TK:n loppu

Anonyymi-ap

Nyt se sitten on kirjoitettu Pirha esitykseen. TK lähtee ja pikkubussi tulee, jos tulee.

12

1466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On hyvä että loppuu. Paikkahan oli saman näköisten suojatyöpaikka sehän tässä nyt eniten ahdistaa. Nyt vain muualle töihin niinhän muutkin tekevät.

    • Anonyymi

      Petosjytky !!

      • Anonyymi

        Totaalinen petosjytky.. Suomen terveydenhuolto ajetaan nyt alas, ja Tavis kansa kurjistetaan. . .


    • Anonyymi

      Me olemme kulkeneet töissä muualla ja maksaneet veroa että saman-näköiset ovat saaneet olla suojatöissä. Nyt me tulemme vastaan valtateillä ja meille tekee hyvää kun tekin haette elantonne muualta.

    • Anonyymi

      Hei onhan jotain hämärää touhussa jos morsiamella tai sulhasella on sama sukunimi?

    • Anonyymi

      Oisko parempi ottaa kuitenkin se pää sieltä pensaasta ja katsoa factoja.

      Mikä on Terkkarin vuokratulo ollut, sen ja kulujen väli on katettava jollain muulla, lue veroilla.
      Työpaikkojen menetys, mikä on lasku kunnan veroissa.
      Paljonko terveyskeskuksesta on kirjanpidollisesti poistettavaa?

      Mitä terveyskeskuksen purkaminen maksaa?

      Jos millään muulla ei olla enää saatu taloutta pysymään yhtään pinnalla, kuin kikkailemalla lämpölaitoksella, niin olis ehkä paremoi tehdä edes jotain johtopäätöksiä.

      Meilä on aika pieneen bussiin mahtuva joukko yläasteella olevia. Käsi ylös, kun valtio muokkaa valtionosuudet 2026, kuka uskoo, että ministeriöt tuuppaa rahaa Kihniölle niin paljon, että kenenkään peppu kestää sitä laskua.

      • Anonyymi

        Nyt ennenkuin taloutemme on niin huonossa jamassa, että olemme matkustajia on toimittava.
        Kuntaliitos Parkanoon ja siirretään ongelmat terkkarista ja kaikesta sinne. Nyt vielä voidaan tehdä diili, missä Parkano sitoutuu pitämään kirjaston, asioimispisteet, koulun jne. täällä vaikka 10 vuotta. Ainut keino, että saadaan Parkanolaiset maksamaan viulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ennenkuin taloutemme on niin huonossa jamassa, että olemme matkustajia on toimittava.
        Kuntaliitos Parkanoon ja siirretään ongelmat terkkarista ja kaikesta sinne. Nyt vielä voidaan tehdä diili, missä Parkano sitoutuu pitämään kirjaston, asioimispisteet, koulun jne. täällä vaikka 10 vuotta. Ainut keino, että saadaan Parkanolaiset maksamaan viulut.

        Luuletteko tosiaan, että Parkano meidät huolii?? Ei varmasti huoli, ei kannata kahta persaukista kuntaa yhdistää.


    • Anonyymi

      Oli vittumaista aikaa silloin joskus kun paikalliset oikein pätivät pankeissa ja sairaalassa. Nyt nämä jotka olivat töissä näissä paikoissa maksavat pätemisistään.
      Me jouduimme silloin lähteen markkojen hakuun muualta kun te makasitte kunnassanne.

    • Anonyymi

      Wanhukset on heitteillä suomessa.. Petosjytky. Oman maan köyhät petettiin..

    • Anonyymi

      Saatte näitten vanhuksien perinnöt. Joten kyllä jotain pitää teidän itsekin tehdä. Onko teille muodostunut käsitys, että yhteiskunta vain maksaa ja te saatte???

    • Anonyymi

      Kihniön Häkäpönttö ry hoitaa loput. Ei muuta kuin Tampereelle kaikki suoraan hoitoja odottamaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      254
      681
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe