Hallitusta ei ilmastonmuutos kiinnosta yhtään

Anonyymi-ap

Suomi on matkalla kohti "päästövähennysten tarkkailuluokkaa"
Rangaistusvuorossa ovat sähköautoilijat, hallitus aikoo rangaista sähkö­autoja niin, että tutkijoita hirvittää.
Valtion taloudellisen tutkimuskeskuksen tutkijat ovat huolissaan valtion aikeista korottaa sähköautojen verotusta.

Hallitusta ei ilmastonmuutos kiinnosta yhtään. Se on ilmeisestiTrumpin linjalla: "Ilmasto on pilannut itse itsensä".

6

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole mitään ilmastomuutosta. Sua on kusetettu. Mene ottamaan koronapiikki ja esittele koronapassia.

    • Anonyymi

      Ei ollu mitään koronaa, se oli pelkkää sumutusta.

      Jos oli maahanmuuttajia, nekin lähti karkuun kun hallitus vaihtui.

    • Anonyymi

      Ei ole myöskään enää mitään politiikka koko kansan parhaaksi.
      On vain hallituksen toimesta valtion rahojen ryöstö ennestään
      vauraille ihmisille.

    • Anonyymi

      Sipilä pääministerinä alkoi painostaa kansaa sähköautojen ostoon ilmastonmuutokseen vedoten.

      • Anonyymi

        Orpo oli myös ministeri Sipilän hallituksessa Orpo toimi ensin sisäministerinä ja siirtyi kesäkuussa 2016 valtiovarainministeriksi ja se hallitus aloitti palkaansaajien
        kyykytyksen toden teolla. Orpo pääministerinä on lisännyt Purran kanssa hökää
        pönttöön. Koko Suomi romutetaan kunhan vain rikkaat rikastuvat entisestään
        muulla ei ole mitään väliä.


    • Anonyymi

      Miksi hallitusta pitäisi kiinnostaa, kun oikeasti ne ovat kansalaiset, jotka ovat niiin tyhjäpäisiä ääliöitä, välinpitämättömiä ja laiskoja lässyköitä, etteivät tiedä sen enempää ilmastosta kuin yyyhtään mistään muustakaan mitään. Edes jätteiden lajittelu ei onnistu, miten sitten 'vaikeammat' ja isommat asia-aiheet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe