On sinun päiväsi. Minulle sen merkitys olet sinä. Koko päivä olet ajatusteni prioriteetti ja se näkyy kaikessa tekemisessäni. Teen asioita jotka ovat tärkeitä sinulle. Sellaisia ovat oma tila, aika, rentoutuminen, kaunistuminen ja mitä ikinä onkaan sinun upean olemuksesi perustuksia.
Haluan olla lähelläsi aina ja tuntea kosketuksesi. Siksi maanantaina annan sinulle vapauden olla miten haluat. En rynni päällesi halaamaan tai hukuta sinua suudelmiin. En piiritä tai tarkkaile sinua, vaan annan sinulle auktoriteetin olla dominani.
Tämä siksi että arvostan sinua aina ja tuntisin tuskaa vuoksesi. Tämä siksi että odotan sinua ja kaipaan sinua. Se saa minut komistumaan ja valmistumaan sinulle aina paremmaksi. Huolehtimaan itsestäni, terveydestäni ja ympäristöstäni. Tekemään tilaa sinulle ja antamaan ikävälle merkitysen.
Ihanan vaikea maanantai tiedossa siis. Onneksi näin sinua ja tiedän, ettei seuraavalla kerralla ole maanantai.😉❤️🔥
Nähdään 🤍
Ps. Äärimmäisen onnellinen olen kun näin sinut tänään. Tuntui kuin näkisin tulevaisuuteen💚
Maanantaina tänään
8
721
Vastaukset 8
- Anonyymi
Huhuh mikä mies se tämä tulee olemaan jollekin..! Kuulostelee about unelmalta ihmiselle, joka kaipaa omaa tilaa ym😁 Toivottavasti kaivattusi tavoittaa tämän.☺️
- Anonyymi
Rakas
- Anonyymi
Onnea on nähdä joku jolla on merkitys 😊
- Anonyymi
Liian hyvää ollakseen totta tää.
Ei sillä etteikö unelmois ja haluaisi olla jollekin jotain tärkeää mutta...
💔 - Anonyymi
Rakastan sinua💚
- Anonyymi
Rakas
- Anonyymi
Minä vihaan maanantaita. Näen sinut melkein aina maanantaisin ja kaipaus saa polvilleen , mutta mitään en voi tehdä. Harkitsen jopa työpaikan vaihtoa että en näkisi sinua ja voisin jatkaa elämääni edes jotenkin.
- Anonyymi
Maanantainahan sinä saat tehdä mitä haluat. Ja ikävä jos ajattelet minusta tuolla tavalla, mutta minähän se itsestäni kuvan annan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361917Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja178883- 60820
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37798Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47742- 73691
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö278690Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat46683Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34622