Julkinen penkkijuopottelu

Anonyymi-ap

Kaupungin penkeillä julkinen penkkijuopottelu päiväsaikaan näyttää katoavan.
Keskustan ja puiston uudistus taitaa tehota.

20

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En jaksa enää!!!!

    • Anonyymi

      Silmät auki niin näet että myyn ja kauppahallin väissä penkeillä ja hallinseinustalla istuu juuri sitä puistosakkia, eikä pullojakaan juuri viitsitä piilotella.

      • Anonyymi

        Yhdellä oli kyllä vanhanaikaista Kolinaa, ja kelpas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdellä oli kyllä vanhanaikaista Kolinaa, ja kelpas

        Ja napit vaihtaa omistajaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdellä oli kyllä vanhanaikaista Kolinaa, ja kelpas

        Kaljaa, kolinaa, hän juo, mitä vaan
        Nestemäistä kengänkiilloketta


    • Anonyymi

      Olen penkkijuopottelija, olen juonut lukuisia penkkejä.

    • Anonyymi

      Syksy hiljentää penkeillä istumista.

      • Anonyymi

        Vielä -10 asteessa ukot vetää penkillä kaljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä -10 asteessa ukot vetää penkillä kaljaa.

        Siitä yli pakkanen, niin saa myyn vartijat taas töitä kun häätelevät ryyppyukkoja ulos... 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä -10 asteessa ukot vetää penkillä kaljaa.

        Se on kaljan pakkasraja. Siitä sitten lömpötilan laskiessa alemmas, siirtyvät väkevämpiin aineisiin mitkä ei jähmety kylmässä. https://i.imgflip.com/533aeu.png


    • Anonyymi

      Kohta sää tuo tilaa penkeille.

    • Anonyymi

      Katoavaa kansanperinnettä. Pulipenkit olisi myös suojeltava ja säilytettävä tuleville sukupolville.

      • Anonyymi

        Kyllä ovat katoavaa kansanperinnettä, koska uusista ei ole samoihin olosuhteisiin. Pelkästään sää on jo monille uusille aivan liikaa vanhan kansan perinteiden jatkamiseen. Entinen vapaudenpuisto oli paljon suojaisampi, joten puiston ja torin uudistus karsii kansaa entisestään. Vanha kauppahalli myös mahdollisti wc-tiloissa juomien nauttimisen, joten nykyisessä tuskin sama onnistuu. Nykyisin vielä taitavat herkästi valittaa ja ilmoitella niillä älyluureilla viranomaisille. Paljon suurempaa kyttäilyn ja valittamisen aihetta keskustan alueelta löytyy koko ajan, mutta sitä taas katsotaan jotenkin hyväksyttävämmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ovat katoavaa kansanperinnettä, koska uusista ei ole samoihin olosuhteisiin. Pelkästään sää on jo monille uusille aivan liikaa vanhan kansan perinteiden jatkamiseen. Entinen vapaudenpuisto oli paljon suojaisampi, joten puiston ja torin uudistus karsii kansaa entisestään. Vanha kauppahalli myös mahdollisti wc-tiloissa juomien nauttimisen, joten nykyisessä tuskin sama onnistuu. Nykyisin vielä taitavat herkästi valittaa ja ilmoitella niillä älyluureilla viranomaisille. Paljon suurempaa kyttäilyn ja valittamisen aihetta keskustan alueelta löytyy koko ajan, mutta sitä taas katsotaan jotenkin hyväksyttävämmin.

        Paikallisten dokumenttien tekijöiden olisi aika ryhtyä seuraamaan viimeisten pulipenkkiläisten ympärivuotista elämää kaupunkiympäristössä, ennen kuin sen tallentaminen on liian myöhäistä tulevien sukupolvien katsottavaksi, sekä tutkijoiden käyttöön. Suomen elokuvasäätiön sekä EU:n tukea olisi hyvinkin mahdollista saada näin merkittävään hankkeeseen! "Dokumentti nimeltään Doku, elämää pulipenkillä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paikallisten dokumenttien tekijöiden olisi aika ryhtyä seuraamaan viimeisten pulipenkkiläisten ympärivuotista elämää kaupunkiympäristössä, ennen kuin sen tallentaminen on liian myöhäistä tulevien sukupolvien katsottavaksi, sekä tutkijoiden käyttöön. Suomen elokuvasäätiön sekä EU:n tukea olisi hyvinkin mahdollista saada näin merkittävään hankkeeseen! "Dokumentti nimeltään Doku, elämää pulipenkillä"

        Viinapiru voi muuten jäädä viimeiseksi.


    • Anonyymi

      HYVÄ HYVÄ!!

    • Anonyymi

      Hahaa! Julkinen penkkijuopottelija iski jälleen!

    • Anonyymi

      Mieluimmin julkinen penkkijuopottelija kuin terassilla kirjahteleva ja mölyävä kännääjä.

    • Anonyymi

      viina on ihanaa.

      • Anonyymi

        Onhan se tietysti, mutta harvempi sitä krapulassa rallattaa!😄


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe