Perintö ja lahja vero pois ja äkkiä

Anonyymi-ap

Wahlroos muutti kirjansa Ruotsiin ettei tarvitse lapset tulevaisuudessa maksella perintö veroa.

4

442

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin se kääntyy vasurilla mieli kun itse joutuu veron kohteeksi vaikka juuri vasuri niitä veroja haluaa ja on saanut Suomen tällaiseksi verokeitaaksi. Wahlroos on vanha taistolainen taustaltaan.

• Anonyymi00003

Ruotsissa voi köyhäkin saada asunnon lahjana tai periä 0 verolla. Vasta kun myy asunnon tai ostaa on veroja maksettava.
      Systeemi on erittäin hyvä edenkin köyhille mutta myös rikkaille.
      Asian tuntevana totean että homma hoituu hyvin eikä köyhän tarvitse menettää terveyttään jonkun perinnön kanssa. Miten joku 1000-2000 euronNäissä lapin kylissä esimerkiksi on hyvin paljon tyhjiä perintötaloja tässä suomen puolella joita ei kukaan halua ostaa ja joiden nykyiet omistajat ovat köyhiä ihmiiä joille talo on valtava rasite. Ruotsin puolella ei tällaista ongelmaa ole, talot vaihtavat omistajaa ja monelle löytyy ostaja.
      Suomi on kummallinen takapajula näissä verotusasioisa. Puhun nyt vain köyhän ihmisen asioista, en rikkaan sillä he kyllä keksivät kiertoteitä oli asia miten hyvänsä.

• Anonyymi00004

Suomessa verotetaan ja verotetaan. Jos saa lahjana tai perintönä asunnon maksat veroa ja kun myyt saman kohteen maksat taas veroa. Vero on verottajan määräämä arvio kohteesta. Verottajan mukaan arvokas vaikka se todellisuudesa voi olla täysin arvoton ja vain suuri rasite.
      Miksi suomessa on niin paljon ränsistyneitä vanhoja melkein lahoja taloja?????? Suomen veropolitiikan vuoksi on vastaus.

• Anonyymi00005

EI URPO hallitus poista lahja ja perintöveroa. Ne pysyvät ennallaan. Paskasakkia koko hallitus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      645
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      15
      564
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      36
      503
    6. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    7. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      60
      477
    9. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      45
      473
    10. Ikuisesti rakastan...

Erästä vanhempaa miestä! 💜
      Ikävä
      26
      467
    Aihe