Olen eroamassa

Anonyymi-ap

Koska oma suhteeni on tullut tiensä päähän. 12 vuoden jälkeen. Meillä ei ole läheisyyttä, ei välittämistä, ei seksiä, ei yhteisiä unelmia. Emme tee yhdessä mitään. Emme käy edes saunassa yhdessä. En riitä puolisolleni tällaisena kuin olen. Teen kaiken väärin. Olemme kasvaneet erilleen. Kulissia pitää kasassa vain maallinen omaisuus eli talo. Ei ole lapsia, ei olla naimisissa. Olen ollut myös vuoden ajan ihastunut toiseen.

Mies on tyytyväinen tilanteeseen, häntä ei häiritse vaikka meillä ei ole enää parisuhdetta. Olemme kaveriparisuhteessa. Nukumme silti samassa sängyssä. En tunne tuota ihmistä enää.

44

603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuttuja juttuja. Kulissia pidetään yleensä niin kauan että ollaan henkisesti ihan loppu, tai se ainakin on joka ei ole tyytyväinen. Tsemppiä sulle!

• Anonyymi

Niimpä. Kaikki meni alamäkeä kun ostettiin talo 1,5v sitten. Miehen ei tarvitse enää tikkua ristiin laittaa minun tarpeiden suhteen. Ja se vaan ei riitä että vain minä yritän tehdä asioita suhteen eteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpä. Kaikki meni alamäkeä kun ostettiin talo 1,5v sitten. Miehen ei tarvitse enää tikkua ristiin laittaa minun tarpeiden suhteen. Ja se vaan ei riitä että vain minä yritän tehdä asioita suhteen eteen.

Talonko syy? Tuskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Talonko syy? Tuskin.

Ei ole talon syy. Vaan mies luovutti. Hän ajattelee kun on maallinen omaisuus niin parisuhteen eteen ei tarvitse tehdä enää mitään. Ja minun pitäisi muuttua hänen haluamakseen.

• Anonyymi

Voimia sinulle❤️

• Anonyymi

Kiitos 💔

• Anonyymi

Kuulostaa oikealta päätökseltä.

• Anonyymi

Meillä on vaan yksi elämä ja kannattaako se tuhlata parisuhteessa joka ei tyydytä? No ei

• Anonyymi

Aika yleistä. Kemia loppuu,kaikki loppuu. Elämä on luopumista,tällaisia latteuksia tähän kun ei muuta ole antaa.

• Anonyymi

Niimpä. Miksi tuhlata elämäänsä huonoon suhteeseen. Tässä itse olen kuitenkin vielä nuori (30v), mies 6v vanhempi. On vielä mahdollisuus alottaa alusta. Olemme olleet nuoresta saakka yhdessä ja itse olin 17v kun alettiin seurustelemaan. Vaan tämä ei toimi enää. Haluan tuntea itseni halutuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niimpä. Miksi tuhlata elämäänsä huonoon suhteeseen. Tässä itse olen kuitenkin vielä nuori (30v), mies 6v vanhempi. On vielä mahdollisuus alottaa alusta. Olemme olleet nuoresta saakka yhdessä ja itse olin 17v kun alettiin seurustelemaan. Vaan tämä ei toimi enää. Haluan tuntea itseni halutuksi.

Talo myyntiin ja alat elää elämääsi. Siitä se lähtee. 👍🏼

• Anonyymi

Ymmärrän hyvin minustakin tuntuu, kuin katselisin miestäni jonkun eläintarhan aidan takaa. Siellä on minulle täysin tuntematon härkä jonka sarvet sojottaa minua kohti. Nenärenkaan lomasta nousee höyry. Minäkin sille täysin tuntematon. Silloin ei ole jäljellä paljoa muuta. Kaviot eri suuntiin ja omaisuus jakoon. Haluaisin vaan omani pois ne mitkä hän on törsäillyt aikoinaan. Kyllä elämä vielä voittaa. Yksi askel kerrallansa hitaasti mutta varmasti kohti vapautta. Sieltä se onni löytyy. Ei siis mikään Onni-niminen seuraava Ketale vaan uusi elämä.

• Anonyymi

En tunne enää tuota ihmistä. Ja mitä kaikkea voi olla edessä. Yksin. Ja ehkä joku päivä löydän jonkun ihmisen jolle riitän virheineni ja hän rakastaisi minua silti.

• Anonyymi

Ootko ihastunut kuinka paljon siihen uuteen mieheen?

• Anonyymi

Paljon. Varmaan ihan liikaa. Osa on varmasti myös omaa mielikuvaa siitä ihmisestä. Mutta hänen kanssaan olemme todellakin samalla aaltopituudella. Ja mun ei tarvitse hänen seurassaan miettiä riitänkö tai olenko tarpeeksi omana itsenäni. Tälle nykyiselle mä en riitä millään mittapuulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon. Varmaan ihan liikaa. Osa on varmasti myös omaa mielikuvaa siitä ihmisestä. Mutta hänen kanssaan olemme todellakin samalla aaltopituudella. Ja mun ei tarvitse hänen seurassaan miettiä riitänkö tai olenko tarpeeksi omana itsenäni. Tälle nykyiselle mä en riitä millään mittapuulla.

Selvitä onko tämä ihastus vapaa? Jos ei, niin unohda koko juttu. Varatut miehet hakevat usein huomiota avioliiton ulkopuolisista suhteista. Älä tule huijatuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet jatkuvalla syötöllä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet jatkuvalla syötöllä!

No en kyllä valehtele. Nykyinen on laatinut listan, kuinka mun tulee olla tietynlainen että kelpaisin hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en kyllä valehtele. Nykyinen on laatinut listan, kuinka mun tulee olla tietynlainen että kelpaisin hänelle.

Milloin hän muuttui tuollaiseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin hän muuttui tuollaiseksi?

Pikkuhiljaa vuosien aikana. Olemme eronneet viimeisen 5 vuoden aikana 3 kertaa, viimeksi 2v sitten. Aina tullut uusia vaatimuksia. Pitäisi olla omia harrastuksia ja olla kiinnostava. No jos on menettäny kiinnostuksensa niin miksi ei vaan ehdota eroa? Tuskin se toinen enää koskaan kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkuhiljaa vuosien aikana. Olemme eronneet viimeisen 5 vuoden aikana 3 kertaa, viimeksi 2v sitten. Aina tullut uusia vaatimuksia. Pitäisi olla omia harrastuksia ja olla kiinnostava. No jos on menettäny kiinnostuksensa niin miksi ei vaan ehdota eroa? Tuskin se toinen enää koskaan kiinnostaa.

Ukkos lunastaa sen talon ja ite meet vuokralle🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukkos lunastaa sen talon ja ite meet vuokralle🤔

Se on suunnitelmissa. Omistan tästä vaan 1/5 osan.

• Anonyymi

Ai minä? Mulla ei ole mitään uutta miestä. Aina ihastua voi, mutta ei sitäkään tapahdu koskaan paitsi no ehkä on nyt sitten kerran sellanenkin saattanut tapahtua😂 se nyt on sellasta twilightjotain. Mitä ei ota selvää unikirjoillakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on suunnitelmissa. Omistan tästä vaan 1/5 osan.

Minä kyllä omistan ihan omistamalla paljonkin. Tosin entinen pankkikeikari osanut hyvin siirtää mun omaisuutta omiin nimiinsä. Niin ovelasti että pankin miesvirkailija jäi suu ammolleen kuinka taitavasti sen teki. Hyvin osas tuumasi mulle vaan pankissa lähtiäisiksi että nää paperit on sitten täällä jos joskus tarvitset! Sellasia aviomiehen retkuja!!!

• Anonyymi

Miks nukut sen kanssa? Rakkaussuhteessa nukutaan samassa vuoteessa. Tuo ei kuulosta sellaiselta. Miks haluta olla parisuhteessa, jos ei kommunikoi toisen kanssa, eikä ole mitään yhteistä. Ihankuin olisi joku ventovieras samassa talossa.

• Anonyymi

Olemme kasvaneet erilleen. En ole vielä eroaikeistani puhunut mutta keskustelu tulee käydä pian.

• Anonyymi

Mä nukun samassa sängyssä. Siis silloin kun käy eikä meillä ole mitään muuta kuin pystyyn kuollut avioliitto. Käytännön syistä😅olen joskus saattanut yrittää mennä sohvalle mutta siitä syntyy niin kova älämölö että yön hiljaisina hetkinä hiivin takaisin. Ei tykkää kun en halua täyttää aviollista ”velvollisuutta”. En todellakaan olen etävaimo hänen lieveilmiöidensä takia😂voi sirkus surkua🎡

• Anonyymi

Minkä helkkarin takia pitää mennä suhteisiin jos niistä ei mitään tule.

Siksikö että saa joku onneton uittaa nysää tai eukko jotain nysää pesäänsä ja sitten itketään palstoilla omia ongelmiaan.

• Anonyymi

Täällä on hyvä itkeä! Luuletko että menisin johkin fb,hen tai ystäviäni rasittamaan moisilla?! Ei tulisi mieleenkään tänne tuuleen vaan pois omasta alitajunnasta.

• Anonyymi

Helvetistäkö 17vuotiaana voi tietää millainen toinen on 12vuoden päästä? Koitahan aloittaja jaksaa näitä

• Anonyymi

Olet laiska lukemaan? Luehan uudestaan. Takana on jo pitkä suhde.

Sivusta.

• Anonyymi

Mun pitää alkaa taistelemaan jos jostain löydän voimia. Heti kun sanon että otan asiantuntijat selvittämään miten nää mun omistukset siirtyi sun nimiin pääpankissa keskellä Helsinkiä suitsait vaan pankkivirkailijan läsnäollessa alkaa uhkailu ja kiristys. Sanon että eroan ja viisaat saa selvittää hyökkää mun kotiin. Ihmiset ei edes tiedä millasta paskaa jotkut voi käydä läpi. Tietää että joutuu palauttamaan kaiken. Ennen kiristi meidän lapsella joka nyt aikuinen. Kammoaa erota koska tietää että huijannut. Mä mistä löytäisin sen voiman??? Oi! Pitäisi muuttaa salaiseen paikkaan. Odotan että lapsi aikuinen jo muuttaa ihan just pois niin sitten jaksan paremmin ehkä. Oli itse pääpankissa töissä tiennyt hyvin miten se onnistuu. Väärinhän se meni oli jo tehty ennenkuin sen pankin ukon kanssa tajuttiin mitä tapahtui. Saamassa just perinnön niin ajoittanut tähän kohtaan taistelun. Voi kuinka kivaa tänne tuuleen kirjoitella kun kukaan ei tiedä tutuista. Elämä on. Yhtä paskaa jos menet huijarin kanssa naimisiin. Niin kannattaako mennä? On niitä rehellisiäkin kannattaa siinä mielessä. Itse vaan toivon ettei mun terveys petä tän kaiken keskellä. Niin saattaa monelle käydä jos on paljon kuormaa eikä voi niistä puhua. Yrittää pitää kulisseja pystyssä ja keksiä jotain sovinnollista ratkaisua. Lasten takia sitä yrittää vaikka mitä etteivät joutuisi todistamaan mitään katastrofia joka eittämättä edessä. Voi hän kunpa tietäisi syyt ja synnyt miksi!

• Anonyymi

Valtaosa suhteista kulahtaa ajan saatossa. Ei ihmistä ole edes biologian näkökulmasta tarkoitettu pysymään samassa suhteessa ikuisesti.

• Anonyymi

Jep. Se on ihan totta. Parempi yksin kuin huonossa suhteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Se on ihan totta. Parempi yksin kuin huonossa suhteessa.

Irtosuhteet toimii👍

• Anonyymi

niin minäkin kuvittelin että tuosta poikki, mutta kaikkea pysty nollaamaan kerralla, eron jälkeen,

• Anonyymi

Tuo on ihan yleistä. Intohimo kestää sen patri vuotta ja sitten muuututaan kämppiksiksi. Ihme että kesti 12 vuotta. Yleensä kaatuu jo ennen kymppiä.

• Anonyymi

No ei se nyt aina niin mene. Mikäli on jotain tiettyä kemiaa en uskonettä häviää. Tietysti vanhuus hiljentää mut ei se aina.

• Anonyymi

Jep. Eka ero tuli kun oltiin seurusteltu 7v. Sen jälkeen hetken kaikki oli hyvin. Toinen ero tuli 2020 kesällä, viimeisin 2022 kesällä. Ja nyt lopullinen, koskaz

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Eka ero tuli kun oltiin seurusteltu 7v. Sen jälkeen hetken kaikki oli hyvin. Toinen ero tuli 2020 kesällä, viimeisin 2022 kesällä. Ja nyt lopullinen, koskaz

Oho lähti liian aikaisin. Siis nyt lopullinen koska tästä ei tuu mitään… 😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho lähti liian aikaisin. Siis nyt lopullinen koska tästä ei tuu mitään… 😭

Hali sulle🫂

• Anonyymi

Aloittajalle hyvää yötä. Kaikki järjestyy.

• Anonyymi

Kannatan eroa. Se on käytännössä ainoa oikea päätös tuossa tilanteessa. Ero voi olla riitaisa mutta kestät sen nyt. Tsemppiä sulle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2490
    2. 148
      2224
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2152
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1684
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1593
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1516
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      279
      1394
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1379
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1356
    Aihe