Saatanan vallassa oleva hämähäkki tappoi miehen Kreikassa. Lääkärit eivät voineet tehdä mitään. Jumalaa ei kiinnostanut.
https://yle.fi/a/74-20105835?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp
Saatana tappoi miehen Kreikassa
8
325
Vastaukset
Kukaan ei kerro halaistua sanaakaan, että missä tilassa mies oli?
Jos hän uskoi Jeesukseen niinkuin Raamattu hänestä opettaa, hän pääsi kotiin taivaan paratiisiin.
Tämä rajallisen ajan oleva maailma on kirottu ja siksi vaikka on tosi hyvä ja aarre, että uskoo Jeesukseen, ei tästä maailmasta tänä aikana mitä eletään tule paratiisia, tänä aikana on vain hyväksyttävä se tosiasia, että ihmisiä kuolee meidän mielestämme liian aikaisiin kaiken maailman syistä.- Anonyymi
Herra antaa elämän ja ottaa sen pois. Jokaisen ihmisen elinikä on ennalta määrätty. Etkö usko Raamattua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra antaa elämän ja ottaa sen pois. Jokaisen ihmisen elinikä on ennalta määrätty. Etkö usko Raamattua?
Eli kaikki mitä tapahtuu on ennalta määrättyä? Millään mitä teet ei ole mitään merkitystä, ja vapaata tahtoa ei voi olla olemassa. Tähänhän tuo kuolemankultin ajatus johtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kaikki mitä tapahtuu on ennalta määrättyä? Millään mitä teet ei ole mitään merkitystä, ja vapaata tahtoa ei voi olla olemassa. Tähänhän tuo kuolemankultin ajatus johtaa.
Ainakin elämä ja kuolema on määrätty edeltä. Jumala tietää sen eikä se asia voi muuttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kaikki mitä tapahtuu on ennalta määrättyä? Millään mitä teet ei ole mitään merkitystä, ja vapaata tahtoa ei voi olla olemassa. Tähänhän tuo kuolemankultin ajatus johtaa.
Jep, sikäli kun ennalta määrääminen tarkoittaa myös sallimista.
Jumala tietää meihin nähden ennalta mitä me teemme vapaasta tahdostamme. Hän voi myös puuttua kohtiin jotka haluaa muuttaa tai joita ei salli.
Tämä ei ole ristiriidassa vapaan tahdon kanssa, eikä tarkoita etteikö siis tekemisillämme olisi merkitystä. Päinvastoin itse asiassa, jos Raamattua lukee: Teot merkitsevät, koska ne ovat elävän uskon seurausta.
Ja sitten tämä kuolema.
Me kaikki kuollaan ja se on Jumalan tahto, synnin palkka, jonka Jumala itse on Raamatun mukaan asettanut.
- Anonyymi
Saatana on eräs kristinuskon useista jumalista.
Jos ei Saatanaa olisi, niin ei olisi nykyistä kristinuskoakaan.- Anonyymi
Lähdetään perusteista: Kristinuskossa on vain yksi Jumala.
Mites, onnistuuko raamatun avulla päättely omatoimisesti siitä, mikä saatana on?
- Anonyymi
Se oli kylläkin sreptokokki, juttuun tuli jatkoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429