Tosi ystävyyttä

Anonyymi-ap

Mikäli haluat yli 30 v nainen minun ystäväkseni, missä on henk koht asioiden juttelua ,irl näkemistä ja erotiikkaa niin vastaa tekemällä vastauspohjan ympärille vastaus pyytämälläni tavalla ja sen jälkeen järjestät siten että näet minut irl mahdollisimman pian
Jos siis haluat olla salainen ystäväni.
Ystävyyteen kuuluu erotiikkaa.
Intohimoa, seksiä, missä saat nauttia ja toteuttaa kaikki toiveesi.
Saat intohimoni sinuun, vartaloosi ja täydellisen luottamuksen.Olen myös sympaattinen ja mukava.


Kirjoita vastaukseesi luonteestasi, ulkonäöstäsi hiukset peppu ja reidet ja paikasta mihin vastauspohja liittyy ja milloin vastauspohjan asia on tapahtunut

Naisella uimapuku uimahallissa uima-altaan reunalla juttelua

Naisella farkut ja takki rakennus juttelua

Naisella farkut ja paita minun tai naisen talo juttelua talvella

Naisella lyhyet shortsit ja paita kesä minun tai naisen talo rappuset

Naisella juoksuasu ohimennen autolla

Naisella hame, sukkahousut ja takki rakennus juttelua

Naisella legginssit ja paita rakennus juttelua

Naisella oma vastauspohjasi.

Aloitus on auki sunnuntai aamupäivään asti ja vastauksen jälkeen irl näkeminen mahdollisimman pian.
Yksikään aloitukseeni vastattu nimi ei liity aloitukseeni tai minuun mitenkään.


Tästä eteenpäin olen tekemisissä vain ystäväni kanssa tiettyjen juttelujen merkeissä. Vain hänen kanssaan tulen juttelemaan todelliset kuulumiseni, ja monet muutkin asiat. Koska elämässä vuodet vierii ja elämässä ei kannata olla tekemisissä kuin ihmisten kanssa kenen kanssa on yhteisiä asioita, intressejä yms.

31

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luen vain pyytämälläni tavalla tehdyt vastaukset

    • Anonyymi

      Tästä eteenpäin olen tekemisissä vain ystäväni kanssa tiettyjen juttelujen merkeissä. Vain hänen kanssaan tulen juttelemaan todelliset kuulumiseni, ja monet muutkin asiat. Koska elämässä vuodet vierii ja elämässä ei kannata olla tekemisissä kuin ihmisten kanssa kenen kanssa on yhteisiä asioita, intressejä yms.
      Tällä tarkoitan sitä ,että ystävä on ystävä ja sitä rajaan mitä jonkun muun kanssa juttelen.

      • Anonyymi

        Ystävä on ystävä ja sitä rajaan mitä jonkun toisen kanssa juttelen.Omia asioitani en juttele kuin ystävälleni


    • Anonyymi

      Eipä mitään

    • Anonyymi

      Rajaan mitä juttelen kenellekin, yms.

    • Anonyymi

      Olkoon tämä viimeinen aloitukseni

      • Anonyymi

        Sulla on aika h*lvetin paljon näitä "viimeisiä aloituksia" uskottavuutesi on pyöreä nolla ja teet itsestäsi pellen palstalla...tai oot tehnyt jo aikaa sitten jos tarkkoja ollaan 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on aika h*lvetin paljon näitä "viimeisiä aloituksia" uskottavuutesi on pyöreä nolla ja teet itsestäsi pellen palstalla...tai oot tehnyt jo aikaa sitten jos tarkkoja ollaan 😅

        Näin se taitaa olla. Mutta minkäs teet tässä tilanteessa. Huoh!


    • Anonyymi

      Eipä mitään

    • Anonyymi

      Rajaan juttelua

    • Anonyymi

      Jep jep

      • Anonyymi

        Aattelin mennä mettään

        Vaikka just toivun sienijutusta


    • Anonyymi

      Jep

    • Anonyymi

      Juttelun rajaaminen irl vain ystävälleni tietyt asiat. Yms

      • Anonyymi

        Muilta vetäydyn täysin kuoreeni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muilta vetäydyn täysin kuoreeni

        Voisit jo alkaa vetäytymään


    • Anonyymi

      Käänsin päitä. Vaalealla naisella uimapuku uimahallissa uima-altaan reunalla juttelua. Maailma pitää parempana naista joka ei tiedä valtaansa. Muistot pitävät pitkään hengissä elämän kiemurtelevilla teillä ja jopa varoittavat joskus salakavalasta sudenkuopasta. Kaipasin mutta jotkut asiat ovat tärkeämpiä kuin puuttuminen. Kuten rakkaus. Palattava vain jos on valmis kohtaamaan oikeiden ideoiden tai pyyntöjen kanssa tai ainakin oikeilla löydöillä. Kaikki muut järjestelyt voivat olla vain pukeutunutta harhaa. Odotan sinua nytkin. Puhuminen kanssasi sai minut hymyilemään ja mieleni muuttumaan luonnostaan villiksi. Nähdä vielä sinun kulkevan ohitse vain kuten fantasia voi tehdä ottaessaan elämän kiinni. On elämäni suurin tragedia etten voi rakastaa sinua tarpeeksi tehdäkseni sinusta omani. Et voi olla tarpeeksi rakastettu ollaksesi oikeastaan kenenkään. Pinnan alla jokainen rakkauselämä on omaperäistä ja mielenkiintoista ja vivahteikasta ja uhmaa helppoa määritelmää. Olemassaoloni pysähtyi eräänä iltapäivänä kauan sitten kun tajusin, ettei mikään ollut totta. Silti elämäni jatkui kun sen olisi pitänyt päättyä, tilassa, jota ei enää ole, vuosikymmenellä, joka lipsahti pois niin nopeasti, paljastuksella, joka muutti kaiken mutta ei kuitenkaan mitään. Minulla ei ole halua keskustella sillä sanoja on enää jäljellä vähän. Haluat että pysyn yhteydessä, joten odotan sinua sen kaupungin jokaisessa kulmassa, kaupungin joka ei koskaan tule olemaan meidän, yksinäisten katulamppujen alla. Loppujen lopuksi sinä et taida koskaan tulla... Ja se elämä, jonka totuudet katosivat ikuiseen holviin, ei tule koskaan näkemään aurinkoa. Se on sekä onnea ja paskiaisena olemista. Mitä tulen tehneeksi rakkaimmilleni.

      • Anonyymi

        Poikkeuksellisesti hyväksyn vastauksen.
        Samoin hyväksyn jos on vihjannut. Se riittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeuksellisesti hyväksyn vastauksen.
        Samoin hyväksyn jos on vihjannut. Se riittää

        Ja irl juttelu tällä viikolla riittää, jos nainen on jutellut kanssani Ja haluaa tosi ystävyyttä.


    • Anonyymi

      Aloitus on kiinni ja sen mukaan suhtaudun naiseen

      • Anonyymi

        Ja näkeminen mahdollisimman pian irl ja juttelua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja näkeminen mahdollisimman pian irl ja juttelua

        Ja tästä eteenpäin rajaan jutteluani vain Tosi ystävälleni yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tästä eteenpäin rajaan jutteluani vain Tosi ystävälleni yms.

        Tämä aloitukseni menee kiinni tänään kello 12.00


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä aloitukseni menee kiinni tänään kello 12.00

        Koska luki tuo aamupäivään


    • Anonyymi

      Vain irl merkitsee

      • Anonyymi

        Joten seuraavan viikon aikana 2 kertaa irl juttelua, joko kasvotusten tai irl viestillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joten seuraavan viikon aikana 2 kertaa irl juttelua, joko kasvotusten tai irl viestillä.

        Ja juttelun täytyy olla henkilökohtaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja juttelun täytyy olla henkilökohtaista.

        Ja mahdollisimman pian , koska olen antanut vastaukseen vapautta tässä paljon, hyväksynyt pelkän vihjeen yms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mahdollisimman pian , koska olen antanut vastaukseen vapautta tässä paljon, hyväksynyt pelkän vihjeen yms

        Mahdollisimman pian, eli tänään irl juttelua.

        Koska annoin vapautta vastaukseen, yms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollisimman pian, eli tänään irl juttelua.

        Koska annoin vapautta vastaukseen, yms

        Ennen kello 10.00 .
        Koska lukee, vastaa pyytämälläni tavalla. Siksi näin.


    • Anonyymi

      Ap,

      Olen seuraillut näitä sun aloituksia eri palstoilla jo vuosia. Ei ole tietenkään pakko kertoa jos et halua, mutta mikä mt-diagnoosi sulla on?

      t. Utelias

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe