Tiina ja Ester koko kesän selvittäneet kenen kimppuun hyökkäävät seuraavaksi!
Työkuntoisia henkilöitä pakotettu eläkkeelle
Tiina ja Ester yhdessä miettii miten alaisia jatkossa vainotaan pahemmin!
Tiina ja Ester TE aloittamassa kiivaan syksyn!
5
361
Vastaukset
- Anonyymi
Muista ottaa molemmat lääkkeesi veden kanssa.
Äiti - Anonyymi
Tiina ja Ester mielestä uhrin vainoaminen työpaikalla on oikein mukavaa ajan kulua!
Siitä heille vielä maksetaan!- Anonyymi
Suojatyöpaikassa kelpaa päivät pitkät ilkeillä alaisille!
- Anonyymi
Otahan lääkkeeesi. Tiedän kuka elämässä epäonnistunut olet.
- Anonyymi
Tiina ja Ester ovat kyllä kaikkien LÄÄKKEIDEN TARPEESSA!
Myös Sähkö Shokki hoito tekisi heille oikein terää!
Koska resurssit ovat tiukoilla voi tämä kaksikko Yhteiskunnan varoja säästäen käydä
nappaamassa Asemalla Junan Ajojohdosta kiinni!
Siinä samalla tapahtuu useita hyviä asioita!
- Anonyymi
Tiina ja Ester ovat tiheällä kammalla selvittäneet kuka olisi seuraava sopiva uhri!
Siihen Tiinalla ja Esterillä on aikaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen192557Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään351523Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.581233Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2981182- 41946
- 42917
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175753- 58743
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup90712Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh59686