apinarokkoa pukkaa

Anonyymi-ap

Homomiesten keskuudessa leviävä apinarokko on maailman terveyssäätiön mukaan pandemia :D (wikipediassa joku muutti tietoja kyseisestä rokosta,mutta wayback machine sivustosta voi lukea kaiken mitä on muutettu ja milloin)On suurenneltu apinarokon tarttuvuutta ja poistettu faktoja miten se tarttuu ja keiden välillä.

Iltalehdet suorastaan ulvoo pandemiaa, oireiden kuvailua jne.Ei se tartu kuin tuon pienen porukan keskuudessa, mutta pandemiaksi sitä on väitettävä jotta saadaan kansa piikille.
Luotto ei kovin korkealla ole sikapiikkien ja covid piikkien jälkeen, ja mitäpä sillä mitään väliä olisikaan kun tuo apinarokko ei tule koskaan tarttumaan suurimpaan osaan kansasta eikä siksi tarvita rokotettakaan.

Alkuvuodesta kerroin "lokakuun tienoilla" tulevan uuden "pandemian" ihan yhtäkkiä ja yllättäin.No siinä se nyt sitten on.Rokotepassia koitetaan taas kansalle pakottaa.EU jo sitä vaatii von der leyenin suulla.Sama suu joka suukottelee Rothschild nimisen perheen punakoita pakaroita.

Jos jonkinlaisia oireita tulee, ne johtuvat yksinomaan jo aiemmin otetuista covid piikityksistä kuten aiemmin varoiteltiin ja ympäri maailmaa on huomattu todeksi.Ei ole olemassa mitään "long covid"ia, se on valetta.On olemassa verisuonten tukkeutuminen piikkiproteiinin takia ja sen takia jatkuva väsymys,aivosumu jne.

9

267

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon pelannu tota Waybäckkiä ja oli ihan surkee, rallipelit on parempia, toi on joku neitipoikien meikkauspeli.

• Anonyymi

Porilaiset on siis riskiryhmää., jos se leviää homomiesten keskuudessa.

• Anonyymi00011

Ei todellakaan ole Porissa homomies suosittu juttu!

Mutta jos mennään SDP:n ja pääkaupunkiseudun (myös Tampereen pormestari) sokkelihin, häiriintyneitä sukupuolisen suuntautumisensa suhteen kyllä löytyy?

No nykyisin se on ihan coolia olla "perverssi" vaikka millä tavalla? En väitä, vain kysyn!

• Anonyymi

Minulla on varmaan apinarokko kun raavin itseäni ja syön paljon banaaneja. 🤔

• Anonyymi00012

Ei ole, olet vain tyhmä!

• Anonyymi

Sexitauti tuo apinarokko

• Anonyymi00010

Eloapinat on riskiryhmässä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      373
      856
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      625
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      605
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      137
      579
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    9. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      550
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      547
    Aihe