Jag gick till Grankulla med min Skoda Ochtaavi Kombi. En man hittade där min Skoda och sade att hellre herpes än Skoda. Har du upplevat samma? Tack! Terry
Palle är du här?
10
327
Vastaukset
- Anonyymi
Men Terry! du gjorde ett dåligt misstag! Med Skoda du borde inte gå till Grani! alla Märssu kan bli infekterade!! Tack! Palle
- Anonyymi
Tack Palle! Förresten, kan vi möta igen i den samma rastplats närä Borgå på fredag? Jag kan ta min nya Eunuq denna gång. Tack! Terry
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tack Palle! Förresten, kan vi möta igen i den samma rastplats närä Borgå på fredag? Jag kan ta min nya Eunuq denna gång. Tack! Terry
Jag kan ju komma dit men nån eunuq tycker jag inte! Tack! Palle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jag kan ju komma dit men nån eunuq tycker jag inte! Tack! Palle
Det låter bra Palle! Tycker du mera om Octavia eller SuperB? Tack! Terry
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det låter bra Palle! Tycker du mera om Octavia eller SuperB? Tack! Terry
Ja! Super-bee combi är jättebra, du vet eller vad? Tack! Palle
- Anonyymi
Ja ja jag har en monkepox håpsa.
- Anonyymi
vrs club finland?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vrs club finland?
Homopojkar med vaggi skoda. Tack! Per Saukko
- Anonyymi
Palle! Hur ör det i kväll! SuperBee? Öige
- Anonyymi
Javist öige! Jag tar mitt Taavi. Tack! Palle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855412Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423591Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612965Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611936Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2921769- 471606
- 951427
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81322