Nyt nousee verot noin 40 e kk vuodessa noi

Anonyymi-ap

🤡🤶🤡🤶🤡🎯🤡🤶🍀🤡🍀🤡🍀🤡🤶💒🌴💔🍀🤶

Mulla nousee verot noin 40 e kk vuodessa noin 400e

Kun kulut noin 2000e kk esim ruokaan kaupaan 600e sähkö, bensa kampaamot , kuntosalit ravintolat , hierojat ja jätemaksut , vesimaksut, tv lupa, auton huollot , vakuutukset , lainat , vuokrat.

Yhteensä aina kin 400e lisää urpo veroa

Yrittäjiä hän se ei koske kun saavat kaiken ikmaiseksi

12

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi Suomen kansalle

      Niin ei mitään

      Rikaille monimiljonäöreille baan lisää valtion tukia

      • Anonyymi

        Petteri Lama sen sai aikaan .


    • Anonyymi

      Olispa Urkki vielä pressana eipä kokkarit juhlisi. Se

    • Anonyymi

      🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶
      Suomella on nyt sysipaska hallitus

      Näin täytyy rehellisenä duunarina nyt vain todeta, sillä milloin muulloin on kaikki hallitusohjelman linjaukset kohdistuneet vain köyhimpien ja pienituloisten kurjistamiseen ja rikkaimpien henkilöiden etujen ja tulojen kasvattamiseen. Lue hallitusohjelma ja totea itse sama asia kuin minä.

      Ei siis ihme, että yleislakkokin on nyt lähempänä täällä Suomessa.

      Samaa mieltä. Kansanmurhaajien roskasakki on hallituksessa.

      Tietysti se kohdistuu vasemmiston kannattajiin, teille jaettiin rahaa viime hallituksen aikana. Nyt ei jaeta. Nyt.annetaan kok ja ps työtätekevän menoihin . Vasemmiston porukoille ei mitään . Milloin se yleislakko ja vallankumous alkaa ?

      Tietysti se kohdistuu vasemmiston kannattajiin, teille jaettiin rahaa viime hallituksen aikana. Nyt ei jaeta. Nyt.annetaan kok ja ps työtätekevän menoihin . Vasemmiston porukoille ei mitään . Milloin se yleislakko ja vallankumous alkaa ?
      Suomalainen vasemmiston yhdessä ay-liikkeen kanssa aikoinaan rakentama täysin demokraattinen hyvinvointiyhteiskunta on nyt pahassa vaarassa kaatua.

      Tämä nykyinen Petteri Orpon johtama täysin äärioikeistolainen sinimusta hallitus yrittää kaikin mahdollisin keinoin ja konstein nyt rapauttaa ja tuhota suomalaisen työväestön täysin laillisia ja ansaittuja työelämän etuja ja oikeuksia.
      Nämä Petteri Orpon johtaman hallituksen suunnittelemat työväestön tulojen työelämän oikeuksien ja etujen leikkaukset toteutuessaan jakavat suomalaisen yhteiskunnan jälleen täysin kahtia. Eli vastakkainasettelun aika se palaa takaisin tänne Suomeen. Ja suurimmat syylliset ovat tähän tosiasiaan nimenomaan pelkästään kokoomus ja PS

      Näinpä sitten Suomen kansan enemmistö toki nouseekin puolustamaan heikompia suomalaisia ihmisiä. Joka alkaa sitten yleislakolla joka onkin sitten jo todella lähellä.


      Äänestä SDP

    • Anonyymi

      Aloittajan vuodessa on kymmenen kuukautta. Minulla niitä on kaksitoista ja tällöin verojen nousu on 480 eur/v siis lähes viisisataa euroa.

    • Anonyymi

      Aloittajan kannattaa verrata "menetyksiään" edelliseen hallituskauteen, jolloin ostovoimasta lähti noin 30%!!! JOS hänellä olisi ollut vaikkapa asuntolainaa, paljonko korkojen nousu 0%:sta YLI 4%:iin olisi hänen lainoillaan vienyt/kk!!!?? Saat vähän perspektiiviä asioille.... eli silloin 2019-2023 lähti 10-20x enemmän/vuosi!!!!!!

    • Et näköjään osaa järjestää elämääsi ja elää hyvin ansioillasi!

      • Anonyymi

        Eipä tuo näy raha sinullekaan onnea tuovan, vinkuu täällä kuin sika pistoksissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo näy raha sinullekaan onnea tuovan, vinkuu täällä kuin sika pistoksissa.

        Onni on jotain muuta kuin rahaa mutta rahan puute voi haitata onnen etsintää! Jos sitä et ymmärrä niin paljon muutakin sinulta puuttuu kuin rahaa.

        Enkä ole vinkunut vaan neuvonut teitä vähä-älyisiä edes yrittämään sen älyn poikasen löytämisessä, josta voitta kasvattaa sitten aikuisen älyn itsellenne!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Onni on jotain muuta kuin rahaa mutta rahan puute voi haitata onnen etsintää! Jos sitä et ymmärrä niin paljon muutakin sinulta puuttuu kuin rahaa.

        Enkä ole vinkunut vaan neuvonut teitä vähä-älyisiä edes yrittämään sen älyn poikasen löytämisessä, josta voitta kasvattaa sitten aikuisen älyn itsellenne!

        Sinulta puuttuu kaikki normaali elämä. Sen verran tullut seurattua että sinun elämä on Suomi 24. Olet täällä 24/7, olet aamulla, olet päivällä, olet illalla ja olet yöllä. Sinulla ei perhettä eikä muuta elämää. Ilmeisesti ei ystäviäkään kun eivät varmasti jaksa kuunnella tuota samaa mitä päivästä toiseen ja läpi vuorokauden tänne jauhat.

        "Enkä ole vinkunut vaan neuvonut teitä vähä-älyisiä edes yrittämään sen älyn poikasen löytämisessä, josta voitta kasvattaa sitten aikuisen älyn itsellenne!"

        Tuossahan itse toit itsekin julki paljon itsestäsi ja omasta älystäsi tai oikeastaan sen puutteesta niille jotka tarinoitasi on sattunut lukemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulta puuttuu kaikki normaali elämä. Sen verran tullut seurattua että sinun elämä on Suomi 24. Olet täällä 24/7, olet aamulla, olet päivällä, olet illalla ja olet yöllä. Sinulla ei perhettä eikä muuta elämää. Ilmeisesti ei ystäviäkään kun eivät varmasti jaksa kuunnella tuota samaa mitä päivästä toiseen ja läpi vuorokauden tänne jauhat.

        "Enkä ole vinkunut vaan neuvonut teitä vähä-älyisiä edes yrittämään sen älyn poikasen löytämisessä, josta voitta kasvattaa sitten aikuisen älyn itsellenne!"

        Tuossahan itse toit itsekin julki paljon itsestäsi ja omasta älystäsi tai oikeastaan sen puutteesta niille jotka tarinoitasi on sattunut lukemaan.

        Arviosi eivät osu kohdilleen todellisuuden kanssa!


    • Anonyymi

      No eipä tässä tavallisen duunarin kohta kannata töissä käydäkään. Senkin vähän mitä verokarhulta jää ryöstämättä palkasta, ostovoima tippuu syöksylaskua. Pitäisi tehdä pimeenä ja palkka kullassa eikä euroissa. Sitten ehkä kannattaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe