Nyt alko hallitusta vastaan piheys talkoot, joka käsittää speden kurjuuden maksimointia !
Mahdollisimman vähän ja kaikkein halvinta !
Jos jotain tarvii, niin ostetaan ulkomailta ilmaisella toimituksella !
Nyt alko hallitusta vastaan piheys talkoot, joka käsittää speden kurjuuden maksimointia ! Mahdollis
29
397
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta vain Tampereella...
- Anonyymi
Just tilasin temusta tupakkatuotteet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just tilasin temusta tupakkatuotteet
Olipa halpaa ekaa kerta kun nyt tilasin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa halpaa ekaa kerta kun nyt tilasin
Sieltä ostetaan mistä halvimmillaan saadaan !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä ostetaan mistä halvimmillaan saadaan !
Tänään on pullapäivä.
- Anonyymi
spedet ei pärjää koskaan
- Anonyymi
Takaisin ylös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takaisin ylös
nyt alko tänään !
- Anonyymi
Juoksukaljat kaupasta ja muuta mitä tarvitsee ilman euroakaan.
- Anonyymi
mutta ei saa jäädä kiinni , jos ei ole suvakki niin saattaa tehdä vaikka mitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta ei saa jäädä kiinni , jos ei ole suvakki niin saattaa tehdä vaikka mitä
Nyt alko tänään !
Nyt ostetaan vain halvinta mahdollista ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt alko tänään !
Nyt ostetaan vain halvinta mahdollista !Ketjusta on poistettu 5 asiallista viestiä.
Takaisin ylös
- Anonyymi
Ostan aina kympillä, ei haittaa mitään.
- Anonyymi
ei rahhoo
- Anonyymi
Spedet saavat kurjistaa itseään kaikessa rauhassa Tampereella.
- Anonyymi
Suomentalous kurjistuu kun Orpo vie ostovoiman keskiluokalta. Veronkevennys oli typerintä talouspolitiikkaa vuosikymmeniin.
Ideologinen siirto välillisiin veroihin tuhoaa monta liikeyritystä.
On vain todettava vasemmiston osaavan paremmin talouden pyörittämisen.
Orpo ottas velkaa ja kurittaa ostajia.
Säästöt on vain paperilla ei oikeassa,reaalitaloudessa.
Totuus on kapitalismin valuvirheessä.
Velkaraha on talouden moottori.- Anonyymi
Missä tampereella ?
- Anonyymi
Joskus on paasattu, että Suomi on tasa-arvoinen hyvinvointivaltio eikä täällä ole ihmisten välisiä luokkaeroja. Nyt on jo pitkään luokiteltu ihmisiä luokkiin ja tuo keskinkertaisten luokka on mielestäni paskin kaikista ja kaiken harmin taustalla koko maailmassa isopalkkaisten hännystelijöinä ja samaistujina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus on paasattu, että Suomi on tasa-arvoinen hyvinvointivaltio eikä täällä ole ihmisten välisiä luokkaeroja. Nyt on jo pitkään luokiteltu ihmisiä luokkiin ja tuo keskinkertaisten luokka on mielestäni paskin kaikista ja kaiken harmin taustalla koko maailmassa isopalkkaisten hännystelijöinä ja samaistujina.
Nuoret ja lapsetkin, saaamari vie hamuavat brändimerkkejä ylleen tai taskuihinsa, varastamalla tai ryöstelemällä. Aivan sairasta kun ne tuotteetkin ovat aivan hanurista vedetyn näköisiä tekeleitä. Jokun Luis Vuitonin kassin näköistä tai muutakaan brändimerkkiä en lapsena olisi itkupotkuraivarin uhallakaan suostunut mukanani kantamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret ja lapsetkin, saaamari vie hamuavat brändimerkkejä ylleen tai taskuihinsa, varastamalla tai ryöstelemällä. Aivan sairasta kun ne tuotteetkin ovat aivan hanurista vedetyn näköisiä tekeleitä. Jokun Luis Vuitonin kassin näköistä tai muutakaan brändimerkkiä en lapsena olisi itkupotkuraivarin uhallakaan suostunut mukanani kantamaan.
Vieläkin tahtomaton myötähäpeä leimahtaa päälle kun näkee jonkun epävarman patsastelevan jonkun brändituotteen kanssa. Rahaa minulla on mutta sisäinen vastenmielisyys estää sellaisesta teennäisyydestä nauttimisen.
- Anonyymi
Ulkomaan velka johtuu julkisen puolen liian suurista palkkamenoista, jota on jouduttu maksamaan lainarahalla jo 15 vuotta. Väkeä pitää vähentää tai sitten pienennetään palkkoja 30%, kuten Kreikassa. Se joudutaan tekemään, ellei Orpon ja seuraavan hallituksen toimet tehoa. Siinä ei napina auta.
Ajatelkaa, että julkisen puolen lihotetun organisaation takia meidän vähäosaiset kärsivät, kun rahat eivät riitä elättien palkkojen maksun jälkeen enää palveluihin. Onko viisasta?- Anonyymi
Olisi pitänyt olla virkahenkilöitä vahtimassa viimeksi esiin tulleita luonnonsuojelurikoksiakin. Vika ei ole muissa kuin verojen välttelijöissä. Stora Ensollekin suotu ties mitä verohelpotuksia ja maksettu tukiaisia verorahoista vuosikymmenien ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi pitänyt olla virkahenkilöitä vahtimassa viimeksi esiin tulleita luonnonsuojelurikoksiakin. Vika ei ole muissa kuin verojen välttelijöissä. Stora Ensollekin suotu ties mitä verohelpotuksia ja maksettu tukiaisia verorahoista vuosikymmenien ajan.
Niin olen viisas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olen viisas!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylös - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylösEtkö usko ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö usko ?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylös - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylösSome kielto suomeen !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Some kielto suomeen !
Ilmaista asua kun on poste restante
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmaista asua kun on poste restante
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Takaisin ylös
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289