Mulla on pyykkilauta täällä

🥰🪣🧺 mutta ajattelin viikolla käydä kotona pyykillä. Vois sitten ajella metrollakin niin olisin metrotyttö. Luulin aina, että metrotyttöjen pesijätär laulussa lauletaan: Jos vain lantilla leipää saan, ostan toisella mäntysuopaa. Se onkin manzanilla eli kamomillatee.

Kaunis pesijätär - Metro-tytöt
https://youtu.be/JjDV58zO4B8
10225
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Ai sä ootkin nainen🫢

Äänestä
  • Aloittaja

Juu niin oon. Se lukee mun profiilissakin.

Äänestä

• lounas.ajatus kirjoitti:

Okei. 😊

Äänestä

No mutta sehän tekee sinusta naisena esiintyvä mies uskottavan jos oikee profiilissa lukoo

Äänestä

Joo kannattaa pestä pyykkiä ja käydä suihkussakin välillä.

Äänestä
  • Näin se on ja talkkia on poimuihin myös hyvä vähän töpsötellä

Äänestä

• Aloittaja

Vinkiksi sinulle, niin peseytyä voi ilman suihkuakin. Ja suhkuakin voi käyttää missä tahansa, vaikka metsäpurossa, kun ostaa retkisuihkun, joka toimii akulla.

Äänestä

• Aloittaja

lounas.ajatus kirjoitti:

Vinkiksi sinulle, niin peseytyä voi ilman suihkuakin. Ja suhkuakin voi käyttää missä tahansa, vaikka metsäpurossa, kun ostaa retkisuihkun, joka toimii akulla.

Se retkisuihku maksaa parikymppiä, joten ei ole hinnalla pilattu. Akku ladataan kännykän laturilla ja yhdellä latauksella suihkuttelee kolme tuntia.

Äänestä

Se retkisuihku maksaa parikymppiä, joten ei ole hinnalla pilattu. Akku ladataan kännykän laturilla ja yhdellä latauksella suihkuttelee kolme tuntia.

Kiitti vinkistä. 🙂

Äänestä

Aloittaja

Viime kesänä pesin pyykit täällä ämpärivesillä pyykkilaudan avulla. Koira kärsi automatkoista.Nyt kun ei ole koiraa niin pystyn liikkumaan paremmin.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

🥰🪣🧺 mutta ajattelin viikolla käydä kotona pyykillä. Vois sitten ajella metrollakin niin olisin metrotyttö. Luulin aina, että metrotyttöjen pesijätär laulussa lauletaan: Jos vain lantilla leipää saan, ostan toisella mäntysuopaa. Se onkin manzanilla eli kamomillatee.

Kaunis pesijätär - Metro-tytöt
https://youtu.be/JjDV58zO4B8

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu