Tiina ja Ester koko kesän selvittäneet kenen kimppuun hyökkäävät seuraavaksi!
Työkuntoisia henkilöitä pakotettu eläkkeelle
Tiina ja Ester yhdessä miettii miten alaisia jatkossa vainotaan pahemmin!
Tiina ja Ester TE aloittamassa kiivaan syksyn!
5
322
Vastaukset
- Anonyymi
Muista ottaa molemmat lääkkeesi veden kanssa.
Äiti - Anonyymi
Tiina ja Ester mielestä uhrin vainoaminen työpaikalla on oikein mukavaa ajan kulua!
Siitä heille vielä maksetaan!- Anonyymi
Suojatyöpaikassa kelpaa päivät pitkät ilkeillä alaisille!
- Anonyymi
Otahan lääkkeeesi. Tiedän kuka elämässä epäonnistunut olet.
- Anonyymi
Tiina ja Ester ovat kyllä kaikkien LÄÄKKEIDEN TARPEESSA!
Myös Sähkö Shokki hoito tekisi heille oikein terää!
Koska resurssit ovat tiukoilla voi tämä kaksikko Yhteiskunnan varoja säästäen käydä
nappaamassa Asemalla Junan Ajojohdosta kiinni!
Siinä samalla tapahtuu useita hyviä asioita!
- Anonyymi
Tiina ja Ester ovat tiheällä kammalla selvittäneet kuka olisi seuraava sopiva uhri!
Siihen Tiinalla ja Esterillä on aikaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787