Etten ala kilpailemaan kenenkään huomiosta. Sellainen ihminen ei ole minulle oikea.
Naiselta
Sen verran minulla on itsekunnioitusta
21
416
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein! 👍
- Anonyymi
Leikihän sä vaan naisena!
- Anonyymi
Juu sama. En laittais tänne sanaakaan hänelle jos tietäisin et hänellä on joku muu mielessä tai on jo nainen. Mutta kun ei mitään tietoa.
- Anonyymi
No joo ylpeän tekstiä tuommonen. Joskus on vähän pakko että saa mitä haluaa hitto tässä elämässä pitää olla joskus nöyrä. Nirsot jää yksin ylpeys käy lankeemuksen edelle niinkuin sanotaan. Itse ajattelen tämän vanhan sanonnan viisautena että sodassa ja rakkaudessa... ja niin edelleen ❤️😍
- Anonyymi
Ei ole ylpeyttä.
- Anonyymi
Siis sinun mielestäsi on ok, että mies vonkailee kahta naista? Jos mies olisi oikeasti kiinnostunut, niin ei siinä muut ole mielessä. En lähde tyrkyttämään itseäni.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sinun mielestäsi on ok, että mies vonkailee kahta naista? Jos mies olisi oikeasti kiinnostunut, niin ei siinä muut ole mielessä. En lähde tyrkyttämään itseäni.
ApSiks se vonkaa toista ku sinä olit kylmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApOlethan sä tyrkyttänyt itseäsi vaikka kenelle. Avoimia kutsuja lähettänyt ympäri ämpäri. 🤮
- Anonyymi
Tervettä ajattelua! Sen pitää olla jotain erityistä kahden ihmisen välillä, eikä siihen kuulu tuollainen. T. Miäs
- Anonyymi
Hommaa laastari...
- Anonyymi
En tarvitse sellaisia. Onneksi olin vaan ihastunut. Harmittaa vaan, että kerättiin sänkyyn asti. Kaippa hän koeajaa sen toisen. Myöhäistä sen jälkeen tulla vinkumaan.
- Anonyymi
Naiselle.
Jokainen
oli mies tai nainen
joutuu tinkimään joskus.
Onneksi itse annoin myöten, silti hävisin.
No iän myötä tiedän tehneeni oikein.
Happy End. - Anonyymi
Ajat omalla käytöksellä miehen toiselle naiselle.
- Anonyymi
Silloin hän ei ollut minulle tarkoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin hän ei ollut minulle tarkoitettu.
Ota opetuksena!
- Anonyymi
Routa possun kotiin ajaa jos on ajaakseen.
- Anonyymi
Tyrkyttäminen ei ole koskaan ollut osa minua. En ole epätoivoinen enkä läski enkä lepso enkä haisuli. En ole myöskään vinkumassa täällä kenen tahansa perään nytte. . Tunnen arvoni ja tiedän millaiset ihmiset on minusta kiinnostuneita, jos hän mies ei minua halua niin fine. Sitten menen eteenpäin.
- Anonyymi
Juurikin näin.
Ap
- Anonyymi
Minusta ei ainakaan tarvitse kilpailla. Eihän naiset edes tiedä että olen olemassa. Hänkään ei tiedä.
- Anonyymi
Kyllä mä pikku kissatappelun voisin kullastani käydä.
- Anonyymi
Ei hänen naisen tarvitsisi kilpailla yhtään mistään. Outoa höpötystä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521757
- 621692
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101248- 611061
- 491024
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566