Maanantaina tänään

Anonyymi-ap

On sinun päiväsi. Minulle sen merkitys olet sinä. Koko päivä olet ajatusteni prioriteetti ja se näkyy kaikessa tekemisessäni. Teen asioita jotka ovat tärkeitä sinulle. Sellaisia ovat oma tila, aika, rentoutuminen, kaunistuminen ja mitä ikinä onkaan sinun upean olemuksesi perustuksia.

Haluan olla lähelläsi aina ja tuntea kosketuksesi. Siksi maanantaina annan sinulle vapauden olla miten haluat. En rynni päällesi halaamaan tai hukuta sinua suudelmiin. En piiritä tai tarkkaile sinua, vaan annan sinulle auktoriteetin olla dominani.

Tämä siksi että arvostan sinua aina ja tuntisin tuskaa vuoksesi. Tämä siksi että odotan sinua ja kaipaan sinua. Se saa minut komistumaan ja valmistumaan sinulle aina paremmaksi. Huolehtimaan itsestäni, terveydestäni ja ympäristöstäni. Tekemään tilaa sinulle ja antamaan ikävälle merkitysen.

Ihanan vaikea maanantai tiedossa siis. Onneksi näin sinua ja tiedän, ettei seuraavalla kerralla ole maanantai.😉❤️‍🔥

Nähdään 🤍

Ps. Äärimmäisen onnellinen olen kun näin sinut tänään. Tuntui kuin näkisin tulevaisuuteen💚

8

721

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huhuh mikä mies se tämä tulee olemaan jollekin..! Kuulostelee about unelmalta ihmiselle, joka kaipaa omaa tilaa ym😁 Toivottavasti kaivattusi tavoittaa tämän.☺️

• Anonyymi

Rakas

• Anonyymi

Onnea on nähdä joku jolla on merkitys 😊

• Anonyymi

Liian hyvää ollakseen totta tää.
      Ei sillä etteikö unelmois ja haluaisi olla jollekin jotain tärkeää mutta...
      💔

• Anonyymi

Rakastan sinua💚

• Anonyymi

Rakas

• Anonyymi

Minä vihaan maanantaita. Näen sinut melkein aina maanantaisin ja kaipaus saa polvilleen , mutta mitään en voi tehdä. Harkitsen jopa työpaikan vaihtoa että en näkisi sinua ja voisin jatkaa elämääni edes jotenkin.

• Anonyymi

Maanantainahan sinä saat tehdä mitä haluat. Ja ikävä jos ajattelet minusta tuolla tavalla, mutta minähän se itsestäni kuvan annan...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      136
      1917
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      887
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      178
      883
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      820
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      798
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      742
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      691
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      278
      690
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      46
      683
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      622
    Aihe