Hänessä miehessä on parasta

Anonyymi-ap

Silmät, katse, olemus, tapa olla ja puhua mulle.
Mikäs sun kaivatussa on parasta?

47

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se että se mies on vanha kääkkä.

      • Anonyymi

        Ikä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikä

        SATA VUOTTA ON KÄÄKKÄ !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SATA VUOTTA ON KÄÄKKÄ !!!

        Mistä vi**sta teitä idiootteja sikiää ??! Niuvassa avoimet ovet ?? Ulospäin???


      • Anonyymi

        Miten ihmeessä tuo ikä niin monia risoo. Onko pelkona kenties, että jos itse saavuttaisi saman iän niin millainenhan olisi.


    • Anonyymi

      Monipuolisuus

      • Anonyymi

        Outo kommentti🤷


      • Anonyymi

        Ei ole outo kommentti minusta. Yksipuoliset voi olla tylsiä.


    • En tiedä. Taidan mennä junan alle. Elämä oli ihan paska.

      • Anonyymi

        Älä mene junan alle. Elämä ei ole niin paskaa. Huomenna on jo parempi päivä.


      • Anonyymi

        Mitä jos menitte susimiehen kanssa yhdessä valtion tmv marttyyreina?


      • Anonyymi

        Idioottimainen kommentti. Menes murkku vaikka ulos etsimään kavereita. Jos vaikka joku suostuis sun kanssa olemaan.
        Aikuinen ei voi noin typerää kommenttia heittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idioottimainen kommentti. Menes murkku vaikka ulos etsimään kavereita. Jos vaikka joku suostuis sun kanssa olemaan.
        Aikuinen ei voi noin typerää kommenttia heittää.

        Mä just tänään juttelin ystävän kaa puhelimessa. ei sitä tartte jatkuvasti olla samana päivä yhteydessä. jani ite on myös halunnut ampua itteensä päähän. joko junana alle tai ampua itteensä päähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä mene junan alle. Elämä ei ole niin paskaa. Huomenna on jo parempi päivä.

        Vain tämä 17:31 aloittajalta. Tyhmiä kakaroita osa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain tämä 17:31 aloittajalta. Tyhmiä kakaroita osa.

        Ok, en mene junan alle...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok, en mene junan alle...

        niin koska ammut itseäsi päähän


    • Anonyymi

      Ilkeä

    • Anonyymi

      Pulleat purjeet 👅

      • Anonyymi

        Sama vastaus myös.

        Sivukylän mies


      • Anonyymi

        Huh huh taitaa tulla riita


    • Anonyymi

      Haluisko joku nuori nainen mennä panee janin kaa kun janilla on vali vali päivä menossa

      • Luuletko että se toimii näin? Ei mun naamasta tule 20+ tasoa. Mä oon jotain 50+ tasoa ja semmoseksi jäin.


      • oon jotain +100 tasoa.


    • Anonyymi

      Luonne ja kauneimmat kasvot ikinä....

    • Anonyymi

      Herkkä tyttö, siro, hoikka, pienet rinnat, suuri sydän.

    • Anonyymi

      Sopivalla tavalla kiinnostava. Ujo mutta vilpitön ja ajatteleva ❤️

      • Anonyymi

        Naisesta😍?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisesta😍?

        Kyllä! Tv. Vanha kääkkä


      • Anonyymi

        Miksi koko ajan korostat tuota ujoa, häiritseekö se sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi koko ajan korostat tuota ujoa, häiritseekö se sinua?

        Sivusta ja vanhempana kääkkänä voisin vastata että ujous on mahtava luonteenpiirre ja sen ei pitäisi ketään häiritä. Se on myös suloista ja söpöä. Olen itsekin pohjimmiltani todella ujo mutta sen kanssa oppii elämään.
        /17:34:16


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta ja vanhempana kääkkänä voisin vastata että ujous on mahtava luonteenpiirre ja sen ei pitäisi ketään häiritä. Se on myös suloista ja söpöä. Olen itsekin pohjimmiltani todella ujo mutta sen kanssa oppii elämään.
        /17:34:16

        Meinaatko ettei kaivattusi osaa elää luonteenpiirteidensä kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko ettei kaivattusi osaa elää luonteenpiirteidensä kanssa

        Aika outo kommentti. En itse asiassa ymmärrä miten tuollaisen päätelmän teit. Oletko palstaprovosoija? Sitäpaitsi en ole kirjoittanut että minun kaivattuni olisi ujo. Hän elää varmasti oikein hyvin omien piirteidensä kanssa.
        / 17:34:16


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Koska tuntui niin hyvältä hänen kanssaan. Se oli siis parasta. Muita mainitsemisen arvoisia asioita komea ulkonäkö, hauska, se miten kohteli minua ja se kemia, joka vei mukanaan. Silmät, katse, kosketus. On ollut elämäni paras suutelija 💋 Jos vielä saan tilaisuuden, aion kertoa hänelle kaiken sen mitä olen jättänyt kertomatta tunteistani häntä kohtaan ❤️

    • Anonyymi

      Hän ihana on todellakin vallanut ajatukseni. Minun rakas jonka pelkästään ajattelu tuottaa minulle hyvää oloa, levollisuutta ja sytyttää..
      Oispa hän vieressäni, elämässäni. Kaipaan vain sinua Kulta.

      En pitkää miestä (nuorta/vanhaa), en kaljuas setämiestä, en naapurin ääliötä, en sähköposti Johnnya, en Ässää jne. Kiitos moi

      • Anonyymi

        Helpompi olis sanoa ketä kaipaat kuin ketä ET kaipaa 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpompi olis sanoa ketä kaipaat kuin ketä ET kaipaa 😂

        ET = E.T. E.T:tä siis 👽. Makunsa kullakin. Niin... Onhan se alienp0rn0 ihmiskunnan katsotuinta kamaa muutenkin. Taitaa olla erilaisuudenhaku ja kuriositeetti mikä ajaa ihmiset yytsimään kyseisenlaista kontenttia. - Sivusta miehesi (jos olet nainen; mikäli mies, niin ei sit 😉).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ET = E.T. E.T:tä siis 👽. Makunsa kullakin. Niin... Onhan se alienp0rn0 ihmiskunnan katsotuinta kamaa muutenkin. Taitaa olla erilaisuudenhaku ja kuriositeetti mikä ajaa ihmiset yytsimään kyseisenlaista kontenttia. - Sivusta miehesi (jos olet nainen; mikäli mies, niin ei sit 😉).

        Pidän älykkäämmästä huumorista, sorry.


    • Anonyymi

      Läsnäolo, huumori, meidän kemia ja fysiikka, hymy, tuoksu, koko miekkonen.
      Hän vaan on niin rakas. ♥️♥️♥️

      • Anonyymi

        Ota pliide Tomppa toi muikkeli pois täältä kulekdimasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota pliide Tomppa toi muikkeli pois täältä kulekdimasta

        Hah Tomppa otahan minut😂


    • Anonyymi

      Ihana

    • Anonyymi

      Minussa miehessä on parasta päivämäärää ei ole mainittu. Naisessani on parasta kun hän saa minut hehkumaan hiilenä häneen, kaikki kanavat ovat avoinna vastaanottamaan, vain kaivatultani.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Elää sellaista elämää josta pitää.

    • Anonyymi

      Olen saanut mahdollisuuden nähdä kaiken "virallisen fasadin toiselle puolelle" ja sieltä on löytynyt aivan käsittämätön helmi vaikka mies onkin. Helmi loistaa minulle. 🧡🧡🧡

    • Anonyymi

      Seikkailuhenkinen, utelias energiapakkaus. Yllättävä! Päältäpäin ei uskoisi mitä kaikkea tehnyt.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe