Tämä näkemättömyys

Anonyymi-ap

Se kertoo joka päivä tarinaa tästä ikävästä mitä tunnemme. Välillä helpompaa, useammin vaikeaa. Takaraivossa jatkuvasti kytee ajatuksen liekki sinusta. Kysymykset kuten mitä sinulle kuuluu, miten olet jaksanut ja mitä oikein ajattelet pyörivät siellä koko ajan.

Jatkuvasti tiedän enemmän mitä merkitset minulle. Kun pian taas näemme niin en oikeasti tiedä mitä pitäisi tässä tilanteessa sinulle sanoa. Niin valtavia tunteita tämän padon takana jumissa, että kaikkea ei voi mitenkään kerralla ilmaista yhdellä tavalla tai yhdellä kerralla. Niin paljon hyvää sinulle sanoisin, että siinä menisi koko iänkaikkinen elämä.🤍

Sun pitäs kyllä kuulla kaikki nämä sana minulta itseltäni. Äänen kertoa sinulle itsellesi. Sillä sinullehan minä nämä kaikki sanani tarkoitan. Sinulle ainutlaatuiselle, niin jumalallisen kauniille. Minun rakkalleni.😌😍🥰🥰

Kauniita unia❤️

13

561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi rakas. Ajatukset ovat olleet yksi sekava sotku viimeviikot. Mies sinä todella saat minut käymään kierroksilla. Jo valmiiksi herkkäsieluisena epävakaana tie luoksesi ei ole missään nimessä ollut kevyttä kulkemista.. Määränpää on kuitenkin kokoajan ollut turvallisena & vakaana mielessäni… Sinä rakas siellä. Pidän sinusta aidosti tosi paljon. En voi uskoa että voiko tosiaan jostakin näin paljon pitää (:D) Mutta niin. Haluaisin tutustua sinuun kaikessa rauhassa ja matkata meihin.. Mitä voisimme oikeasti olla? Sen tiedän, että olisin valmis antamaan sinulle kaiken rakkauteni. Niin. Osaanhan olla välillä aivan kamala. Olen pahoillani siitä että viimeviikkojen tunnemyrsky on selvästi näkynyt minusta. Ihan kun sinulla ei olisi omia murheita ja huolia. Rakas.. Torjuinkin sinut tavallaan jo kerran (mutta se oli täysin tahatonta. olin vain enimmäkseen hädissäni) Minua pystyy myös heilauttamaan paljonkin pahoilla sanoilla ja se on välillä sitten liikaa. Jotkut tykkäävät täällä jallittaa päivätyönä ja kyllähän mä niihin olen mennyt. Ja pistellyt takasinkin. Hyvin moni asia ja ihmissuhde tyssähtää kun olen jotenkin hyväuskoinen hölmö tai hankala. Mutta Sinä pysyt turvallisena tunteena ja valona aina vain. Kiitos🫂 Mutta mitä jos tämä ei olekkaan totta? Jos olenkin myös sinulle pelkkä sekoboltsi ”vtun vitsi”. Sitäkin olen saanut kuulla.. No on tässä kaikkea mielenpäällä taas.. Mutta ehkä sanon nyt vaan Hyvää yötä rakkaalleni toivottavasti nukut hyvin. Luotan vielä siihen että löydetään reitti.

• Anonyymi

Sinä saat hymyni loistamaan ja ääneni kuulumaan. Silmäni aukeamaan ja sydämeni aukeamaan. Luotan meihin 🤍

• Anonyymi

Hyvää yötä

• Anonyymi

Otsikko kiinnitti huomioni. Emme ole nähneet hetkeen. Mutta lähes joka hetki olet mielessäni. Kuten sanoit, se kertoo tarinaa ikävästä, kenties rakkaudesta.

Kun näemme, niin yritetään saada hetki kahden. Hipaisen sinua, katsom silmiin. En tiedä miten paljon uskallan sanoilla paljastaa. Ehkä olisi jo aika puhua suoraan niin kuin tunnen?

Kauniita unia❤️

• Anonyymi

Olet aivan oikeassa. Yhdessä me hetkemme luomme🤍

• Anonyymi

Miksi kohdatessa pitäisi kaikki tunteet tuoda ilmi, eikö se ole liian ahdistavaa ja vaikeaa itsellesi kun pitää liikaa miettiä mitä sanoisi ja miten toimisi. Varmasti aikaa on niitä vielä sanoa toiselle myöhemminkin, askelin. Pikku hiljaa ja rauhallisin mielin. Ihmiset latovat hirveen suuria odotuksia omasta toiminnastaan ja tunteiden sanottamisista, kun ei ole oikeasti mikään kiire ja hoppu.

Teet ja toimit niin kuin itsellesi parhaaksi näet ja tunnet sisimmässäsi, näyttämisessä ja sanoissa. Kyllä toinen varmasti ymmärtää ellei ole ihan tohveli. Näin yleisesti kommentoin tähän koska sitä tulee juuri miettineeksi useinkin miksi ihmiset laittavat itselleen liian suuret vaatimukset itselleen näissä asioissa, juu tiedän että sitä koittaa olla mahdollisimman edustava toiselle, jännitys, pelko jne. Tunteet ja niiden näyttäminen ovat normaalia elämää, universaalia, mutta suurempaa kuin yksi maailmankaikkeus. Toivottavasti saisit kaivattusi lähellesi, ilmeisesti 4 kirjaiminen ihminen on hänesi.

• Anonyymi

Sitä alkaa jossain vaiheessa erehtyväisenä oliona olla etääntynyt kaikista odotuksista, tunteista ja erehtymättömistä asioista. Mutta silti voi yhä käydä köpelösti. Loppujen lopuksi kyse on siitä, kuinka paljon voi kestää. Jos yhdessä olo ei vahingoita ketään lopullisesti mutta erillään taas sammuu liekki. Siltikin puolet ajasta voi ajattella olevansa hullu pitäessään eikä aina edes muista kuinka rakastui. Mutta eikö rakkaus ole sitä. Yksi iso kupla hämmennystä, iloa, kaaosta, onnea, sotkua, harmoniaa, rumuutta, kauneutta, hulluutta, tasapainoa, erimielisyyttä, yhtenäisyyttä, haasteita, helppoutta, kipua, paranemista, hylkäämistä, hyväksyntää, kuolemaa ja elämää. Ja jos maailmakaan ei enää kaipaa itseä mihinkään kovin tähdelliseen.

• Anonyymi

Kuinka pitkä aika on näkemisestä?

• Anonyymi

Kohta alkaa tulla vuosi täyteen. Ikävä on.

• Anonyymi00011

Jumalallisen kaunis on

• Anonyymi00012

Mitä tunnemme? Mitä sinä tunnet!!!!

• Anonyymi00013

Onko tämä r vai t mieheltä?

• Anonyymi00014

rtv miehiltä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      275
      7630
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      65
      4337
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      277
      3664
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      52
      2349
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1817
    6. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      3
      1452
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      5
      1317
    8. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      105
      1291
    9. TTP avajaiset

Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja
      Haapavesi
      40
      1212
    10. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      1191
    Aihe