanit jos osaatte.
- Anonyymi00010
isis sano
- Anonyymi00012
Suomessa on vihervasemistolainen hallitusmuoto.
Suomalaisessa yhteiskunnan syvässärakenteessa on elää vielä kommunisminen mailmakuva missä ei yksityisten kuulu omistaa mitään.
Pekka H on hyvä esimerkki miten vaalia kommunismin perinnettä. - Anonyymi00013
Ja tuoreimpana Oras Tynkkynen kiertää maakunnissa valistamassa, kuinka datakeskukset ja tuulivoima teollisuus pelastaa maailman...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743497Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1341899Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001629- 801479
- 821476
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531176Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois711061- 631031
- 221007