Katseesi antoi lupauksen rakkaudesta. Milloin aiot pitää lupauksesi?
Mies sinä lupasit
40
565
Vastaukset
- Anonyymi
Vain sanat kertovat totuuden. En koskaan sanallisesti luvannut mitään.
- Anonyymi
Aloitus ei ole sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus ei ole sinulle.
Sivusta, itse miehenä halunnut uskoa siihen, että toisen silmät ei valehtele, mut samalla erehtynyt täysin. Se hymykin oli vain hämäystä minulle. Ensivaikutelma voi olla vain toivon pilkahdus itselle, mut sen alle voi kätkeytyä mitä vain, pahaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, itse miehenä halunnut uskoa siihen, että toisen silmät ei valehtele, mut samalla erehtynyt täysin. Se hymykin oli vain hämäystä minulle. Ensivaikutelma voi olla vain toivon pilkahdus itselle, mut sen alle voi kätkeytyä mitä vain, pahaakin.
Just näin. Ap on aikuiseksi ihmiseksi lapsellinen tai todella yksinkertainen.
- Anonyymi
Se on totta. Mitään et ole luvannut. Siksi pitää unohtaa sinut
- Anonyymi
Nainen, puhu tunteet kasvotusten ja kerron omat (niitä on).
- Anonyymi
Miksi aina minä ensin? En ala tätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aina minä ensin? En ala tätä.
Siksi. Mutta ymmärrettävää se on naisen asemassa. Oletetaan miesten tekevän aina, kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi. Mutta ymmärrettävää se on naisen asemassa. Oletetaan miesten tekevän aina, kaikki.
Sinä vääristelet. En jaksa vääntää tästä.
- Anonyymi
Se johtuu siitä kun olin havaitsevani sinun pieraisseen.
- Anonyymi
Miten minä voisin pieraista hänen lähellään kun ajatuskin näkemisestä vie ruokahalut. Vatsa on aina tyhjä hänen lähellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten minä voisin pieraista hänen lähellään kun ajatuskin näkemisestä vie ruokahalut. Vatsa on aina tyhjä hänen lähellään.
Niin ap katselee vain vertaisiaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ap katselee vain vertaisiaan!
Hah hah haa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhjässä vatsassa ilma kulkee paremmin
- Anonyymi
Mitään ei ole luvattu yhtään kenellekään. Se on omaa kuvitelmaa korvien välissäsi.
- Anonyymi
On luvattu. Älä sinä puutu tähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On luvattu. Älä sinä puutu tähän.
Pelkkä katse ei ole mikään lupaus. Sormus jo onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jankkaa siellä. Äläkä ota kaikkea niin tosissani. Laittaisin tuon viestin hänelle, jos se olisi niin vakavaa kun sinä kuvittelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jankkaa siellä. Äläkä ota kaikkea niin tosissani. Laittaisin tuon viestin hänelle, jos se olisi niin vakavaa kun sinä kuvittelet.
Pakko kertoa sinulle vähän realistisia totuuksia, koska kirjoituksesi ovat hieman lapsellisia. Eihän nyt kukaan aikuinen kuvittele, että katse kertoo jostain lupauksesta.
- Anonyymi
Ihan yhtä lailla kun sulla on kuvitelmia tästä itsellleen kirjoittelevasta jäpikästä, anna olla jo hyvä nainen ja lopeta itsesi nolaaminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko kertoa sinulle vähän realistisia totuuksia, koska kirjoituksesi ovat hieman lapsellisia. Eihän nyt kukaan aikuinen kuvittele, että katse kertoo jostain lupauksesta.
Ei sinun jutuissa ole mitään realistista miestrollille yöt läpeensä länkyttävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pieraisu
- Anonyymi
Heti kun katseemme kohtaa lähellä käsi kädessä.
- Anonyymi
Varmaan katseet kohtaakin mutta että kädetkin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan katseet kohtaakin mutta että kädetkin...
Ajatteletko mukavampi on vain katsella, ei minusta. Jos haluaa ikäväänsä vain kasvattaa, voihan sitä vain katsella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatteletko mukavampi on vain katsella, ei minusta. Jos haluaa ikäväänsä vain kasvattaa, voihan sitä vain katsella.
Ja lapsellisena haaveilla ja kaipailla ukkomiesten perään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukka olet surkea haukka ukko läks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla tämä konkreettisesti näyttäytyy että nämä miehen haaveet itsestään liittyisi ukkomieheen? Taitaa ottaa ohimoon kun kukaan ei kuuntele humpuukijuttujasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla tämä konkreettisesti näyttäytyy että nämä miehen haaveet itsestään liittyisi ukkomieheen? Taitaa ottaa ohimoon kun kukaan ei kuuntele humpuukijuttujasi
Onhan se naurettavista naurettavin väite että jonkun trollipalstan kautta tavoittaisi mitään ukkomiehiä ellei tarinoija selitä heidän täällä pyörimisestä saadakseen tuulta tarinoiden purjeisiin. Ei ihme ettei kukaan diggaile
- Anonyymi
Olen miettinyt että juna on mennyt ajat sitten ja minä jäin tyhmänä pysäkille.
T. Mies- Anonyymi
Ei hätä ollenkaan, tilaa taksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hätä ollenkaan, tilaa taksi.
Joo ei hätä todella ole tämän näköinen 😂
sivuhuomautus
- Anonyymi
Kello lähenee yhtä, palsta heräsi👍
- Anonyymi
Miehen massaposteissa maukumisen merkeissä
- Anonyymi
Hanki elämä ja unohda mies..
- Anonyymi
Rento olo. Päikkäreille tekis mieli. Ja näin
- Anonyymi
Asioista voidaan neuvotella...rakkaudestakin...sikäli mikäli niin halutaan. Siis vieläkin.
- Anonyymi
Katse ole lupaus yhtään mistään ihmiset tuppaa tekemään tulkintoja tulkinta on tulkinta
- Anonyymi
Näille vajakeille se on. Naudankin katse on lupaus hyvästä pihvistä.
- Anonyymi
Aivan kohta pohjoisen kaunotar.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2697067Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat643789Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2573072SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden521829Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä11297Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,31182Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr51047- 101993
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja40952Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.0921