Hei hei mikkelin juntit

Anonyymi-ap

Lähden nyt kahdeksi viikoksi Fuengirolaan nauttimaan lämmöstä ja hyvästä viinistä. Lento iltapäivällä.

Eläkkeellä pitää nauttia. Pitäkää tunkkinne amiksen ja riistoporvarit.

https://youtu.be/0NLDUnSrzqU

63

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jetille terveisiä! Voi hyvin!

    • Anonyymi

      Nyt viimeinen lasi vinnuä ja nuummaan

    • Anonyymi

      Nauran teille viinilasi kädessä tänään

    • Anonyymi

      Naurattaa kun pitää juomisella kehua. Raitistu hyvä mies! :D

      • Anonyymi

        Ei alkoholismiin sairastunut itse ymmärrä olevansa sairas vaan kehuu ainoastaan asialla


      • Anonyymi

        En ole mies vaan pitkän hienon uran JHL:ssä ja SDP.ssä tehnyt vanha eläkeläisrouva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei alkoholismiin sairastunut itse ymmärrä olevansa sairas vaan kehuu ainoastaan asialla

        Eläkkeellä saa nauttia elämästä.

        https://youtu.be/aJrvTHWOQEA?si=4OxOwIWPm2K6Xvbr


    • Anonyymi

      Niitä saa Suomestakin. Alkoholia en tosin harrasta.

      • Anonyymi

        Mutta on lämpimämpää ja mukavempia ihmisiä kuin nämä mikkelin omaa napaa tuijottavat juntit


      • Anonyymi

        Ja suomi on nykyään täysin kokoomuksen ja ek:n siirtomaa


      • Anonyymi

        Oikein. Alkoholilla läträäminen ei ole hyväksi terveydelle, niin fyysiselle kuin henkiselle.

        Alkoholi on erinomainen liuotin puhdistukseen, mutta ei sitä muuhun kannata käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein. Alkoholilla läträäminen ei ole hyväksi terveydelle, niin fyysiselle kuin henkiselle.

        Alkoholi on erinomainen liuotin puhdistukseen, mutta ei sitä muuhun kannata käyttää.

        eläkkeellä saa nauttia emäläsdtä 80luvulta asti puurtanu yhteisden hyvänm eteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on lämpimämpää ja mukavempia ihmisiä kuin nämä mikkelin omaa napaa tuijottavat juntit

        samat mikkelin juntit matkustaa lämpimään juomaan viiniä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        samat mikkelin juntit matkustaa lämpimään juomaan viiniä

        En ole mikään juntti koska olen koulutettu ja sivistynyt vanha rouva toisin kuin pahoinpitelystä tuomitut amisjuntit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mikään juntti koska olen koulutettu ja sivistynyt vanha rouva toisin kuin pahoinpitelystä tuomitut amisjuntit

        Eipä näy rouvan sivistys ainakaan kommentoineissa. Taitaa olla vain jonkun reppanan provokatiivinen aloitus kun ei ole muutakaan elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näy rouvan sivistys ainakaan kommentoineissa. Taitaa olla vain jonkun reppanan provokatiivinen aloitus kun ei ole muutakaan elämää.

        Amishan se on erittäin "sivistynyt" ku ei ole kouluttautunut ja on turvautunut nyrkkeihin


    • Anonyymi

      nauran teille ihan kotona ja otan viiniä, kotiviiniä

      • Anonyymi

        kai on parasta kotiviiniä eli vettä, sokeria, hiivaa 24h käyneenä ja siihen vähän väriksi ja mauksi mehukattia?


      • Anonyymi

        Menikö amiksella tunteisiin?


    • Anonyymi

      Mitä järkeä on lähteä ulkomaille vain ryyppäämään?

    • Anonyymi

      Jos menisin Fuengirolaan, en kyllä kertoisi kenellekään. On se viimeisen päälle junttimesta. Mennä nauttimaan lämmöstä ja viinistä. Huoh, on kuin Spiesin matkailumainoksesta.

      • Anonyymi

        mnä nautinn nyt eläkepäivistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mnä nautinn nyt eläkepäivistä

        Heh he, etpä näytä nauttivan. Nauttivat eivät täällä roiku valittavan mukamas hyvistä päivistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh he, etpä näytä nauttivan. Nauttivat eivät täällä roiku valittavan mukamas hyvistä päivistä.

        Tottakai pitää vähä pikkupojille vittuilla. Olen teidän yläpuolellanne kainessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai pitää vähä pikkupojille vittuilla. Olen teidän yläpuolellanne kainessa

        ...kirjoittelee mukamas" sivistynyt rouva"🤭😆😆ja paskan marjat sanon minä😂😂😂😂😂Jossakin Mikkelin räkälässä aikaansa kuluttava luuseri..ei lähelläkään Espanjaa muuta kuin unissaan😴😴😴😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...kirjoittelee mukamas" sivistynyt rouva"🤭😆😆ja paskan marjat sanon minä😂😂😂😂😂Jossakin Mikkelin räkälässä aikaansa kuluttava luuseri..ei lähelläkään Espanjaa muuta kuin unissaan😴😴😴😂😂😂😂

        Amiksen perseennuolijalla meni tunteisiin kun joku nautiskelee elämästä lämmössä ja sinä taas raadat 247 pilataksesi mikkelin kunnallispolitiikan ja työväestön ja köyhien oikeudet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...kirjoittelee mukamas" sivistynyt rouva"🤭😆😆ja paskan marjat sanon minä😂😂😂😂😂Jossakin Mikkelin räkälässä aikaansa kuluttava luuseri..ei lähelläkään Espanjaa muuta kuin unissaan😴😴😴😂😂😂😂

        Tiedoksi että operaatio jatkuu niin kauan kun eropyyntö tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amiksen perseennuolijalla meni tunteisiin kun joku nautiskelee elämästä lämmössä ja sinä taas raadat 247 pilataksesi mikkelin kunnallispolitiikan ja työväestön ja köyhien oikeudet

        Olen tavallinen duunari enkä ole millään tapaa politiikassa mukana. En edes äänestä muissa kuin pressan vaaleissa..jatkossa tuskin äänestän tuossakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tavallinen duunari enkä ole millään tapaa politiikassa mukana. En edes äänestä muissa kuin pressan vaaleissa..jatkossa tuskin äänestän tuossakaan.

        Mutta silti kirjoitustyyli hymiöineen aivan samanlaista kuin amispennun vakiopuolustelijalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tavallinen duunari enkä ole millään tapaa politiikassa mukana. En edes äänestä muissa kuin pressan vaaleissa..jatkossa tuskin äänestän tuossakaan.

        Aivan sama mitä sanot tälle trollille. Se luulee kaikkien olevan joku. Piässä pahasti vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama mitä sanot tälle trollille. Se luulee kaikkien olevan joku. Piässä pahasti vikaa.

        Itkettääkö kun minä olen kaukana porvarien ja poliittisen kouluttamien pahoinpitelystä tuomittujen selkäänpuukottajien kyllästämästä perslävestä?


    • Anonyymi

      Avohoitopotilas mielikuvitus matkalla.

      • Anonyymi

        Täällä minä nauran teille kouluttamattomille pikkupennuille


    • Anonyymi

      Avohoitopotilaan piti olla lomlla. Luuletko 2 vko jo kuluneen???

      • Anonyymi

        lom,ilta postaan fugesta nyt voin vittuilla oikein kunnolla tuolle politiikan irvikuvalle ku ei voi uhata syytteillä ku lokaatio espanjassa


      • Anonyymi

        olen sanonut että loppueläm tehgtäväni on pelkastaa liitto ja puoleu joten teen sitä vaikka olisin kuussa


    • Anonyymi

      Tais käydä sähköhoidossa mielentalolla. Sitä kun nukutetaan ennen sähkön antamista, varmaan näkee unta ja tuntuu herätessä käyneen kahden viikon lomalla ulkomailla?

      • Anonyymi

        Taitaa amiksen fanijoukot olla kunnon kulttilaisia että kriitikot leimataan mielisairaiksi. No onhan teidän suurella johtajalla saman väriset hiukset kuin Hitlerillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa amiksen fanijoukot olla kunnon kulttilaisia että kriitikot leimataan mielisairaiksi. No onhan teidän suurella johtajalla saman väriset hiukset kuin Hitlerillä.

        Harmi kun keskustelu katosi, jossa viittasit itseesi, että keskimääräistä heikommilla älynlahjoillakin voi kouluttautua korkealle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun keskustelu katosi, jossa viittasit itseesi, että keskimääräistä heikommilla älynlahjoillakin voi kouluttautua korkealle.

        Minulla on suuret älynlahjat kun 80-luvulla asti ollut toiminnassa yhteisen hyvän puolesta, jotka eräät pikkupojat tuhosivat.

        Ja minä vittasin erääseen amikseen, jolla on samanväriset hiukset kuin Hitlerillä ja jonka kannattajajoukot samanlaisia sananvapautta vihaavia kulttilaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on suuret älynlahjat kun 80-luvulla asti ollut toiminnassa yhteisen hyvän puolesta, jotka eräät pikkupojat tuhosivat.

        Ja minä vittasin erääseen amikseen, jolla on samanväriset hiukset kuin Hitlerillä ja jonka kannattajajoukot samanlaisia sananvapautta vihaavia kulttilaisia

        Juuri noin siinä lainauksessa oli, että myös heikoilla älynlahjoilla voi menestyä. Eli olla mukana "toiminnassa yhteisen hyvä puolesta".

        Ja samoin oli, ettei korkea älykkyys aina tarkoita sitä, että jaksaa kouluja käydä.
        Ja ilmeisesti tähän viittasit ja tarkoitit, kun ei siulla ole mitään millä tämän voisit todistaa vääräksi. Vain jatkuvan herjauksen, joka taas osoittaa tässä ensimmäisen kappaleen oikeaksi. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin siinä lainauksessa oli, että myös heikoilla älynlahjoilla voi menestyä. Eli olla mukana "toiminnassa yhteisen hyvä puolesta".

        Ja samoin oli, ettei korkea älykkyys aina tarkoita sitä, että jaksaa kouluja käydä.
        Ja ilmeisesti tähän viittasit ja tarkoitit, kun ei siulla ole mitään millä tämän voisit todistaa vääräksi. Vain jatkuvan herjauksen, joka taas osoittaa tässä ensimmäisen kappaleen oikeaksi. 😊

        Minä kuten myös vanha liitto on tehnyt paljon töitä yhteisen hyvään eteen. Se kertoo älykkyydestä, kun taas kieroilu, selkäänpuukottaminen ja puoluekurin rikkominen kertoo ihan jostain muusta kuin älykkyydeestä. Sille on myös termi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kuten myös vanha liitto on tehnyt paljon töitä yhteisen hyvään eteen. Se kertoo älykkyydestä, kun taas kieroilu, selkäänpuukottaminen ja puoluekurin rikkominen kertoo ihan jostain muusta kuin älykkyydeestä. Sille on myös termi.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Tyhmyys
        Ja turha jatkaa kun nähnyt sen täälläkin, että haluat saada viimeisen sanan sanottua ja jatkat vain samaa idioottimaista trollausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Tyhmyys
        Ja turha jatkaa kun nähnyt sen täälläkin, että haluat saada viimeisen sanan sanottua ja jatkat vain samaa idioottimaista trollausta.

        Minä puhuin narsismista, jollaista tietynlainen toiminta politiikassa kielii, kuten tällä kyseisesllä amiksella. Liittoudutaan vallanhimon nimissä vaikka veri/luokkavihollisen kanssa omiaan vastaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Tyhmyys
        Ja turha jatkaa kun nähnyt sen täälläkin, että haluat saada viimeisen sanan sanottua ja jatkat vain samaa idioottimaista trollausta.

        Ainoastaan idiootti syyllistyy pahoinpitelyyn. Tuollaisille pitäisi antaa elinkautinen pakkotyössä ja nälässä riutuneena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan idiootti syyllistyy pahoinpitelyyn. Tuollaisille pitäisi antaa elinkautinen pakkotyössä ja nälässä riutuneena.

        Hyvin tulee esille näissä Venäläisten arvojen kunnioittaminen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin tulee esille näissä Venäläisten arvojen kunnioittaminen...

        Amiksen toiminta on aivan kuin venäjällä että selkäänpuukotetaan ja kritisoijat leimaataan mielisairaalapotilaiksi. Ei kenenkään politiikon yllä olla ole mikkelissä samanlaista kulttia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin tulee esille näissä Venäläisten arvojen kunnioittaminen...

        Eiköhän tuolla venäjällä ihannoida tappelukulttuuria... Sivistyneessä pohjoismaassa ei katutappelija kuulu luottamustehtäviin. Kaikkea ei saa anteeksi


    • Anonyymi

      Nostetaan trollailua ylös.

      • Anonyymi

        Meneekö totuus tunteisiin amiksen vakiopuolustajalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneekö totuus tunteisiin amiksen vakiopuolustajalla?

        Totuushan tässä on se, että tämä aloitus ei pidä paikkansa ja alkkis vain ryyppää yksin kotona halvinta juomaa eli kiljua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuushan tässä on se, että tämä aloitus ei pidä paikkansa ja alkkis vain ryyppää yksin kotona halvinta juomaa eli kiljua.

        Voi voi poikaraukkaa kun omiasi kuvittelet. Toiset on tehnyt pitkän uran yhteisen hyvän puolesta ja toiset on taas syyllistyneet pahoinpitelyyn ja hajottaneet ammattiliittoja ja puolueita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuushan tässä on se, että tämä aloitus ei pidä paikkansa ja alkkis vain ryyppää yksin kotona halvinta juomaa eli kiljua.

        Hymysi hyytyy kun amis tulee vielä jättämään sen eropyynnön JHL 525 ja SDP.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi poikaraukkaa kun omiasi kuvittelet. Toiset on tehnyt pitkän uran yhteisen hyvän puolesta ja toiset on taas syyllistyneet pahoinpitelyyn ja hajottaneet ammattiliittoja ja puolueita.

        Ja miten tämä taas liittyy aloitukseen ja alkoholismiisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miten tämä taas liittyy aloitukseen ja alkoholismiisi?

        Niin että sinä puolustelet tuota poliitikon irvikuvaa ja hajottajaa jatkuvasti. Minä olen jo eläkkeellä ja juomiseni ei sinulle kuulu ollenkaan. Eikä se suuri sankarisi kuppiin sylje... Tuttu näky ajottain Mikkelin yöelämässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että sinä puolustelet tuota poliitikon irvikuvaa ja hajottajaa jatkuvasti. Minä olen jo eläkkeellä ja juomiseni ei sinulle kuulu ollenkaan. Eikä se suuri sankarisi kuppiin sylje... Tuttu näky ajottain Mikkelin yöelämässä

        Ja miten tämäkään liittyy aloitukseen? Nyt sulla on pallo hukassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miten tämäkään liittyy aloitukseen? Nyt sulla on pallo hukassa.

        Niin että minä lähdin lomalle ja pilkkaan tätä lahtarikaupunkia ja sen juntteja


    • Anonyymi

      Lämpimässä juon sangriaa heti aamusta. Kärsikää te arjesta tuppukylässä ja nuoleskelkaa vaan amiksia

      • Anonyymi

        Joo, tiedetään juot kiljua kaupungin vuokrakämpässä ja roikut netissä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tiedetään juot kiljua kaupungin vuokrakämpässä ja roikut netissä 😂

        Eipä ollut. Minulla on omistusasunto ja pitkä ura 80-luvulta asti. Mitä amis on saavuttanut?


    • Anonyymi

      hyvää matkaa...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe