Siitä uusi kesätapahtuma tuohon tyyliin:
https://www.youtube.com/watch?v=TFTnU6ReeH4
Paloisvirran yli hyppäämiskilpailu
10
317
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä idea,mutta voisko ajatella sellaista että 2 köyttä virittää 2 m.toisistaan molemmille puolille rantaa tankoihin kiinni,käsivoimin narua pitkin toiselle rannalle ja kumpi voittaa pääsee jatkoon,karsitaan parhaat finaaliin,vaikkapa kuudesta parhaasta 3 parasta palkitaan jne.
- Anonyymi
Eikö sitä voisi samalla järkätä Paloisvirran yli kävely -kisasarjan, osallistujat eri uskonyhteisöistä. Myös ateistit voisivat kisata.
- Anonyymi
Kuulin että suunnitelmissa olisi rakentaa kävelysilta Paloisvirran yli mutta lieneekö tuo totta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin että suunnitelmissa olisi rakentaa kävelysilta Paloisvirran yli mutta lieneekö tuo totta?
Voiha Jeesus mikä miljoonasuunnitelma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan olisikin mukava asia,kunhan nyt tiistaina tulee se jättipotti eurojacissa niin minä kustannan sillan ja paljon muutakin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan olisikin mukava asia,kunhan nyt tiistaina tulee se jättipotti eurojacissa niin minä kustannan sillan ja paljon muutakin .
Ennemmin hukut Paloisvirtaan kuin voittaisit eurojackpotin, mutta jos noin haaveilet, käy pelaamassa Tokmannilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemmin hukut Paloisvirtaan kuin voittaisit eurojackpotin, mutta jos noin haaveilet, käy pelaamassa Tokmannilla.
Ainahan se potti jollekin tulee,Suomessakin.
- Anonyymi
En ole Iisalmelainen joten kysyn kuka ottaa vastaan tällaisia tapahtuma ideoita Iisalmessa vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta,sieltähän näkyy tietoa löytyvän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv254033- 692950
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362769- 1602671
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.662604Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi562415Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352295- 351892
- 501865
- 1291550