You deserve someone who sees your worth

Anonyymi-ap

Vaikka ikävöinkin yhtä miestä, ja varmaan lopun ikääni, surullista mutta totta... Tässä muistutus meille naisille:

"No matter how well you treat a man, if you are not the woman he has feelings for, he will never appreciate your efforts.

Nothing is more disheartening for a woman than trying to be the right one for the wrong man.

Stop nurturing dead relationships. Stop forcing connections.

The truth is, when the right man enters your life, communication and attention will come naturally.

You will be valued and respected.

Most men are only loyal to their own feelings.

Find someone who sees your worth from the start and treasures it.

You deserve a love that is genuine, consistent, and true."

21

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi pitää esittää "samaistuttavaa"?

• Anonyymi

Avaatko vähän mitä tarkoitat tuolla, sillä vastauksesi on melko monitulkintainen?

Ilmeisesti aloitus ei ainakaan herättänyt mitään ajatuksia.

• Anonyymi

Koska miehen tarinat on pelkkää hubbabubbaa ystävä hyvä🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaatko vähän mitä tarkoitat tuolla, sillä vastauksesi on melko monitulkintainen?

Ilmeisesti aloitus ei ainakaan herättänyt mitään ajatuksia.

Mielestäni se on hyvin ymmärrettävissä, jos osui oikeaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni se on hyvin ymmärrettävissä, jos osui oikeaan.

Ahaa, olen vasta viikon pari näitä lukenut monen vuoden tauon jälkeen, mutta arvaan siis että joku palstagubbe tai vastaava olisi se keneksi luulette./ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, olen vasta viikon pari näitä lukenut monen vuoden tauon jälkeen, mutta arvaan siis että joku palstagubbe tai vastaava olisi se keneksi luulette./ap

Älä selitä.

• Anonyymi

Näin se on. Jos minua ei olisi ghostattu, en olisi kohdannut erästä ihanaa miestä.

• Anonyymi

Hyviä kohtaamisia tulisikin osata arvostaa. Niitä voi lopulta olla aika vähän. Monesti kun on kiinni jossakin vanhassa, saavuttamattomassa, siinä "joka melkein tapahtui muttei kuitenkaan", voi mennä ohi jotain suurempaa.

Laitoin aloituksen, koska pohdin kuinka helposti olen jäänyt kiinni siihen unelmaan, siihen fantasiaan, ja kuinka vaikeaa siitä on päästää irti. Kuitenkin tiedän, että jos se olisi ollut tarkoitettu niin mikään voima tässä maailmassa ei olisi pitänyt meitä erillään. Se on totuus, ja se tulisi hyväksyä. Ja mennä eteenpäin. Antaa mahdollisuus uudelle onnelle. /ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyviä kohtaamisia tulisikin osata arvostaa. Niitä voi lopulta olla aika vähän. Monesti kun on kiinni jossakin vanhassa, saavuttamattomassa, siinä "joka melkein tapahtui muttei kuitenkaan", voi mennä ohi jotain suurempaa.

Laitoin aloituksen, koska pohdin kuinka helposti olen jäänyt kiinni siihen unelmaan, siihen fantasiaan, ja kuinka vaikeaa siitä on päästää irti. Kuitenkin tiedän, että jos se olisi ollut tarkoitettu niin mikään voima tässä maailmassa ei olisi pitänyt meitä erillään. Se on totuus, ja se tulisi hyväksyä. Ja mennä eteenpäin. Antaa mahdollisuus uudelle onnelle. /ap

Etkä laittanut. Haluat saada jonkun toisen ajattelemaan niin.

Omatunto voisi tehdä hyvää joillekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä laittanut. Haluat saada jonkun toisen ajattelemaan niin.

Omatunto voisi tehdä hyvää joillekin.

Niin no, miten kukin haluaa itse asioita ymmärtää./ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kuitenkin tiedän, että jos se olisi ollut tarkoitettu niin mikään voima tässä maailmassa ei olisi pitänyt meitä erillään."

Täyttä roskaa.

Maailmassa ei ole yhtään asiaa joka olisi "tarkoitettu".

Ja kyllä loputon määrä asioita olisi ja pitää teidät erillään.

" Se on totuus, ja se tulisi hyväksyä"

Tämä on itsesi uskottelua miksi et tekisi asialle ITSE MITÄÄN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kuitenkin tiedän, että jos se olisi ollut tarkoitettu niin mikään voima tässä maailmassa ei olisi pitänyt meitä erillään."

Täyttä roskaa.

Maailmassa ei ole yhtään asiaa joka olisi "tarkoitettu".

Ja kyllä loputon määrä asioita olisi ja pitää teidät erillään.

" Se on totuus, ja se tulisi hyväksyä"

Tämä on itsesi uskottelua miksi et tekisi asialle ITSE MITÄÄN.

No hoida toki mielenterveyttäsi vttuilemalla tälle naisena esiintyvälle miehelle, ”hyvällä” tuurilla oikea tunnistaa ja välttää luodin

• Anonyymi

Tää on kyllä totta.

• Anonyymi

Manipuloijat manipuloi.

• Anonyymi

Kunnon manipulointia jälleen.

• Anonyymi

Ketä tämä palstamies nyt mielestäsi niin manipuloi ja millä tavalla? Taidat olla yks pula-ajan manipulaattori ite

• Anonyymi

"The truth is, when the right man enters your life, communication and attention will come naturally. "

Siinä on kunnon hevonkukkua.

Kommunikaatio ja huomio EI TULE LUONNOSTAAN.

Ne vaativat töitä ja MYÖS NAISELTA.

• Anonyymi

Ehkä sitä naista ei niinku kiinnosta?

• Anonyymi

"You deserve someone who sees your worth"

Tästä olen samaa mieltä.

Jos tulet kohdelluksi huonosti tai sinua ei huomioida kun sinä huomioit toista niin silloin ei mahda mitään. Toista ei kiinnosta tai jotain muuta on tapahtunut. Sitä mitä, saattaa olla joskus vaikea sanoa edes asianosaisten koska kyse voi olla ihan ajoituksesta.

Mutta ajatus siitä että elämään vaan tulee joku joka huomioi ja näkee sun arvon välittömästi sekä paijaa sekä ottaa vaan osaksi elämäänsä ILMAN ETTÄ SINÄ TEET YHTÄÄN MITÄÄN MUUTA KUIN KUVITTELET niin sellaista ei tapahdu kuin a) elokuvissa b) narsistin toimesta joka tulee sinulle lurittelemaan ummet ja lammet jonka jälkeen pettää ja jättää.

Aidot ihmiset vaativat aitoa huomiota ja välittämistä, sellaista molemminpuolista. Joskus on vain myös todettava että ollaan liian erilaisia ja kommunikaatio ei toimi.

Lisäksi naisille sanoisin että kaiken maailman tunneleikit, retostelu aiemmilla suhteilla ja panemisilla ei nosta teidän osakkeilla vaan laskee teidän.

Naisen tärkein ominaisuus johon voi itse vaikuttaa on EMPATIAN OSOITTAMINEN.

• Anonyymi

En tiedä, miksi kirjoituksesta jäi kuva siitä, että odottaisin kaiken tulevan kuin Manulle illallisen, ettei tarvitsisi olla molemminpuolisuutta. Molemminpuolisuus tarkoittaa tunteiden tasolla sitä, että tunteet kohtaa. Teot ovat jo sitten asia erikseen. Olen liian usein ollut suhteessa se, joka teki paljon saamatta juurikaan mitään takaisin. Suhde onnistuakseen vaatii sekä tunteita, tekoja että vähän hyvää onneakin, mitä kaikkea se sitten pitääkään sisällään.

Panojen retostelusta voin retostella ainakin sillä, että olen onnistunut elämään ilman seksiä aika pitkään... haluan seksiä, mutta sen kanssa jota rakastan...

Haluatko itse avautua seksielämästäsi? Ei sillä, että se erityisesti kiinnostaisi, vaan mielenkiinnosta sitä vasten, kun puhutaan vastavuoroisuudesta...

• Anonyymi

Noin se on kaikilla sukupuoleen katsomatta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 51
      707
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      39
      664
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      630
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37