Oi niitä aikoja, kun nainen saattoi sanoa häivy

Anonyymi-ap

sellaiselle miehelle joka lähenteli baarissa vaikka nainen ei selvästikään ollu kiinnostunut.

Mies vaan jatkoi, jokaisella lauseella kumartui huutamaan loppulauseen naisen korvaan ja samalla käsi kiertyi kaulalle.
Nainen toppuuttelee taputtamalla miehen rintaa.
Siitä mies vaan yltyy ja halaa. Nainen ei voi kuin halata myös ja taputella selkää kuin judomatolla.
Mikään ei auta. Menee 3 min, 5 min ... jopa 10 min, eikä mies lähde vaan on ylitsevuotavan iloinen ja silmät loistaa kuin näkisi naisen unelmiensa asussa. Vaikea tietää onko se valkoinen häämekko vai jotain mustaa.

Lopulta mies hellittää, viimeiset halaukset ja nainen saa nostettua kättä lopputervehdykseen. Ja sitten pakoon naisten vessaan puoleksi tunniksi, tunniksi.

Ennen nainen ois vaam voinu sanoa: Ei kiinnosta, mene yrittää muita.
Mut nyt ei voi. Tulis rasistileimaa ja kovasti.

24

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole kokenut tätä ongelmaksi on sulla palstamies vaikeaa

    • Anonyymi

      Miksi kuvittelet, että tilanne olisi tuo? Kyllä mä olen saanut rasistileiman melkein 20 vuotta sittenkin tuollaisessa tilanteessa. Siinä ei ole mitään uutta. Ei se häirinnyt silloin, ei häiritse nytkään. Enkä kyllä katsellut silloin noin kauaa, enkä katselisi nytkään. Minuun ei ole koskaan koskettu ilman lupaa, ilman että ilmaisen selkeästi, et suksipa hevon kuuseen siitä.

      Se nyt on yhdentekevää leimaako joku rasistiksi vai ei. Ei mulle kelpaa kaikki "omanrotuisetkaan", joten ihan turha ulista.

      • Anonyymi

        Naiseksitekeytyjä taas vauhdissa siinä :-)

        Ja sieltä alta paljastuukin suvaitsevaiston kunniamerkki ja wokeismin professuuri ;-)

        Hyvähän Suomessa on olla jos ei naiset joudu kuin harvoin liian tuttavallisiin syleilyihin.
        Meillä Ruotsissa se on jo rasittavuuksiin mennyttä. Monet antaa periksi ja ollaankin menossa brittien groomausmaiseen suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiseksitekeytyjä taas vauhdissa siinä :-)

        Ja sieltä alta paljastuukin suvaitsevaiston kunniamerkki ja wokeismin professuuri ;-)

        Hyvähän Suomessa on olla jos ei naiset joudu kuin harvoin liian tuttavallisiin syleilyihin.
        Meillä Ruotsissa se on jo rasittavuuksiin mennyttä. Monet antaa periksi ja ollaankin menossa brittien groomausmaiseen suuntaan.

        Mieheksiluulija taas siinä. Mikä se sun diagnoosisi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiseksitekeytyjä taas vauhdissa siinä :-)

        Ja sieltä alta paljastuukin suvaitsevaiston kunniamerkki ja wokeismin professuuri ;-)

        Hyvähän Suomessa on olla jos ei naiset joudu kuin harvoin liian tuttavallisiin syleilyihin.
        Meillä Ruotsissa se on jo rasittavuuksiin mennyttä. Monet antaa periksi ja ollaankin menossa brittien groomausmaiseen suuntaan.

        Ottaen huomioon, että olen asunut vuosia paljon rajummassa paikassa kuin nykypäivän Ruotsi, voin todeta vain, että voi voi kun sulla on rankkaa. Mä olen osannut ja kyennyt nämä asiat ilmaisemaan jos silloin reilu 20-vuotta sitten, alaikäisenä, joten ehkä säkin oletettavasti aikuisena just ja just pystyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaen huomioon, että olen asunut vuosia paljon rajummassa paikassa kuin nykypäivän Ruotsi, voin todeta vain, että voi voi kun sulla on rankkaa. Mä olen osannut ja kyennyt nämä asiat ilmaisemaan jos silloin reilu 20-vuotta sitten, alaikäisenä, joten ehkä säkin oletettavasti aikuisena just ja just pystyt.

        Voi voi, jos et ymmärrä että olet sitten kaikkea muuta kuin keskiarvotapaus. Tiedätkö mikä on tilasto. Et, koska katsot asioita vain omasta navasta.
        Sulla ei ole empatiaa edes kanssasiskojasi kohtaan. Sanot vaan jokaiselle että voi voi.

        Et varmaankaan ole hoitoalalla töissä. Olet tullut tänne Suomeen sieltä RAJUSTA PAIKASTA varmaankin eläkepäiviä viettämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheksiluulija taas siinä. Mikä se sun diagnoosisi on?

        "Mikä se sun diagnoosisi on?"

        Mun diagnoosini on että sulla on A ja B, ja lievä C.
        Ei sen enempää näin julkisella paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, jos et ymmärrä että olet sitten kaikkea muuta kuin keskiarvotapaus. Tiedätkö mikä on tilasto. Et, koska katsot asioita vain omasta navasta.
        Sulla ei ole empatiaa edes kanssasiskojasi kohtaan. Sanot vaan jokaiselle että voi voi.

        Et varmaankaan ole hoitoalalla töissä. Olet tullut tänne Suomeen sieltä RAJUSTA PAIKASTA varmaankin eläkepäiviä viettämään.

        Jokainen päättää itse mitä on. Jos haluat olla kynnysmatto, niin ole vapaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, jos et ymmärrä että olet sitten kaikkea muuta kuin keskiarvotapaus. Tiedätkö mikä on tilasto. Et, koska katsot asioita vain omasta navasta.
        Sulla ei ole empatiaa edes kanssasiskojasi kohtaan. Sanot vaan jokaiselle että voi voi.

        Et varmaankaan ole hoitoalalla töissä. Olet tullut tänne Suomeen sieltä RAJUSTA PAIKASTA varmaankin eläkepäiviä viettämään.

        Juu en TODELLAKAAN ole hoitoalalla töissä ja kaukaba eläkeiästä, kun kerta olin vajaa 20 vuotta sitten alaikäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mikä se sun diagnoosisi on?"

        Mun diagnoosini on että sulla on A ja B, ja lievä C.
        Ei sen enempää näin julkisella paikalla.

        Mulla on terveen paperit, mutta mä en olekaan se, joka näkee miehiä joka nurkalla. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, jos et ymmärrä että olet sitten kaikkea muuta kuin keskiarvotapaus. Tiedätkö mikä on tilasto. Et, koska katsot asioita vain omasta navasta.
        Sulla ei ole empatiaa edes kanssasiskojasi kohtaan. Sanot vaan jokaiselle että voi voi.

        Et varmaankaan ole hoitoalalla töissä. Olet tullut tänne Suomeen sieltä RAJUSTA PAIKASTA varmaankin eläkepäiviä viettämään.

        "Sulla ei ole empatiaa edes kanssasiskojasi kohtaan. Sanot vaan jokaiselle että voi voi."

        Totta. Opetelkaa pitämään itse itsestänne huolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu en TODELLAKAAN ole hoitoalalla töissä ja kaukaba eläkeiästä, kun kerta olin vajaa 20 vuotta sitten alaikäinen.

        Voisit silti olla eläkkeellä. Ei tarvi oottaa 65-v.

        Mutta jos sulla on niin rautainen ote ja hallinta hankalissakin tilanteissa, niin mikset opettaisi sitä muille naisille???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheksiluulija taas siinä. Mikä se sun diagnoosisi on?

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ei kestä🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit silti olla eläkkeellä. Ei tarvi oottaa 65-v.

        Mutta jos sulla on niin rautainen ote ja hallinta hankalissakin tilanteissa, niin mikset opettaisi sitä muille naisille???

        Ei terve ihminen eläkkeelle pääse.

        Evvk sepä riittänee syyksi. Kyllä tuolta löytyy ihan riittävästi sellasia, joita kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on terveen paperit, mutta mä en olekaan se, joka näkee miehiä joka nurkalla. 😂

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣pihinää🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ei henkeä🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣pihinää🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ei henkeä🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Hulluilla on halvat huvit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulluilla on halvat huvit.

        Just, se on se palstan kuoliaaksinaurattaja, mut vain ittensä.


    • Anonyymi

      Ööö… Eikö se toinen saa siitä ahdistelijan leiman? Ei kenenkään tarvitse nykyään sietää ahdistelua. Ei miehen eikä naisen.

      • Anonyymi

        Juuri noin se on.


      • Anonyymi

        No eiköhän tämä kourimisesta tms haaveileva mies sen ihan hyvin tiedä, se oikoluvun taito


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eiköhän tämä kourimisesta tms haaveileva mies sen ihan hyvin tiedä, se oikoluvun taito

        Kuka haaveilee, palstamies sielläkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka haaveilee, palstamies sielläkö?

        No sepä hyvinkin mutta ei fyysisesti esim täällä näin jos sitä meinasit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sepä hyvinkin mutta ei fyysisesti esim täällä näin jos sitä meinasit

        Sulla taitaa olla liian kovat luulot itsestäsi. Kehut oikoluvun taitoa mutta sulla on kirjoittamisen selkeys täysin hukassa. Mutta ehkä ei omasta mielestäsi ja siksi pystyt oikolukemaan mitä tahansa millaiseksi vain haluat.
        Et ehkä ole palstamies vaan palstanomallatapaatulkitsijamies.


    • Anonyymi

      Miks ei vois nykysin ne vaan taitaa olla niin tyhmiä etteivät tajua vaikka metrihalolla hakkais ettei nainen kaipaa heidän seuraansa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe