Noin kaksikymmentä vuotta sitten asunnon omisti perikunta, joka antoi talon kiinteistönvälittäjälle myytäväksi. Perikunnan mielestä 70 000 euroa olisi oikea hinta kiinteistöstä. Välittäjä piti hintaa liian pienenä ja arvioi talon 100 000 euron arvoiseksi. Talo laitettiin myyntiin 100 000 euron hinnalla. Jonkin ajan kuluttua välittäjä itse innostui ostamaan kyseisen myyntikohteen. Hän maksoi talosta karvan verran alle 100 000 euroa. Nyt kiinteistö on ulosmitattu, ja vouti on laittanut sen myyntiin. Tällä hetkellä talon arvo lienee noin nolla euroa. Kuinka tässä kävi näin?
Ahdetien, huutokaupassa olevan, talon arvonvaihtelut vuosien myötä
Anonyymi-ap
5
147
Vastaukset
- Anonyymi
myllis juha skitso-etelä pilasi talon
- Anonyymi
ja toimi täysin oikein. talosta on ollut pelkkää harmia koko ikaalisille.
- Anonyymi
skitso-vetelä hönkäisi taloon
- Anonyymi
Onko tuo Jarmon uusin salanimi?
- Anonyymi
Eikö Jarmon olisi kannattanut ostaa talo 70 tonnilla eikä maksaa siitä 100 tonnia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399