Huhhuh. Olen onnistunut päällystämään loivia harjakattoisia piharakennuksia niin arvelin että tuossahan tuo saunakin menee vaikken ammattilainen olekaan.
Ei mennyt, nolottaa.
Aikaisempi katon laittaja oli vetäissyt paksun rappauksen piippuun, osin aikaismemman katteen helmojen päälle. Siihen ei voinut naulata eikä se ollut suora. Lisäksi piippu on pitkä.ja ulottuu harjan molemmille puolille, ja sen rappauksen alareunat eivät lasekudu supraan vaan loivasti. Vaikea tehdä tiivistä pakettia. Pellityshän tuohon tilataan päälle mutta kyllä siellä muutamassa kohtaa vähän reunat lerpattaa. En tiedä millä liimalla tai puristimella nekin saisi tiukattua kun naulat ei tosiaan pysy.
Bitumikatteen taivuttelun haasteet
Anonyymi-ap
3
525
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus ammattilainen on paikallaan. Piipun pellitys ei auta jos katteet ei ole tiiviit- kosteus hiipii sisään vaikkei ehkä sade. Kannattaa repiä alas nuo vituralleen asennetut palat ja soittaa ammattilainen laittamaan.
- Anonyymi
Sian bitumiteipillä saa vedettyä kireelle.
Saattaa pysyä muutaman vuoden. - Anonyymi
Ei hyvää päivää näitä amatöörejä. Ensin tehdään sutta ja sitten tilataan ammattilainen joka joutuu ensin korjaamaan vanhan tekemisen ja sitten tekemään oikein. Sitten itketään laskusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752875Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771151