Nyt alko hallitusta vastaan piheys talkoot, joka käsittää speden kurjuuden maksimointia ! Mahdollis

Anonyymi-ap

Nyt alko hallitusta vastaan piheys talkoot, joka käsittää speden kurjuuden maksimointia !
Mahdollisimman vähän ja kaikkein halvinta !
Jos jotain tarvii, niin ostetaan ulkomailta ilmaisella toimituksella !

29

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mutta vain Tampereella...

• Anonyymi

Just tilasin temusta tupakkatuotteet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just tilasin temusta tupakkatuotteet

Olipa halpaa ekaa kerta kun nyt tilasin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa halpaa ekaa kerta kun nyt tilasin

Sieltä ostetaan mistä halvimmillaan saadaan !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sieltä ostetaan mistä halvimmillaan saadaan !

Tänään on pullapäivä.

• Anonyymi

spedet ei pärjää koskaan

• Anonyymi

Takaisin ylös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Takaisin ylös

nyt alko tänään !

• Anonyymi

Juoksukaljat kaupasta ja muuta mitä tarvitsee ilman euroakaan.

• Anonyymi

mutta ei saa jäädä kiinni , jos ei ole suvakki niin saattaa tehdä vaikka mitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta ei saa jäädä kiinni , jos ei ole suvakki niin saattaa tehdä vaikka mitä

Nyt alko tänään !

Nyt ostetaan vain halvinta mahdollista !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt alko tänään !

Nyt ostetaan vain halvinta mahdollista !

Ketjusta on poistettu 5 asiallista viestiä.
        Takaisin ylös

• Anonyymi

Ostan aina kympillä, ei haittaa mitään.

• Anonyymi

ei rahhoo

• Anonyymi

Spedet saavat kurjistaa itseään kaikessa rauhassa Tampereella.

• Anonyymi

Suomentalous kurjistuu kun Orpo vie ostovoiman keskiluokalta. Veronkevennys oli typerintä talouspolitiikkaa vuosikymmeniin.
      Ideologinen siirto välillisiin veroihin tuhoaa monta liikeyritystä.

On vain todettava vasemmiston osaavan paremmin talouden pyörittämisen.

Orpo ottas velkaa ja kurittaa ostajia.
      Säästöt on vain paperilla ei oikeassa,reaalitaloudessa.

Totuus on kapitalismin valuvirheessä.
      Velkaraha on talouden moottori.

• Anonyymi

Missä tampereella ?

• Anonyymi

Joskus on paasattu, että Suomi on tasa-arvoinen hyvinvointivaltio eikä täällä ole ihmisten välisiä luokkaeroja. Nyt on jo pitkään luokiteltu ihmisiä luokkiin ja tuo keskinkertaisten luokka on mielestäni paskin kaikista ja kaiken harmin taustalla koko maailmassa isopalkkaisten hännystelijöinä ja samaistujina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus on paasattu, että Suomi on tasa-arvoinen hyvinvointivaltio eikä täällä ole ihmisten välisiä luokkaeroja. Nyt on jo pitkään luokiteltu ihmisiä luokkiin ja tuo keskinkertaisten luokka on mielestäni paskin kaikista ja kaiken harmin taustalla koko maailmassa isopalkkaisten hännystelijöinä ja samaistujina.

Nuoret ja lapsetkin, saaamari vie hamuavat brändimerkkejä ylleen tai taskuihinsa, varastamalla tai ryöstelemällä. Aivan sairasta kun ne tuotteetkin ovat aivan hanurista vedetyn näköisiä tekeleitä. Jokun Luis Vuitonin kassin näköistä tai muutakaan brändimerkkiä en lapsena olisi itkupotkuraivarin uhallakaan suostunut mukanani kantamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuoret ja lapsetkin, saaamari vie hamuavat brändimerkkejä ylleen tai taskuihinsa, varastamalla tai ryöstelemällä. Aivan sairasta kun ne tuotteetkin ovat aivan hanurista vedetyn näköisiä tekeleitä. Jokun Luis Vuitonin kassin näköistä tai muutakaan brändimerkkiä en lapsena olisi itkupotkuraivarin uhallakaan suostunut mukanani kantamaan.

Vieläkin tahtomaton myötähäpeä leimahtaa päälle kun näkee jonkun epävarman patsastelevan jonkun brändituotteen kanssa. Rahaa minulla on mutta sisäinen vastenmielisyys estää sellaisesta teennäisyydestä nauttimisen.

• Anonyymi

Ulkomaan velka johtuu julkisen puolen liian suurista palkkamenoista, jota on jouduttu maksamaan lainarahalla jo 15 vuotta. Väkeä pitää vähentää tai sitten pienennetään palkkoja 30%, kuten Kreikassa. Se joudutaan tekemään, ellei Orpon ja seuraavan hallituksen toimet tehoa. Siinä ei napina auta.

Ajatelkaa, että julkisen puolen lihotetun organisaation takia meidän vähäosaiset kärsivät, kun rahat eivät riitä elättien palkkojen maksun jälkeen enää palveluihin. Onko viisasta?

• Anonyymi

Olisi pitänyt olla virkahenkilöitä vahtimassa viimeksi esiin tulleita luonnonsuojelurikoksiakin. Vika ei ole muissa kuin verojen välttelijöissä. Stora Ensollekin suotu ties mitä verohelpotuksia ja maksettu tukiaisia verorahoista vuosikymmenien ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi pitänyt olla virkahenkilöitä vahtimassa viimeksi esiin tulleita luonnonsuojelurikoksiakin. Vika ei ole muissa kuin verojen välttelijöissä. Stora Ensollekin suotu ties mitä verohelpotuksia ja maksettu tukiaisia verorahoista vuosikymmenien ajan.

Niin olen viisas!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olen viisas!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
        Takaisin ylös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
        Takaisin ylös

Etkö usko ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö usko ?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
        Takaisin ylös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
        Takaisin ylös

Some kielto suomeen !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Some kielto suomeen !

Ilmaista asua kun on poste restante

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmaista asua kun on poste restante

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
        Takaisin ylös

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe