Ennätys on yksi mies ja 16naista. Eiköhän pistetä paremmaksi. Olen 38terve mies joka etsii vähintään 17kappaletta naista samaan orgiaan. Tapahtuma kuvataan ja järjestetään Tampereella erikseen sovittuun aikaan ja paikkaan. Ei muuta vaatimuksia kunhan olet täysi ikäinen terve nainen.
Lisätietoja mailitse.
[email protected]
Tehdään yhdessä ennätys🙂
Maailman ennätys orgy
8
497
Vastaukset
- Anonyymi
Tule uudestaan takaisin kun olet edes ensin saanut kokemusta seksistä.
- Anonyymi
Tuskin päivässä ykskään mies kerkiää muutamaa enempää jos joka naisen kohdalla on kerran tultava tai si pitää osata omaa kehoa käskyttää jo todella hyvin
- Anonyymi
Ompa suuret luulot 🤭
- Anonyymi
vanhentunutta ja väärää tietoa tuo jo. itse tehnyt tänä vuonna jo sadan naisen orgiaennätyksen julkaistavaksi seuraavaan ennätystenkirjaan.
- Anonyymi
Siitä tulee minuutin leffa. 50 sekuntia riisut housujas ja viimeinen 10 sekkaa menee kun mälläät ekan naisen reisille. Lopussa pyydät anteeksi kaikilta sanoen ettei sulle oo ikinä ennen käynyt näin. Pilisi ei enää uudestaan seiso joten se oli siinä se!!
- Anonyymi
Itsellä ennätys on kuusi tyttöä ja se tapahtui kun olin yhdeksäntoista, itse kovetun myös heti uudestaan laukeamisen jälkeen.
Yksi tytöistä oli viisitoista vuotta. - Anonyymi00016
Vain piilohomo fantasioi tuollaisesta missä on vain 1 nainen ja vitusti ukkoja.
Totuus on että nämä äijät saavat kiksejä vain ja ainoastaan toisista äijistä.
Huvittavinta on se että nämä piilohomot ovat muka niin heteroo…niin heteroo vaikka todellisuudessa haluaisivat panna toista miestä. 🤣Hyi helvetti…oksettavaa 🤮- Anonyymi00017
Oon täysin samaa mieltä sun kans. Mulla oli yksi kaveri joka oli harrastanut tuollaista jonku kerran, itse kehui ja kuinka petti vaimoaan. Sääliksi käy hänen ex- vaimo.
Mies oli naimisissa, oli 2 lastakin. Yhtäkkiä erosi ja muutti toiselle puolelle Suomea ja jälkeenpäin kuulin että asuu nykyisin miehen kanssa että se siitä heteroudesta.
Siihen loppui meidän ystävyys. Oksetti koko tyyppi jälkeenpäin kun monesti saunottiinkin yhdessä ja aina puhui kuin olisi täysin hetero. Oli kova vielä saunomaan, soitteli usein saunaan minua ja muitakin mies- kavereitaan. Harvoin menin mutta joskus saunoin.
Jälkeenpäin juteltiin kavereiden kanssa että sai kiksejä varmaan saunomisestakin kun näki alastomia miehiä.
En väitä enkä sano että jos mies saunoo miesten kanssa, olisi piilohomo mutta paljon näyttää niitäkin olevan vaikka ovat muka niin heteroita.
Heteroa ei äijä(t) kiinnosta mutta käsittämätöntä on että jämä homot ja bi- seksuaalit ei sitä ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671