Meillä on sillä lailla jännä yhteys

Anonyymi-ap

Että tiedän ettet ajatellut minua enää. Sulla oli ilmeisesti muuta?
Nyt olen tuntenut sinut taas vahvasti. Ei palstalla vaan muuten. Meillä on yliluonnollinen yhteys. Et ehkä sitä usko mutta on meillä.

44

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpö höpö, lakkaa kuvittelemasta olemattomia. Yhteys on vain sun korvien välissä, mies elää jo muualla.

• Anonyymi

Miten minusta tuntuu, että tarkoitit tuon kommentin lähinnä itsellesi etkä minulle.
        Tee kuten kirjoitat.

• Anonyymi

Millä tavalla hän elää muualla? Ei tässäkään miehen aloituksessa taidettu mainita ketään miestä sanallakaan, mutta jatka toki narsistista vinkumistasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten minusta tuntuu, että tarkoitit tuon kommentin lähinnä itsellesi etkä minulle.
        Tee kuten kirjoitat.

Tapelkas te kaksi eli sinä naiseksi itsesi vinhasti vaihtava mies ja tämä tättähäärä toki tästä tuikitärkeästä aiheesta, ette vaikuta yhtään epävakailta kumpikaan

• Anonyymi

On kyllä.. sen vaan tietää.

• Anonyymi

Polta lisää kannabista ni saat vielä laajemman yhteyden

• Anonyymi

Samaa mieltä. Ymmärrettävää että muita ärsyttää kun eivät tällaista koskaan koe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Ymmärrettävää että muita ärsyttää kun eivät tällaista koskaan koe.

Ap:n kuuppa alkaa levitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Polta lisää kannabista ni saat vielä laajemman yhteyden

Ei sillä sellaisia vaikutuksia ole, mutta naurattaa jälkeenjääneet vaa enemmän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap:n kuuppa alkaa levitä

Sinun oma kuuppasi on ”aapeen”tunnistelija levinnyt jo ajat sitten näkeehän sen jo kellonajoista milloin tunnelmat on synkimmillään

• Anonyymi

Jokin käänsi pääni, ettet ole sittenkään yhtään hullumpi.

• Anonyymi

Joku muu käänsi pääsi? Enpä usko. Et ole oikea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku muu käänsi pääsi? Enpä usko. Et ole oikea.

Ei joku muu vaan jokin ,lue oikein. Jokin kemia, miellyttävyys, ääni, suloisuus.

• Anonyymi

Miehelle, naiselle? Minnepäin?

• Anonyymi

Muunsukupuoliselle avaruuteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muunsukupuoliselle avaruuteen

Okei, ohi.

• Anonyymi

Miehelle tietty ja etelän suuntaan menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, ohi.

Selvä troIIaus oli tuo. Sivusta hän huutelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin etelään? Oon kyllä ajatellut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieskin varmaan kokee tämän kolmannen asteen yhteyden toisen naisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin etelään? Oon kyllä ajatellut.

Ei rannikolle asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä sulle on pohdittavaa. Eipä käy aikasi pitkäksi kun vaivaat päätäsi ventovieraitten yhteyksillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei rannikolle asti.

Eipä tietenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä sulle on pohdittavaa. Eipä käy aikasi pitkäksi kun vaivaat päätäsi ventovieraitten yhteyksillä.

Yliluonnollisilla yhteyksillä. Mene hoitoon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos sinä huolehtisit ihan vaan ne omat hoitojaksosi kuntoon. Ja muista että
        käyttämiesi mielialaIääkkeiden kanssa ei se viina oikein sovi. Toisaalta jos juot itsesi hengiltä
        niin sehän on vaan plussaa. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tietenkään.

Miten niin ei tietenkään? Oletko sinä rannikolla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mehellä saattaa olla tunteita vaikka ihan tähän suuntaan. Ei voida tietää kysymättä. Oletko koskaan tavannut miestä, jolla on tunteita ihan sinua kohtaan eikä aina toista naista? Et ilmeisesti. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos sinä huolehtisit ihan vaan ne omat hoitojaksosi kuntoon. Ja muista että
        käyttämiesi mielialaIääkkeiden kanssa ei se viina oikein sovi. Toisaalta jos juot itsesi hengiltä

Minä en niitä yliluonnollisia yhteyksiä koe, joten ne kannabiksen polttajat jotka kokevat niin menkööt hoitoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en niitä yliluonnollisia yhteyksiä koe, joten ne kannabiksen polttajat jotka kokevat niin menkööt hoitoon.

En ole koskaan mitään sellaista käyttänyt enkä tule käyttämään. Se oli joku sivullinen. jos et sitä hiffannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin ei tietenkään? Oletko sinä rannikolla?

No oon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla mielessä satutätsykkä joku uusi pari mitä häpäistä tämän keskustelupalstan kautta tälle samalle äijälle mumisemalla vuodesta toiseen? Kannattaisi kysyä, että onko ookoo niin ei tule potkuja jatkossa suojatyöstä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se tunnut näihin miehen liekkikaasuihin hajottaneen pääsi ja jutuistas huomaa että ryyppäät todella rankasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on muuten tosiasia, että tämä tättähäärä käyttää riislinkii ja rauhoittavi iloisesti sekaisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se pössyttely niin tuhoisaa ole kuin viina ja lääkkeet sekasin, suosittelen vaihtamaan

• Anonyymi

Mulla ei päivitä nämä sivut. Miten muilla? ap

• Anonyymi

Yritä niitten yliluonnollisten yhteyksien kautta sekopää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä juttelen sinun kanssa enkä sen miehen nyt. Sinä olet melko varmasti kasvanut täällä palstalla ja ollut koko elämäsi vain täällä. Puutut joka asiaan ja manipuloit muita. Metsään meni tänään. Kun et tiedä millaisista ihmisistä puhut niin metsään menee. Sinun takia minä jään palstalle. Olen uhka sinun palstasuhteillesi, eikö? Ole hyvä vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä juttelen sinun kanssa enkä sen miehen nyt. Sinä olet melko varmasti kasvanut täällä palstalla ja ollut koko elämäsi vain täällä. Puutut joka asiaan ja manipuloit muita. Metsään meni tänään. Kun et tiedä millaisista ihmisistä puhut niin metsään menee. Sinun takia minä jään palstalle. Olen uhka sinun palstasuhteillesi, eikö? Ole hyvä vaan.

Väärin meni arvauksesi, kaikki! Ei näytä sulla psykologista silmää olevan lainkaan. Jatka vain hölynpöly juttujasi ja yhteyksien muodostamista. Saadaan taas hyvät naurut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisiko sinun mennä säärä suvereeni vaikka lepään vähäksi aikaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisiko sinun mennä säärä suvereeni vaikka lepään vähäksi aikaa?

Varsinkin jos on kuvitelmia, että oma vaikutusvalta riittää hoitamaan muita sinne minne itse kuuluu nauraa tuolle jo muutki

• Anonyymi

Ei ole mitään yhteyttä en olekkaan ajatellu kun et osaa käyttäytyä mulle riitti sun helvetin hölmöilyt

• Anonyymi

Just näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin.

Komppaat nyt siis trollimiestä itseään paremman puutteesssa, ok yksärinkertainen

• Anonyymi

Tiiän, mut et oo näkyny mun unissa enää niin oot varmaa unohtanut mut :(

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      323
      8991
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      83
      5548
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      324
      5032
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      70
      3490
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      3
      2942
    6. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      57
      2329
    7. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      4
      2302
    8. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      7
      2228
    9. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      113
      2186
    10. TTP avajaiset

Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja
      Haapavesi
      40
      2083
    Aihe