Tosi ystävyyttä

Anonyymi-ap

Mikäli haluat yli 30 v nainen minun ystäväkseni,  missä on henk koht asioiden juttelua ,irl  näkemistä ja erotiikkaa niin vastaa tekemällä vastauspohjan ympärille vastaus pyytämälläni tavalla ja sen jälkeen järjestät siten että näet minut irl mahdollisimman pian
Jos siis haluat olla salainen ystäväni.
Ystävyyteen kuuluu erotiikkaa.
Intohimoa, seksiä, missä saat nauttia ja toteuttaa kaikki toiveesi.
Saat intohimoni sinuun, vartaloosi ja täydellisen luottamuksen.Olen myös sympaattinen ja mukava.

Kirjoita vastaukseesi luonteestasi, ulkonäöstäsi hiukset peppu ja reidet ja paikasta mihin vastauspohja liittyy ja milloin vastauspohjan asia on tapahtunut.

Naisella uimapuku uimahallissa uima-altaan reunalla juttelua

Naisella farkut ja takki rakennus juttelua

Naisella farkut ja paita minun tai naisen talo juttelua talvella

Naisella lyhyet shortsit ja paita kesä minun tai naisen talo rappuset

Naisella juoksuasu ohimennen autolla

Naisella hame, sukkahousut ja takki rakennus juttelua

Naisella legginssit ja paita rakennus juttelua

Naisella oma vastauspohjasi.

Aloitus on auki sunnuntai aamupäivään asti ja vastauksen jälkeen irl näkeminen mahdollisimman pian.

Yksikään aloitukseeni vastattu nimi ei liity aloitukseeni tai minuun mitenkään.

Tästä eteenpäin olen tekemisissä vain ystäväni kanssa tiettyjen juttelujen merkeissä. Vain hänen kanssaan tulen juttelemaan todelliset kuulumiseni, ja monet muutkin asiat. Koska elämässä vuodet vierii ja elämässä ei kannata olla tekemisissä kuin ihmisten kanssa kenen kanssa on yhteisiä asioita,  intressejä yms.

15

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luen vain pyytämälläni tavalla tehdyt vastaukset.

Ei enää aloituksia

• Anonyymi

Tästä eteenpäin olen tekemisissä vain ystäväni kanssa tiettyjen juttelujen merkeissä. Vain hänen kanssaan tulen juttelemaan todelliset kuulumiseni, ja monet muutkin asiat.
      Teen selkeän rajauksen mitä kenenkin kanssa juttelen. Ja kenelle en juttele ollenkaan yms.

• Anonyymi

Kaikki ns vanhat ihastukseni keneen olen ollut ihastunut tai nainen minuun näissä tulkinta on selkeä.
        En ole enää tekemisissä ellei intressit kohtaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ns vanhat ihastukseni keneen olen ollut ihastunut tai nainen minuun näissä tulkinta on selkeä.
        En ole enää tekemisissä ellei intressit kohtaa

Koska näissä pätee se että Elli nainen jalia enää kansani mitään En itsekään halua nainen kanssa enää yhtään mitään. En edes pientä juttu hetkeä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska näissä pätee se että Elli nainen jalia enää kansani mitään En itsekään halua nainen kanssa enää yhtään mitään. En edes pientä juttu hetkeä

Ellei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tälläisessä ihastumisen asiassa, olkoon vaikka kuinka vanhakin juttu se että ellen nytkään ole naists joka viikko nähnyt nii tässä se tulkinta on se selkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tälläisessä ihastumisen asiassa, olkoon vaikka kuinka vanhakin juttu se että ellen nytkään ole naists joka viikko nähnyt nii tässä se tulkinta on se selkeä.

Selkeä on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska näissä pätee se että Ellei nainen halua enää kansani mitään En itsekään halua nainen kanssa enää yhtään mitään. En edes pientä juttu hetkeä

Sama logiikka pätee jos nainen on haaveeni tms, eikä nainen halua kanssani mitään, miksi olisin naisen kanssa missään tekemisissä ikinä ?
        -En miksikään

• Anonyymi

Up

• Anonyymi

Ellei intressit kohtaa en ole enää tekemisissä joidenkin ihmisten kanssa

• Anonyymi

Katson tämän aloitukseni perusteella onko kuka minusta kiinnostunut ja kenen kanssa jatkossa olen tekemisissä. Juttelen yms.

• Anonyymi

Tämä on viimeinen aloitukseni.

• Anonyymi

Tässä on voimassa oleva aloitukseni

• Anonyymi

Ja tietenkin nainen päättää itse onko kaverininvai ei.
      Kuten itsekin päätän kenen kaveri olen ja kenen en.

• Anonyymi

Mutta se on täysin päivänselvää että minä itse päätän sen kenellle juttelen ja mitä.
        Ja lillä perusteella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 51
      707
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      39
      664
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      630
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37