Maanantaina tänään

Anonyymi-ap

On sinun päiväsi. Minulle sen merkitys olet sinä. Koko päivä olet ajatusteni prioriteetti ja se näkyy kaikessa tekemisessäni. Teen asioita jotka ovat tärkeitä sinulle. Sellaisia ovat oma tila, aika, rentoutuminen, kaunistuminen ja mitä ikinä onkaan sinun upean olemuksesi perustuksia.

Haluan olla lähelläsi aina ja tuntea kosketuksesi. Siksi maanantaina annan sinulle vapauden olla miten haluat. En rynni päällesi halaamaan tai hukuta sinua suudelmiin. En piiritä tai tarkkaile sinua, vaan annan sinulle auktoriteetin olla dominani.

Tämä siksi että arvostan sinua aina ja tuntisin tuskaa vuoksesi. Tämä siksi että odotan sinua ja kaipaan sinua. Se saa minut komistumaan ja valmistumaan sinulle aina paremmaksi. Huolehtimaan itsestäni, terveydestäni ja ympäristöstäni. Tekemään tilaa sinulle ja antamaan ikävälle merkitysen.

Ihanan vaikea maanantai tiedossa siis. Onneksi näin sinua ja tiedän, ettei seuraavalla kerralla ole maanantai.😉❤️‍🔥

Nähdään 🤍

Ps. Äärimmäisen onnellinen olen kun näin sinut tänään. Tuntui kuin näkisin tulevaisuuteen💚

8

717

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huhuh mikä mies se tämä tulee olemaan jollekin..! Kuulostelee about unelmalta ihmiselle, joka kaipaa omaa tilaa ym😁 Toivottavasti kaivattusi tavoittaa tämän.☺️

• Anonyymi

Rakas

• Anonyymi

Onnea on nähdä joku jolla on merkitys 😊

• Anonyymi

Liian hyvää ollakseen totta tää.
      Ei sillä etteikö unelmois ja haluaisi olla jollekin jotain tärkeää mutta...
      💔

• Anonyymi

Rakastan sinua💚

• Anonyymi

Rakas

• Anonyymi

Minä vihaan maanantaita. Näen sinut melkein aina maanantaisin ja kaipaus saa polvilleen , mutta mitään en voi tehdä. Harkitsen jopa työpaikan vaihtoa että en näkisi sinua ja voisin jatkaa elämääni edes jotenkin.

• Anonyymi

Maanantainahan sinä saat tehdä mitä haluat. Ja ikävä jos ajattelet minusta tuolla tavalla, mutta minähän se itsestäni kuvan annan...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      125
      1188
    2. 70
      1121
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      878
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      771
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      771
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      39
      723
    7. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      25
      658
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      643
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      526
    10. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      67
      509
    Aihe