Tiedät kyllä mitä. 😎
ps rakastan sua
Anna nyt vaan mulle mies
21
402
Vastaukset
- Anonyymi
Kylhän mä annan heti 😎 nytkin seisoo.
- Anonyymi
Ethän tiennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän tiennyt.
Mitä tekisit mun kovalla kalulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden kalulle tekisin kaikkea kivaa.
Suukottaisin ja paikallisin ainakin.
~Peiton alta sivusta~ - Anonyymi
ai onks sulla ase 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden kalulle tekisin kaikkea kivaa.
Suukottaisin ja paikallisin ainakin.
~Peiton alta sivusta~Miehet pelkää voimakastahtoisia naisia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet pelkää voimakastahtoisia naisia!
siinäkin on eronsa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuinen mies kirjoittelee itselleen aloituksia ja keskustelee itsensä kanssa, jo on aikoihin eletty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siinäkin on eronsa..
Okei great- miten se liittyy tähän miehen itsensä kanssa kirjoitteluun?
- Anonyymi
Sul on edelleen sama tyyli tehdä uusia alotuksia niinku 2 vuotta sit :) Ei mitään, toivon että saat sen miehesi.
- Anonyymi
Kirjoittelemaanhan minä tänne tulin enkä saamaan ketään miestä. Taitaa mies nukkua ruususen unta jo tähän aikaan. Ihan laitan näitä siksi että joku alkoi manipuloida minua. Ei ole niin vakavaa kuin osa luulee täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittelemaanhan minä tänne tulin enkä saamaan ketään miestä. Taitaa mies nukkua ruususen unta jo tähän aikaan. Ihan laitan näitä siksi että joku alkoi manipuloida minua. Ei ole niin vakavaa kuin osa luulee täällä.
joo on minustki iha hyvä laittaa gubbeille haikoukku 👍 kannatan ajatusta 👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta se on jokseenkin vakavaa jos joku hönö luulee naisten oikeasti kirjoittelevan tällaista
- Anonyymi
öö no tota jos nyt vaik vaan halattais kuitenki 🤗 tiiän ettet haluu mitää puhastelui, ja ystävyyden säilyvyyden kannalta parempi 💖 sul tulloo kuiteski huomen morkkis, tiiän sen 😔 ja on varmast meidän molempienki kannalta paljo kutkuttavampaa vaa vähä halii ja voin olla siinnä sun vierelläs, jos haluut. ihan ystävänä 🥰 -Nuorelta Mieheltä
- Anonyymi
Enpä anna eikä tosiaankaan enään olla yhteyksissä kiitos sinun
- Anonyymi
Olenko sinusta pihi? m>n
- Anonyymi
Joo, voisit välillä antaa sitä munaa mullekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, voisit välillä antaa sitä munaa mullekin.
Mene helvettiin eve
- Anonyymi
Just näi. Helli mua vähän. Oo hyvä mulle edes hetki..
- Anonyymi00021
Kyllä nainen sen tietää miten saa, jos tahtoo.
- Anonyymi00022
Oot niin ihana, välillä nykäsee, joutuu heittään päätä taakse ja puristaan jalkoi ja silmii tiukasti yhteen. Tai sit rakastun taas uudestaan ja uudestaan ja kaadun pilvenhattaralle😓
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506