Keitaassa 30.8.järjestetään hyvänteläisyys gaala Sepolle kaljaa nimellä.pää esiintyjänä naikkeli duo feat ykä..seppokin ehkä saadaan lauteille.käteis maksu.
Seppo goes wield.
12
388
Vastaukset
- Anonyymi
Ollaan tulossa täältä Raumalta..
- Anonyymi
Voisin hypätä nokialta kyytiin jos on autossa tilaa..
- Anonyymi
Naikkeli on keikkaillut aktiivisesti tämän kesän ja näin fanina se on hieno juttu. Toivottavasti uudistaa shown kohtapuoliin, niin kiinnostus säilyy
- Anonyymi
Juu jotain pientä .alkaa oleen aika puhki henkisesti.
- Anonyymi
Juu otetaan sut siitä iisopin edestä.mistä tunnistaa
- Anonyymi
No oon siinä pääoven edessä odottamassa, mut voisin ottaa koirani mukaan jos ei haittaa ja mahtuu.. niin siitä tunnistaa sitten, se haukkuu vaan aika paljon kun on sekarotuinen, monivärinen ajokoira ja asutaan yksiössä niin purkaa sitten haukkumalla. Mutta kyllähän maailmaan ääntä mahtuu:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oon siinä pääoven edessä odottamassa, mut voisin ottaa koirani mukaan jos ei haittaa ja mahtuu.. niin siitä tunnistaa sitten, se haukkuu vaan aika paljon kun on sekarotuinen, monivärinen ajokoira ja asutaan yksiössä niin purkaa sitten haukkumalla. Mutta kyllähän maailmaan ääntä mahtuu:)
No koiralla paha olo..ahdistuu röökin savussa pikku yksiössä..joo ollaan non 16.00 kulmil.30.8..meillä on punainen farmari Lada...
- Anonyymi
Minä tulen polkupyörällä vilppulasta
- Anonyymi
Pitääkö hakee ajetaan sen kautta.isabellan edestä..
- Anonyymi
Ei tarvi lyhyt matka polkasta
- Anonyymi
Ei tsiisus mitä pässejä
- Anonyymi
Tervetuloa tarviiko sua hakea....rohkeesti viestiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 673099
- 2002781
- 222578
- 492568
- 202436
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412285Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez2101703Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v241667- 361515
- 181386