Minulla ei ole miesystävää

Anonyymi-ap

Ei edes pikapanoja. Tiedoksi vaan yhdelle että sinua varten olen.

38

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä paikkakunta?

      • Anonyymi

        No en kerro tänne. Eri kuin hänellä.


    • Anonyymi

      Voi oksu

      • Anonyymi

        Niin tämä naisena esiintyvä mies onkin etkö sinäkään 🦄 järjellä loista


    • Anonyymi

      Se on helpottavaa kulla. Minullakaan ei ole ollut ketään.

      • Anonyymi

        Sekin on helpottava kuulla, jos kuvittelen sinut häneksi.


    • Anonyymi

      Upea juttu ja tuota toista en sinusta olisi ikinä uskonutkaan.

      • Anonyymi

        Kiitos, se on totta. En harrasta sellaisia.


    • Anonyymi

      Ei vaan kelpaa kenellekkään

      • Anonyymi

        Et itse kelpaa kenellekään myrkyllinen maalittaja ja tiedät hyvin et tämä ole nainen läskäri


      • Anonyymi

        No olen joskus kelvannut. En minä neitsyt enää ole. 😉


    • Anonyymi

      Mistä ton viimeisimmän pystyy tietämään, jollei sitä kerro toiselle?

      • Anonyymi

        Ei sitä voi noin vaan kertoa. Pitäisi olla sellainen suhde toiseen missä tuollaiset kerrotaan.


    • Anonyymi

      Eli tykkäät siitä kääkästä

      • Anonyymi

        Ihan kääkkiä ollaan molemmat sinun teinin silmissä, joten mitä väliä.


    • Anonyymi

      Selibaatti kestänyt jo vuorokauden?

      • Anonyymi

        Onko sinulla tarkempaakin tietoa esim trollimiehen provojen perusteella muiden seuraelämästä? Koura kehitellä oma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla tarkempaakin tietoa esim trollimiehen provojen perusteella muiden seuraelämästä? Koura kehitellä oma

        Koita* ehkä joku sinivalkoinen suomineito innostuu tmv


      • Anonyymi

        Muutaman sellaisen.


    • Anonyymi

      Oletteko yhdessä?

      • Anonyymi

        Ei kukaan kirjoita täällä sellaiselle, jonka kanssa on yhdessä. Ei olla.


    • Anonyymi

      et kyllä usko tätä mutta ei oo koskaa ollu Naista vierellä ;) ole sinä se ensimmäinen

      • Anonyymi

        Sitten et ole hän.


    • Anonyymi

      Ahaa. Oletko Elina?

      • Anonyymi

        En ole Elina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Elina.

        Miten me saataisiin sinusta mitään irti?


    • Anonyymi

      Ei miesystäväviä eikä nais eikä enää kavereitakaan. Kaiken menettänyt vuosien aikana.

      • Anonyymi

        Mitä sen väliä

        Jokainen lähtee kuitenkin jossakin vaiheessa.

        Toiset nopeammin ja toiset hitaammin.Nopeiten lähtee pikahyväksikäyttöä harrastavat ja seuraavaksi näennäiset ja lopuksi ne ystävätkin joita luulit ystäviksi.

        Itsehän tätä elämää eletään.


    • Anonyymi

      Olis hyvä olla jotain panoja välillä, niin pysyy taidot yllä.

      • Anonyymi

        Ulos sisään ulos sisään. 🤔 Oonkohan unohtanut tässä parissa vuodessa.. sori, parempi mennä nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulos sisään ulos sisään. 🤔 Oonkohan unohtanut tässä parissa vuodessa.. sori, parempi mennä nukkumaan.

        Kyllä siinä kuule paljon muutaki on hyvä osata. Suihinottaminen ei ole mitään ihan yksinkertaista jos sen hyvi haluaa tehä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulos sisään ulos sisään. 🤔 Oonkohan unohtanut tässä parissa vuodessa.. sori, parempi mennä nukkumaan.

        Aika tylsää on jos tollasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinä kuule paljon muutaki on hyvä osata. Suihinottaminen ei ole mitään ihan yksinkertaista jos sen hyvi haluaa tehä.

        Joo, ei ole siitä kokemusta antavana osapuolena, mutta uskon omaavani jonkinlaista kokemusta kumppanin kanssa olemisesta. En tarkoittanut kommenttiani otettavan liian vakavasti. Anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei ole siitä kokemusta antavana osapuolena, mutta uskon omaavani jonkinlaista kokemusta kumppanin kanssa olemisesta. En tarkoittanut kommenttiani otettavan liian vakavasti. Anteeksi.

        No olkoon muillekin neuvona, että myös seksissä harjoitus tekee mestarin, jos siinä haluaa olla hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika tylsää on jos tollasta.

        No ei se ole. Kommenttini oli tyhmä ja ajattelematon.


    • Anonyymi

      lainaan ketjuasi jos joku "hakkaa" se on yksipuolista ja kiskoo väkisin sinua itseensä. naiset voi tehdä myös toisilleen, ei kaikki ole seksuaalista. Minulla ei ole läheisiä ystäviä täällä enkä halua juuri ketään uutta. muut on varmistettu etten "hakkaa itse". selvitin muutamaa ja hakkasin oikeasti takaisin. en ole minä joka heitä kiskoo väkisin, eli syö niin sanotusti, tekee väkisin yhteistyötä. kaikki ei oo seksuaalista, vaikka voihan sitä tehdä myös siinä väkisin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe