Omituinen mies?

Skorppari

Olen vähän aikaa tapaillut miestä, joka on todella komea ja hän näyttää tietävän sen itsekin. Ongelma on se, että en kestä hänen valtavaa egoa ja kovaa ulkokuorta. Hän retostelee naisjutuillaan, kapakkatappeluillaan, vittuilee mulle, ivailee ja naljailee ja kommentoi lähes kaikkea sanomaani. Hän on kuitenkin sisismmiltään aivan ihana, ujo ja romanttinen mies. Kun olemme kaksin, hän hellii, hyväilee, silittää, suutelee ja koskettaa mua. En vain kestä tuota kovaa ulkokuorta, enkä jaksa odottaa että se sulaa. Hän on luonteeltaan rapu. Veljeni on myös rapu ja täysin samanlainen käytökseltään (esittää kovista, mutta hyvä luonne oikeasti). Olen sanonut hänelle, että haluan oppia tuntemaan hänet oikeasti, en pelkkää ulkokuorta. Mä uskon, että hänen ujoutensa on syy tollaseen käytökseen. Mitä mä teen? Unohdanko vaan koko tyypin? Mä tykkään haasteita, mut pelkään et tää suhde tulee olemaan katastrofi...

12

2079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • r--

      sitoutua renttumieheen. Saatat sotkea vain elämäsi. Minä olen ainakin rentun kanssa vain kaveri, vaikka minullakin on tunteita häneen. Olen taitava piilottamaan tunteeni.

      Täytyy olla jonkin verran mielisairas, että hänen kanssaan ylipäätään voi olla.

    • Härkä

      Uups!Voiko se olla horoskoopista kiinni?!!Minulla on myös "rapuystävä",joka omaa juuri samanlaisia piirteitä!Olisi muuten niin ihana ja lutunen,ihan harmittaa...Hyvä mies ihan pilalla,vai onko se lopullisesti vai voiko siitä "parantua"?

      • koska alkaa ravustuskausi?

        Hyvää pataa


    • Pihdeissä

      Varo vaan! Rapu kun ottaa saksillaan tiukan otteen, niin siinähän olet etkä muuta voi. Voin myös vahvistaa edelliset kommentit "rentturavuista" oikeiksi, vuosien kokemuksella. Ystävinä aivan ihanan hulluja ja korvaamattomia, mutta suhde rapumiehen kanssa yhtä vuoristorataa..niin, uskollisiahan niistä ei saa tekemälläkään!

    • kaksonen

      vanhoja olette?ikäkysymys?

    • ja skorparinainen

      itse seurustelin monta vuotta erään rapumiehen kanssa, olin hänelle ensimmäinen todellinen rakkaus, jonka kanssa seurusteli vakavissaan. Naisjuttuja tietysti oli ollut mut eipä ikinä niistä kummempia maininnut. Oli kova bailaaja, mut minut tavattuaan rauhottui, ja vietimme paljon aikaa kotosalla kaksistaan. Uskollinen, mutta mustasukkainen, liiankin omistushaluinen. Siihen suhde sitten kaatui, mutta hänet muistan varmasti lopun elämäni, postitiivisessa mielessä!

    • eräs nainen vaan

      hei, seurustelin rapumiehen kans. Hän oli ihan kamala lopulta, vaikka alkuun oli ihana ja hellä. Hän oli ylpeä ja itseään täynnä, luuli olevansa parempi ihminen kuin muut. Leuhki fyysisillä voimillaan, kuinka lyö turpaan jne mutta samalla yritti olla muka niin fiksu. Hyi, että inhoan häntä ja onneksi tajusin, ettei meidän jutusta tule mitään. Mä en oikein usko horoskooppeihin, mut on tosi jännä lukee näitä rapumieskokemuksia muiltakin, miten samanlaisia ne ovatkaan. Rapumiesten on parempi elää sinkkuna. Ne ei osaa pitää naista eikä kohdella ihmisiä tasa-arvoisesti ollenkaan. Ne luulee olevansa jotai yli-ihmisiä ja maailman napoja. Mullekin sanoi jopa se rapumies, että hänellä on faneja. Kyllä mä ratkesin nauramaan, miten joku aikuisiällä voi olla niin sairaan lapsellinen.

      Terveisiä vaan rapu-rupu-miehelle, jos sattuu tätä lukemaan. Tiedoksi, että olet oksettava iljetys, mutta aika taitavasti teeskentelit ihanaa miestä, kunnes tajusin, mikä sonta loppujen lopuksi olet.

    • Anonyymi

      Omituinen mies Mikko känsälä.

    • Olen rapu ja takanani pitkä suhde. Rahat loppui ja suhde samalla, Olen yhdessä kotona viihtyvä, enkä ole mikään narsisti. En halua olla parempi, päinvastoin, mieluummin vaikka luuseri.

    • Anonyymi

      Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia

    • Anonyymi

      Miten joku mies jolla ei ole tyttöystävää pitää toisen ihmisen vauvaa mieluummin sylissä kun stripparia. On joko homo tai pedofiili.

    • Anonyymi

      Ei mies käskystä muuksi muutu. Hänen täytyy itse tapansa muuttaa. Jotakin on pielessä. Reppanoita riittää juokse ajoissa karkuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2796
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      98
      2103
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      145
      899
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe