🤶🤶🤶🤶🤶🤡🍀🤡🍀🪴🌵🌳
Suomessa in ollut oikeisto hallitukset n. 2o vuotta vallassa ennen marinin tasapuolista loistavaa hallitusta 20, vuotta oikeiston riisto ja sekoilua enne marina jonka vika muka kaikki nykytilanne on vaikka peri oikeiston kaatopaikan
. Jäätteenmäki 2003 - 2003 69 Keskusta
. Vanhanen 2003 - 2007 1396 Keskusta Enemmistö x
. Vanhanen II 2007 - .2010 1161 Keskusta Enemmistö x
Kiviniemi 2010 - 2011 366 Keskusta Enemmistö x
. Katainen 2011 - .2014 1099 Kokoomus Enemmistön
Stubb 2014 - 2015 340 Kokoomus Enemmistö x
. Sipilä 2015 - 2019 1470 Keskusta Enemmistö x
. Rinne 6.6.2019 - 10.12.2019 188 SDP Enemmistö s
Marin 2019 - 2023 1289 SDP Enemmistö
Miksi oikiesto ei laittaneet asioita ja sopeutusta kuntoon vaan lisäsivät työttömyyttä
Kun aikaa on ollut 20 vuotta ja syytetään yhtä koronaj aikan otetua velkaa joka otetiin yrittäjille kun ne ei meneet töihin esim siivoomaan pääsee aina
Suomessa in ollut oikeisto hallitukset n. 2o vuotta vallassa en
22
293
Vastaukset
Jos hallitus halutaan pitää koossa niin enemmistö ei ratkaise. Vähemmistö jonka poistuminen laskee hallituksen kannatuksen eduskunnassa alle puoleen, omaa kiritys mahdollisuuden jos enemmistö ehdottaa jotain mitä tuo vähemmistö ei halua!
Tuo vähemmistö voi myös kiristää hallituksen tekemään päätöksiä joita enemmistö ei edes toisi esiin.
Tuo sinun oikeistoenemmistösi on siis pelkkää puppua ja vain kokonaan oikeistolainen on hyvä Suomelle kuten Orpon hallitus ja kokonaan vasuri kuten SS viisikoineen syöksee meidät turmion suohon! Tuon nyt voit helposti nähdä todeksi!- Anonyymi
No mistä päättelet että nykyinen hallitus on hyväksi Suomelle. Mihin perustat väitteesi. Väitätkö pelkillä luuloillasi vai onko sinulla esittää jotain faktaa menneisyydestä päätöksenteosta?
Anonyymi kirjoitti:
No mistä päättelet että nykyinen hallitus on hyväksi Suomelle. Mihin perustat väitteesi. Väitätkö pelkillä luuloillasi vai onko sinulla esittää jotain faktaa menneisyydestä päätöksenteosta?
Koska se on lähtenyt oikaisemaan talouspolitiikkaa. Kuten olen kirjoittanut niin siinä mennee parikin hallituskautta, jos halutaan saada talous kuntoon ja elämään reaalin talouden mukaan eli vain olevaa rahaa käyttämällä.
- Anonyymi
Hohhoijaa Petteri Lama .
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Koska se on lähtenyt oikaisemaan talouspolitiikkaa. Kuten olen kirjoittanut niin siinä mennee parikin hallituskautta, jos halutaan saada talous kuntoon ja elämään reaalin talouden mukaan eli vain olevaa rahaa käyttämällä.
"Koska se on lähtenyt oikaisemaan talouspolitiikkaa"
Miksi todellisuus ja numerot ei samaa näytä. Tosin ethän täsmentänyt mitä tuolla oikaisulla tarkoitit. Anonyymi kirjoitti:
"Koska se on lähtenyt oikaisemaan talouspolitiikkaa"
Miksi todellisuus ja numerot ei samaa näytä. Tosin ethän täsmentänyt mitä tuolla oikaisulla tarkoitit.Kun uutta taloa rakennetaan vanhan tilalle on vanha ensin purettava pois. Tuo antanee vastauksen kommenttiisi arvon Lyyli!
- Anonyymi00006
Anonyymi kirjoitti:
HOHHOIJJAAA
- Anonyymi00007
Anonyymi kirjoitti:
Hohhoijaa Petteri Lama .
LEIKKAUSTEN HISTORIA ON PITKÄ, TERVEISIN KOKOPERS
- Anonyymi00008
Extyökkäri kirjoitti:
Kun uutta taloa rakennetaan vanhan tilalle on vanha ensin purettava pois. Tuo antanee vastauksen kommenttiisi arvon Lyyli!
Joskus on järkevämpää korjata vanha talo, Lyylikin ymmärtää sen sinua paremmin.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joskus on järkevämpää korjata vanha talo, Lyylikin ymmärtää sen sinua paremmin.
Joskus kyllä, joskus taas ei, se riippuu siitä missä kunnossa se talo on ja mitä sen tilalle aiotaan rakantee. Eilenkin kävin tuolla keskustassa ja näin talon joka on siinä ollut vuosikymmeniä muuttuneen kasaksi jätettä. Taitavat siihen rakentaa vallan isomman eikä se vanha rakennus kelvannut edes kivijalaksi!
- Anonyymi00010
Anonyymi kirjoitti:
Hohhoijaa Petteri Lama .
JÄLÄKI ON TÄMMÖSTÄ.
EU:N TARKKAILUSSA OLLAAN Anonyymi00010 kirjoitti:
JÄLÄKI ON TÄMMÖSTÄ.
EU:N TARKKAILUSSA OLLAANTarkkailussa vaan ei olla Orpon vuoksi, vaan edellisten hallitusten tekemien tyhmyyksien, kun on himoittu saada äänestäjiä jakamalla vastikkeetonta rahaa enemmän kuin sitä voi edes jaossa olla. Nyt olemme sitten pulassa ja kestää hetken ennen kuin saamme porukan tajuamaan, jotta ei ole ilmaisia tapoja saada hyvinvointia, vaan se on itse ansaittava työllä!
- Anonyymi00012
Anonyymi kirjoitti:
Hohhoijaa Petteri Lama .
HETKEN OLI HELEPOMPAA
- Anonyymi00013
Anonyymi kirjoitti:
Hohhoijaa Petteri Lama .
OLIPA TITENKIN. KANSA LUOTTI VAIHTOEHTOISEEN TOTUUTEEN
- Anonyymi00014
Extyökkäri kirjoitti:
Joskus kyllä, joskus taas ei, se riippuu siitä missä kunnossa se talo on ja mitä sen tilalle aiotaan rakantee. Eilenkin kävin tuolla keskustassa ja näin talon joka on siinä ollut vuosikymmeniä muuttuneen kasaksi jätettä. Taitavat siihen rakentaa vallan isomman eikä se vanha rakennus kelvannut edes kivijalaksi!
Talon voi usein korjata, mutta sinun järkeäsi ei, olet toivoton itserakas ääliö ja sellaisena pysyt !
Anonyymi00014 kirjoitti:
Talon voi usein korjata, mutta sinun järkeäsi ei, olet toivoton itserakas ääliö ja sellaisena pysyt !
Olen kohtuu hyvin pärjännyt järkeni kanssa ja sillä olen jopa työllistänyt alaisiani satojen henkilötyövuosien verran, taloudellisesti varsin hyvin tuloksinkin.
Paljonko sinun itserakkautesi on tuottanut hyötyä talouden suhteen?.- Anonyymi00016
Extyökkäri kirjoitti:
Olen kohtuu hyvin pärjännyt järkeni kanssa ja sillä olen jopa työllistänyt alaisiani satojen henkilötyövuosien verran, taloudellisesti varsin hyvin tuloksinkin.
Paljonko sinun itserakkautesi on tuottanut hyötyä talouden suhteen?."Olen kohtuu hyvin pärjännyt järkeni kanssa"
HEH. Se näkyy täälläkin hyvin selvästi. Olet hauska.
- Anonyymi
Suomessa ei ole kuin vasemmisto ja äärivasemmisto.
- Anonyymi00009
Avaa oikea silmäsi ja käännä kaukoputki oikein päin ?
- Anonyymi00011
Mitä valitatte, kaikkihan on hyvin.
No, eläkkeistä voisi vielä vähän varastaa.
Mutta ehtiihän tässä, vielä on hallituskautta jäljellä.Eläkkeet maksaa työeläkkeen osalta työeläkevakuutusyhtiö eli työeläke on vakuutusmuotoinen. Jos valtio alkaa niitä väkisin supistamaan niin valtion tulot vähenevät. Valtion kannalta olisi parempi nostaa eläkkeitä, kunhan saadaan rahat riittämään!
- Anonyymi00015
Extyökkäri kirjoitti:
Eläkkeet maksaa työeläkkeen osalta työeläkevakuutusyhtiö eli työeläke on vakuutusmuotoinen. Jos valtio alkaa niitä väkisin supistamaan niin valtion tulot vähenevät. Valtion kannalta olisi parempi nostaa eläkkeitä, kunhan saadaan rahat riittämään!
Yrittäjien eläkkeistä maksavat palkansaajat jo ennestää 600miljoonaa ja nyt tuli maksettavaa 80 lisää, vieläkö per----n uikuttaja vaadit lisää ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1383936Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.372486Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442128Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet231164Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711072- 52992
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on34923Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63906Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies104825- 44825