Mies sinä lupasit

Anonyymi-ap

Katseesi antoi lupauksen rakkaudesta. Milloin aiot pitää lupauksesi?

40

565

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vain sanat kertovat totuuden. En koskaan sanallisesti luvannut mitään.

• Anonyymi

Aloitus ei ole sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus ei ole sinulle.

Sivusta, itse miehenä halunnut uskoa siihen, että toisen silmät ei valehtele, mut samalla erehtynyt täysin. Se hymykin oli vain hämäystä minulle. Ensivaikutelma voi olla vain toivon pilkahdus itselle, mut sen alle voi kätkeytyä mitä vain, pahaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta, itse miehenä halunnut uskoa siihen, että toisen silmät ei valehtele, mut samalla erehtynyt täysin. Se hymykin oli vain hämäystä minulle. Ensivaikutelma voi olla vain toivon pilkahdus itselle, mut sen alle voi kätkeytyä mitä vain, pahaakin.

Just näin. Ap on aikuiseksi ihmiseksi lapsellinen tai todella yksinkertainen.

• Anonyymi

Se on totta. Mitään et ole luvannut. Siksi pitää unohtaa sinut

• Anonyymi

Nainen, puhu tunteet kasvotusten ja kerron omat (niitä on).

• Anonyymi

Miksi aina minä ensin? En ala tätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi aina minä ensin? En ala tätä.

Siksi. Mutta ymmärrettävää se on naisen asemassa. Oletetaan miesten tekevän aina, kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi. Mutta ymmärrettävää se on naisen asemassa. Oletetaan miesten tekevän aina, kaikki.

Sinä vääristelet. En jaksa vääntää tästä.

• Anonyymi

Se johtuu siitä kun olin havaitsevani sinun pieraisseen.

• Anonyymi

Miten minä voisin pieraista hänen lähellään kun ajatuskin näkemisestä vie ruokahalut. Vatsa on aina tyhjä hänen lähellään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten minä voisin pieraista hänen lähellään kun ajatuskin näkemisestä vie ruokahalut. Vatsa on aina tyhjä hänen lähellään.

Niin ap katselee vain vertaisiaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ap katselee vain vertaisiaan!

Hah hah haa :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhjässä vatsassa ilma kulkee paremmin

• Anonyymi

Mitään ei ole luvattu yhtään kenellekään. Se on omaa kuvitelmaa korvien välissäsi.

• Anonyymi

On luvattu. Älä sinä puutu tähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On luvattu. Älä sinä puutu tähän.

Pelkkä katse ei ole mikään lupaus. Sormus jo onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä jankkaa siellä. Äläkä ota kaikkea niin tosissani. Laittaisin tuon viestin hänelle, jos se olisi niin vakavaa kun sinä kuvittelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä jankkaa siellä. Äläkä ota kaikkea niin tosissani. Laittaisin tuon viestin hänelle, jos se olisi niin vakavaa kun sinä kuvittelet.

Pakko kertoa sinulle vähän realistisia totuuksia, koska kirjoituksesi ovat hieman lapsellisia. Eihän nyt kukaan aikuinen kuvittele, että katse kertoo jostain lupauksesta.

• Anonyymi

Ihan yhtä lailla kun sulla on kuvitelmia tästä itsellleen kirjoittelevasta jäpikästä, anna olla jo hyvä nainen ja lopeta itsesi nolaaminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko kertoa sinulle vähän realistisia totuuksia, koska kirjoituksesi ovat hieman lapsellisia. Eihän nyt kukaan aikuinen kuvittele, että katse kertoo jostain lupauksesta.

Ei sinun jutuissa ole mitään realistista miestrollille yöt läpeensä länkyttävä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja pieraisu

• Anonyymi

Heti kun katseemme kohtaa lähellä käsi kädessä.

• Anonyymi

Varmaan katseet kohtaakin mutta että kädetkin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan katseet kohtaakin mutta että kädetkin...

Ajatteletko mukavampi on vain katsella, ei minusta. Jos haluaa ikäväänsä vain kasvattaa, voihan sitä vain katsella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatteletko mukavampi on vain katsella, ei minusta. Jos haluaa ikäväänsä vain kasvattaa, voihan sitä vain katsella.

Ja lapsellisena haaveilla ja kaipailla ukkomiesten perään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haukka olet surkea haukka ukko läks

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla tämä konkreettisesti näyttäytyy että nämä miehen haaveet itsestään liittyisi ukkomieheen? Taitaa ottaa ohimoon kun kukaan ei kuuntele humpuukijuttujasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla tämä konkreettisesti näyttäytyy että nämä miehen haaveet itsestään liittyisi ukkomieheen? Taitaa ottaa ohimoon kun kukaan ei kuuntele humpuukijuttujasi

Onhan se naurettavista naurettavin väite että jonkun trollipalstan kautta tavoittaisi mitään ukkomiehiä ellei tarinoija selitä heidän täällä pyörimisestä saadakseen tuulta tarinoiden purjeisiin. Ei ihme ettei kukaan diggaile

• Anonyymi

Olen miettinyt että juna on mennyt ajat sitten ja minä jäin tyhmänä pysäkille.
      T. Mies

• Anonyymi

Ei hätä ollenkaan, tilaa taksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hätä ollenkaan, tilaa taksi.

Joo ei hätä todella ole tämän näköinen 😂

sivuhuomautus

• Anonyymi

Kello lähenee yhtä, palsta heräsi👍

• Anonyymi

Miehen massaposteissa maukumisen merkeissä

• Anonyymi

Hanki elämä ja unohda mies..

• Anonyymi

Rento olo. Päikkäreille tekis mieli. Ja näin

• Anonyymi

Asioista voidaan neuvotella...rakkaudestakin...sikäli mikäli niin halutaan. Siis vieläkin.

• Anonyymi

Katse ole lupaus yhtään mistään ihmiset tuppaa tekemään tulkintoja tulkinta on tulkinta

• Anonyymi

Näille vajakeille se on. Naudankin katse on lupaus hyvästä pihvistä.

• Anonyymi

Aivan kohta pohjoisen kaunotar.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      269
      7067
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      64
      3789
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      257
      3072
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      52
      1829
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1297
    6. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      3
      1182
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      5
      1047
    8. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      101
      993
    9. TTP avajaiset

Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja
      Haapavesi
      40
      952
    10. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      921
    Aihe