Haaveissasi toisen mieltänyt?
Millaiseksi olet
16
400
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä se jumaloisi aina. Pitäisi hyvänä. Välillä möksähtää jos luulee tietävänsä toisen ajatukset.
- Anonyymi
Välillä niin ihanaksi ja välillä tosi pskaksi. Mielialajuttujahan ne mielikuvatkin on.
- Anonyymi
Jeps. Sen aiheuttaa epäselvyys ja sivullisten hämmennys. Mun ja kaivatun tutustuminen ei todella ole ollut mistään helpoimmasta päästä.Ei millään tavalla hyväksi tälläinen mitä nyt kuukausi tolkulla harrasteltu. Uskon että hänellä mennyt myös asiat suhteellisen pipariksi takiani ja mulla sama. Eikä pystytä keskustelemaan. Täällä koittaa pallotella ikävissänsä vttu mitä touhua.-sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeps. Sen aiheuttaa epäselvyys ja sivullisten hämmennys. Mun ja kaivatun tutustuminen ei todella ole ollut mistään helpoimmasta päästä.Ei millään tavalla hyväksi tälläinen mitä nyt kuukausi tolkulla harrasteltu. Uskon että hänellä mennyt myös asiat suhteellisen pipariksi takiani ja mulla sama. Eikä pystytä keskustelemaan. Täällä koittaa pallotella ikävissänsä vttu mitä touhua.-sivusta
Juu kuukausitolkulla harrastettu, jep, voi meitä ♥️😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kuukausitolkulla harrastettu, jep, voi meitä ♥️😂
Mielenkiintoinen retki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoinen retki.
Erittäin mielenkiintoinen kaikkine käänteine ,😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon niin että voitais puhua. Tulisipa siihen tilaisuus. Toive että heti mutta ei taida niin mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon niin että voitais puhua. Tulisipa siihen tilaisuus. Toive että heti mutta ei taida niin mennä.
Miksi haluat pitkittää? Mikä siinä on niin ongelmallista? Puhuminen ei meinaa mitään. Puhumattomuus meinaa meinata vähän liikaakin
- Anonyymi
Syvällinen, huumorintajuinen, kärsivällinen, hyväntahtoinen, järkevä.
- Anonyymi
No toivon että on ainakin sinne päin, millainen on irl 🙂. Koska se kokonaisuus minut sai häneen rakastumaan.
- Anonyymi
Ajattelevainen, turvallinen, älykäs..Kotona voisi kanssani pötkötellä. Lutunen.:3
- Anonyymi
Hän on hyvä ihminen, ajattelevainen ja empaattinen. Sillä voi saada joskus itselleen hämmentyneen ja surullisen mielen mutta opittuaan ymmärtämään ettei kaikki tässä maailmassa ole ymmärtämättömiä ja pahoja, hymyilee helpottuneesti. Saattaa olla haaveilija, kuitenkin ehdottomasti järkevä ja ehkä hieman "pedanttikin". Kerää rohkeutta ja uskaltaa silloin heittäytyä hieman elämän matkaan, pitää kuitenkin jalat maassa jossa turvallinen olo. Hempeä kun tutustuu kumppaniin, sohvalla viihtyy kainalossa jos tuntee olonsa luottavaiseksi ja rakastetuksi. Ehkä kuitenkin rohkeampi kuin moni uskoisi, saattaisi laskea kosken villeimmän tulvaveden aikaan, jos haluaisi osoittaa pärjäävänsä tai pääsenvänsä sillä mieleisen ihmisen kanoottiin.
https://youtu.be/-bVaM1hye_E- Anonyymi
Kosken villein kohta, ilman muuta ja kullan kanoottiin. Se on pläni 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kosken villein kohta, ilman muuta ja kullan kanoottiin. Se on pläni 😂
Olisi ihana kahdestaan soudella
- Anonyymi
Kaveriksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506