https://vm.tiktok.com/ZGe3FMUNj/
Tästä kaupungista ja Suomesta
Ja muuta ei enää tule
Niin että hyvää loppuelämää
Itse kullekin
Ei moikata kun tavataan
En halua olla missään tekemisissä teidän kanssanne missään
Tässä on mitä mulla on sanottavaa
Anonyymi-ap
6
146
Vastaukset
- Anonyymi
Revi siitä huumoria Persu ja kokoomus ja SDP keskusta ja Vasemmistoliitto kristilliset
Ja turha lässytys ja teesketely pois
Ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä- Anonyymi
Teidän viimeinen kuva on paska pönttö minkä minusta näette
Että näkemiin Varkaus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän viimeinen kuva on paska pönttö minkä minusta näette
Että näkemiin VarkausSiinä sulle kovuutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä sulle kovuutta
Tuo muka kovuutta 🤣🤣
- Anonyymi
Älä sitten lässytä vaan pysy poissa täältä niinku olet monta kertaa jo luvannut
- Anonyymi
mikro aja partas..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746