Rantakylänkadulla joku kaahaa jatkuvasti vihreällä moottoripyörällä hirveää ylinopeutta.
Rantakylänkadun kaahaaja
22
321
Vastaukset
- Anonyymi
En jaksa enää!!!!
- Anonyymi
sellasta se on letunpaisto kesällä.
- Anonyymi
Se vaan näyttää siltä
- Anonyymi
Toivotaan päristelijöille luonnollista poistumaa...
- Anonyymi
jospa se vaan feikkaa kaahaavansa.
- Anonyymi
Voi olla, minäkin näyttelen eukolle saavani orgasmin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, minäkin näyttelen eukolle saavani orgasmin...
heko heko :-D
- Anonyymi
Pikkulapsia ylittää usein juuri sitä katua kun ovat menossa suositulle leikkikentälle.
- Anonyymi
Sitä ei voi alittaa se on pakko ylittää. Ihan sama puhutaanko tiestä vai nopeusrajoituksista
- Anonyymi
Loppuu kohta. Tilattu poliisit tutkan ja piikkimaton kanssa. Odotellaanhan...
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus.
- Anonyymi
Luuletko että poliisia kiinnostaa? Liikennevalvontaa ei käytännössä enää ole ja se näkyy hyvin tien päällä.
- Anonyymi
Rantakylässä voisi olla enemmän etupyörä ylös kytkettynä ajoa ja joku vauhtisuora missä voisi rajoitinta vasten polttaa kumia.
- Anonyymi
Taitaa olla ainut kumi mitä kykenet polttamaan.
- Anonyymi
mitä pienistä, kun ei pienetkään meistä.
- Anonyymi
Nyt kun asian tiedät niin osaat varoa.
Toiselle et mitään voi joten sulle jää se tehtävä pitää huoli omista luistasi.
- jep niin se menee nykyään- Anonyymi
Vanhukselle se voi olla vaikeaa.
- Anonyymi
No se on hyvä että sait kalloosi järkeä ja ajelet jatkossa sääntöjen mukaan ja muutkin huomioiden niin omat luusikin säästyvät katkeamisilta.
- Anonyymi
Onhan noita ylinopeutta ajavia Koillisväylällä solkenaan: viritettyjä mopoja, mopoautoja., moottoripyöriä, vespoja, autoja. Pahimmat vetelevät toisista ohi pujotellen liikenteenjakajien välistä. Ja sitten on vielä nämä sähköskuutit, jotka seilaa yksi tai useampi lajitoveri selässään kevyen liikenteen kaistalla nasta laudassa. Kohta taas sattuu - ja pahasti.
- Anonyymi
Voisko sukkahousumiehet tehdä tielle kakkamaton jo olla sumarit päällä vastassa.
- Anonyymi
En jaksa enää!!!!
- Anonyymi
Tällä on vauhtia aika reippaasti, kakkosnelonen renkaan eteen vauhdissa niin ehkä jatkossa rauhallisemmin taajamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072