Tarjosin päihtyneelle tytölle viikonloppuna yöpaikan IHAN KILTTEYTTÄNI totta kai kun ressukka oli niin kovasti humalassa.
Nyt hänen äitinsä syyttää minua että olisin tarjonnut hänelle alkoholia ja ties mitä tehnyt kun tyttö ollut niin kovassa humalassa ja kuulemma huomasi saunassa että tytön pakarat mustelmilla.
Uhkaa rikosilmoituksella jos en ala selittämään ja käy heidän luonaan selvittämässä asiaa.
Enpä minä alaikäiselle tietenkään tarjoaisi alkoholia tai käyttäisi humaltunutta millään tavalla hyväksi.
Teini aiheutti vähän ongelmia
45
1126
Vastaukset
- Anonyymi
Nää on näitä meriselityksiä kun jäit kiinni hyväksikäytöstä mu onnea valitsemallesi polulle
- Anonyymi
Minähän olin vastuullinen kun tarjosin humaltuneella yöpaikan että ei joudu vaikeuksiin tilansa vuoksi:)
Minua vastaan ei kyllä pitäisi olla mitään todisteita. - Anonyymi
Tuosta aloituksesta ei kannata välittää mitään. Se on lähetetty tänne ensimmäisen kerran 2016, toisen kerran 2018 ja 2019 ja neljännen kerran 2022 ja nyt sitten viidennen kerran.
Aloitus on ns heinolan sedän, alias löyliksen, alias "lääketiedettäkin opiskelleen" alias "toimitsijan", alias löylikselle ja ranelle huutelijan, alias ranen isä ihkun, alias spedeilijän, jne jne.
Lyhennettynä siis palstahäirikön.
Tuo kusipää haluaa vain tehtailla aloituksia että saa sitten huudella niihin niin puolesta kuin vastaankin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän olin vastuullinen kun tarjosin humaltuneella yöpaikan että ei joudu vaikeuksiin tilansa vuoksi:)
Minua vastaan ei kyllä pitäisi olla mitään todisteita.Älä rane höpise.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta aloituksesta ei kannata välittää mitään. Se on lähetetty tänne ensimmäisen kerran 2016, toisen kerran 2018 ja 2019 ja neljännen kerran 2022 ja nyt sitten viidennen kerran.
Aloitus on ns heinolan sedän, alias löyliksen, alias "lääketiedettäkin opiskelleen" alias "toimitsijan", alias löylikselle ja ranelle huutelijan, alias ranen isä ihkun, alias spedeilijän, jne jne.
Tuo kusipää haluaa vain tehtailla aloituksia että saa sitten huudella niihin niin puolesta kuin vastaankin.Olet kyllä aika pahasti hakoteilla, minä en riitele tai väittele täällä. Kuten ylempänäkin näkyy että trollit hyökkäävät joka ketjuun.
- Anonyymi
Eveliina antoi mulla äsken pillua ja persettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eveliina antoi mulla äsken pillua ja persettä.
Keksi uskottavampi valhe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keksi uskottavampi valhe
Se on totta, kysy vaikka Eveliinalta missä se nyt on. Ollaan Kumpelissa mun maksamassa huoneessa ja naidaan kohta uudestaan.
Kysy vaikka Eveliinalta vai etkö uskalla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta, kysy vaikka Eveliinalta missä se nyt on. Ollaan Kumpelissa mun maksamassa huoneessa ja naidaan kohta uudestaan.
Kysy vaikka Eveliinalta vai etkö uskalla?KEKSI USKOTTAVAMPI VALHE
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KEKSI USKOTTAVAMPI VALHE
Se on totta naidaan kohta lisää ja aletaan sitte nukkumaan ku pitää kouluun mennä aamulla, Kysy Eveliinalta mite meni ilta Janin kanssa :D :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta naidaan kohta lisää ja aletaan sitte nukkumaan ku pitää kouluun mennä aamulla, Kysy Eveliinalta mite meni ilta Janin kanssa :D :D
Tommolassa se Kumpeli on juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä missä Kumpeli on kun sieltä on varattu huone idiootti, minulla on auto jolla voi liikkua papparainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi te kirjoittelette tuommoisia mitkä ei liity mitenkään minun aloitukseeni?..
- Anonyymi
TE SAATANAN MIELENVIKAISET JOTKA ELÄTTE MIKÄ MIKÄ MIELENVIKAISTEN SATUMAA NI MENKÄÄ JO PSYKIATRIN PAKEILLE KOSKA MÄ TASAN TIEDÄN MISSÄ EVELIINA ON
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TE SAATANAN MIELENVIKAISET JOTKA ELÄTTE MIKÄ MIKÄ MIELENVIKAISTEN SATUMAA NI MENKÄÄ JO PSYKIATRIN PAKEILLE KOSKA MÄ TASAN TIEDÄN MISSÄ EVELIINA ON
No mun vieressä täällä hotellissa on, kävi äsken suihkussa. katoin äsken Eveliinan snäppiää, et oo kysyny vieläkään missä on ja miten meni Janin kanssa.
Niinhän sä ootkin mielenvikainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mun vieressä täällä hotellissa on, kävi äsken suihkussa. katoin äsken Eveliinan snäppiää, et oo kysyny vieläkään missä on ja miten meni Janin kanssa.
Niinhän sä ootkin mielenvikainen.Voisitteko idiootit painua tästä ketjusta jonnekin muualle oikeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kusipää haluaa vain tehtailla aloituksia että saa sitten huudella niihin niin puolesta kuin vastaankin.No, jos tuo postaus on jo noin vanha, niin eikö tuota ongelmaa/asiaa saisi jo pikkuhiljaa järjestykseen?
Näiden palstojen tehtävä/idea lienee antaa jotain fiilinkiä arkeen, eikä toimia jonakin hiekkalaatikkona (?). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua vastaan ei kyllä pitäisi olla mitään todisteita.Eikö rikollinen osaa aina peittää jälkensä onko siltikään olemassa täydellistä rikosta aina jää jonkinlainen todiste riippuu aina kuinka tarkka etsijä on mu kauniisti sä yrität naamioida mieltymystäsi hyväksikäytölle naamioida toivotaan vai ettet erehdy yrittään väärän miehen tyttöä käyttään hyväksi saattaa sattua meinaan aika vitusti mu yritäppä todistaa pahoinpitely kun puuttuu silminnäkijät ja tekijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaa olla sun kaverin tytär onko edes viistoista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noitakin on varmaan tuhansia vähintäänkin et koita ny si selvitellä ketä eveliinaa tarkoittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, jos tuo postaus on jo noin vanha, niin eikö tuota ongelmaa/asiaa saisi jo pikkuhiljaa järjestykseen?
Näiden palstojen tehtävä/idea lienee antaa jotain fiilinkiä arkeen, eikä toimia jonakin hiekkalaatikkona (?).Postaus on kyllä ihan tuore ja en ole ikinä tehnyt vastaavaa aloitusta koskaan, täällä näyttää olevan trolleja paljon.
Aloituksen tapahtumat tapahtuivat vielä ihan äskettäin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö rikollinen osaa aina peittää jälkensä onko siltikään olemassa täydellistä rikosta aina jää jonkinlainen todiste riippuu aina kuinka tarkka etsijä on mu kauniisti sä yrität naamioida mieltymystäsi hyväksikäytölle naamioida toivotaan vai ettet erehdy yrittään väärän miehen tyttöä käyttään hyväksi saattaa sattua meinaan aika vitusti mu yritäppä todistaa pahoinpitely kun puuttuu silminnäkijät ja tekijä
Millä perustelet että käytin häntä hyväksi ja että en aidosti ollut huolissani? Menen tänään tapaamaan hänen äitiään jotta typerä ämmä rauhoittuu.
Join itse pari lasillista illalla mutta en tietenkään hänelle tarjonnut ja annoin hänen käydä suihkussa.
En tiedä mitä tyttö on äidilleen kertonut ja onko rehellisesti kertonut, annoin hänen jopa nukkua sängyssäni ja itse nukuin sohvalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä perustelet että käytin häntä hyväksi ja että en aidosti ollut huolissani? Menen tänään tapaamaan hänen äitiään jotta typerä ämmä rauhoittuu.
Join itse pari lasillista illalla mutta en tietenkään hänelle tarjonnut ja annoin hänen käydä suihkussa.
En tiedä mitä tyttö on äidilleen kertonut ja onko rehellisesti kertonut, annoin hänen jopa nukkua sängyssäni ja itse nukuin sohvalla.Teroko se siellä taas satuilee omiaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä aika pahasti hakoteilla, minä en riitele tai väittele täällä. Kuten ylempänäkin näkyy että trollit hyökkäävät joka ketjuun.
Tämän, täsmälleen saman aloituksen olet lähettänyt tänne monta kertaa vuosien aikana joten älä inise siinä.
Rane, keskustelijat tietää myös sen että välillä osaat kirjoittaa asialliseen sävyyn, mutta ihan samanlainen häirikkö olet kuin aina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, jos tuo postaus on jo noin vanha, niin eikö tuota ongelmaa/asiaa saisi jo pikkuhiljaa järjestykseen?
Näiden palstojen tehtävä/idea lienee antaa jotain fiilinkiä arkeen, eikä toimia jonakin hiekkalaatikkona (?).Miten sen saa järjestykseen? Sen saisi järjestykseen sillä että rane pistetään oikeuteen ja häneltä kielletään liittymät.
Saa ihmiset tänne lähettää aloituksia. En vielä kutsuisi sitä spämmäämiseksi kun sitä sattuu noin harvoin. Tuossa aloituksessa ei vaan ole tarkoituksena keskustelu, koska tietenkään mitään tuollaista aloituksessa kuvattua tapahtunut, vaan häirikkö yrittää vain saada ihmiset vauhkoontumaan samalla kun aloittaja trollaa ja tökkii keskustelijoita vähän sekopäisemmiksi.
Tuo pelle on lähettänyt tänne muitakin vanhoja aloituksia uudelleen silloin tällöin. On sen perusteella täysin selvää että heinolan rane on hyvin yksinäinen ja haluaa sillä edes jotain huomiota tyhjään elämäänsä.
- Anonyymi
Tuota samaa aloitusta on nähty täällä jo monta vuotta. Häirikkö asialla.
- Anonyymi
No ei kylläkään ole kun en ole tehnyt tuoreesta asiasta mitään aloituksia, te trollit voisitte painua muualle kun aikuiset yrittää keskustella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kylläkään ole kun en ole tehnyt tuoreesta asiasta mitään aloituksia, te trollit voisitte painua muualle kun aikuiset yrittää keskustella.
Olit asialla sinä tai et, mutta tuo sama aloitus on kyllä pyörinyt täällä jo vuosia…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rane, sinulla ei ole täällä enää mitään uskottavuutta. Sinut tunnistaa täällä kaikki joten voit jo lopettaa!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3499359Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat865829Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3635419SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden913804Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä33222Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien662783Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal722757Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,52543Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72478- 1132446